mitä pöllit työpaikaltasi. ite oon sairaalassa,vien esim,siivousliinoja ja lääkkeitä.
Kommentit (11)
Ihan on ollut varaa ostaa kynät ja piirrustuspaperit kaupasta =) Tosin meillä saa luvalla viedä sen päivän/seuraavan päivän vanhentuvia illalla kotiin.
yksityisessä työpaikassa on sitten taas vähän eri juttu. itse en kyllä pölli mitään, typerää minusta.
Välillä printtaan ja kopioin jotain omia juttuja. Kyniä on tietty valunut kotiin, kun niitä on laukussa, enkä aina muista palauttaa niitä sinne, kun kotona käytän.
Opettajana tulee ostettua kaikenlaista kivaa oppilaiden käyttöön esim. erikoisaskartelutarvikkeita ym. Koululla ei ole sellaisia varaa ostaa. Mä saatan sitten viedä kotiin esim. tulostuspaperia. Tosin nekin tulosteet tulee yleensä opetuskäyttöön... Joskus olen jonkun korttipohjan ottanut.
Pitäis varmaan lopettaa kaiken ylimääräisen ostaminen, niin eipähän tarttis miettiä, onko jonkun korttipohjan tms. ottaminen väärin.
tiedän moniakin henkilöitä jotka tuovat työpaikalta esim. täysiä kopiopaperi pakkauksia, cd-levyjä, kyniä, vihkoja yms. toimistotarviketta.
Läkkeiden varastaminen on todella edesvastuutonta. Todennäköisesti viet lääkkeet irtokappaleina kotiisi, tuskin pystyt kokonaisia pakkauksia pöllimään. Oletko ajatellut mitä tapahtuu, jos esim. lapsesi löytävät pillerijemmasi ja popsivat ne suuhunsa?
Ylipäätänsä varastaminen kummastuttaa.
Mutta oon muutakin kopsannut. Sit tulostuspaperia, kyniä, post-it-lappuja, kansioita. Eipä muuta kotiin kelpaavaa juuri ole.
Joskus on joku kynä unohtunut laukkuun tms pientä. Mulla on kyllä teippiä ja viivottimia ihan omastakin takaa:-p