Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!! Olen muuttamassa ja olen hukannut vuokra-asunnon vara-avaimen :( :( Mitä nyt??

Vierailija
21.06.2008 |

että kaikista niistä yhteisistä ovista, joihin avaimesi käy. Avaintyypistä riippuen hintaa voi tulla useampi satanen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikki paikat kolunnut enkä löydä sitä :( Joudun varmaan korvaamaan uuden lukon tänne vai kuinka? Paljonkohan se maksaa? Tämä on iso kerrostalo, ei kai tässä tilanteessa joudu laittamaan ulko-oveen tai muihin asuntoihin uusia lukkoja ja avaimia..?

Auttakaa ja kertokaa jos teille on käynyt näin!!!

Vierailija
2/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisinta ideaa ei vaan aina keksi :) Kyllä taidan siis vaan teettää. Kiitos!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä puhuisi kelleen mitään.

Vierailija
4/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudenmallista ei saa.

Vierailija
5/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi samalla tapaa.

Pikkusen harmitti kun 2kk sen jälkeen kun maksoimme tuon sarjoituksen, makailin olkkarin lattialla ja silmiini osui aarikan avaimenperä joka näkyi lattialistan ja patterin välissä....

Enpä sieltä ollut tajunnut katsoa, joku lapsista varmaan avaimen sinne pudottanut.

Niin, niitä uudenmallisia avaimia ei saa teetettyä, niitä pitkän mallisia joissa on musta pää.

Vierailija
6/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2072

Eli myös niistä mustapäisistä avaimista saa nykyään kopiota.

Vierailija
7/7 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Virossa ja monissa muissa maissa niitä voi teettää. Ja tulee halvemmaksi kun lukon sarjoittaminen (matkoineen päivineen, ainakin jos asuu pääkaupunkiseudun läheisyydessä;)