Mitäs sellaista et enää suuhusi laita, mikä ennen oli herkkuasi?
17-vuotiaana tuli sen verran juotua lonkeroa, ettei ole sen jälkeen tarvinnut maistaa.
terveisin Pena
Kommentit (18)
Hyvää se on mielestäni edelleen, mutta ...
oksentanut joskus nenänkin kautta...by-by-byäk!
Erehdyin kerran ostamaan Euro shopperin kalapuikkoja, sen jälkeen en niitä ole syönyt.
Erehdyin lukemaan tuoteselosteen, burbs. :P
nää halvat tonnikalat, yöks! Kerran oli jotain vitun levää joukos!!!!!
Vierailija:
Erehdyin kerran ostamaan Euro shopperin kalapuikkoja, sen jälkeen en niitä ole syönyt.
sama syy kuin 5:lla. Sain mahataudin kun olin syönyt makaroonilaatikkoa ja oksentelin ja ripuloin. Vaikka oksentelu ei liittynyt makaroonilaatikkoon alkaa pelkkä ajatuskin tuosta ruuasta ällöttämään.
Oletko oikeasti Pentti eli MIES vai esitätkö vain?
veri on ruvennut tuntumaan " saastaiselta" ja sen jälkeen kun rupesin lukemaan makkaroitten tuoteselosteita en ole voinut niitä enää syödä (kamaraa, hevosenlihaa...)
Lapsena sitä söin paljon, nyt pelkkä haju saa voimaan pahoin : (
Lapsille sitä kyllä ostan ja siedän hajua
siis se juoma, en muista oliko viini vai likööri vai muu. Ja sitten se miehen pippeli.
siis se juoma, en muista oliko viini vai likööri vai muu. Ja sitten se miehen pippeli.
Nuo siksi että olen joskus oksentanut noita syötyäni/juotuani.
Muuten vaan en voi sietää kookosta enkä kirsikoita.
Oli ennen suurta herkkua aina Kreikassa käydessä, mutta kerran äiti teki sitä kotona samana päivänä kun minulla oli kamala migreeni, jonka takia sitten oksensin aivan mainion musakan. Sen jälkeen ei mennyt alas edes Kreikassa... Kyllä harmittaa.
Tilasin pizzan ananaksella joskus 5v sitten. Ananakset oli jotenkin " käyneitä" tai muuten vaan pilalla..yäk..
Sen jälkeen en ole ananasta pizzaan ottanut.
ja enää en syö mitään leikkelemakkaroita.. yök mitä mössöjä niihin laitetaan
Ärhäkkä mahatauti alkoi oireilla pian juustojen syömisestä. Vaikka mahataudilla ei ollut mitään tekemistä niiden juustojen kanssa, ei niitä enää sen oksentelun jälkeen tee mieli.