Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*SYYSkuisten-04 SUNNUNTAI*

15.01.2006 |

Hyvää huomenta, availenpa tässä päivän pinon!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin huonosti, höh. Näin unta, et pari karhunpentua jahtas mua ja sit mä vedin sitä toista ihan kunnolla turpaan. Karhu raukka. No juu, tänä aamuna miehen hoitovuoro, mikä tietää sitä, et vaik en nukkuiskaan, saan ainakin rauhassa syödä, käydä suihkussa jne. Sit lähdenkin kaverin kans lepuuttamaan mieltäni srk:aan.

Jatu, tuli mieleen kun pohdit, et onks Typyllä nälkä jo aamusta, et syökö illalla muuta, kuin puuron? Nea syö puuron päälle vielä hedelmiä ja kasan TalkMuruja/leipää. Sit vielä hetkisen leikkii ja melkein 2dl maitoa päälle, eli tankkaa ihan kunnolla. Mä nimittäin muistelen, et sillon ku söi vaan puuron, ni heräs just puol7 aikoihin haluamaan maitoa. Nyt sillä tuntuu olevan maha niin täynnä illan jälkeen, ei jaksa kauheesti aamupalaakaan syödä.. Ja kun mietin, ni mulla itselläni ei pidä pelkkä puuro kovin pitkään nälkää, kun on niin kuitupitoista, et tuntuu hetkessä menevän elimistön läpi. Mut sit jos syö vaikka leipää, niin vatsa tuntuu täydemmältä.

Ai niin, Hiluko siitä tapaamisesta puhu.. Ettekös muutes muista, et tammikuussa piti olla se suklaakakku tapaaminen! :-) No niin, milloin ja missä? Oisko jälleen joku pe ilta hyvä? Haa, tästäpä tuli mieleen uudet Marianne snacksit, joita vielä pari jäljellä eilisestä, nam! Ei tää mun terveellinen uusi elämä oikein ota tulta alleen.. No, sitten kun jumpat alkaa..

No mutta nyt kohti suihkua. Mukavaa päivää jokaiselle ja kovasti jaksamisia kaikille huolien ja väsymyksen painamille!

Enkeli1 ja Nea, joka vieläkin nukkuu!

Vierailija
2/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayap ja Lempo: Kurjuus! Minä olen niin iloinnut siitä, kun teillä molemmilla oli parempi jakso ja lapsoset suurin piirtein terveinä. Ja nyt nuo taudit taas iski. :( Jaksua, voimia ja rutistuksia molemmille ja lapsosille parantavia silityksiä. Olette ajatuksissa.

Myös Aavikselle ja Mersulle IISOO HALI JA VOIMALÄHETYS!

Niinhän se on, että jaksettava vain on. Eipä nuita vaihtoehtoja kovinkaan ole. Väsymyksen pimeimpinä hetkinä ripauksen voimaa saa, kun oma lapsi tekee jotain liikuttavaa (esim. pusu, hali, uusi taito, nukkuu söpösti edes 15min. sykkyrällä sylissä, hymyilee tai kikattelee). Myös miehen tuki ja kainalo, jossa saa itkeä tihrustaa väsymystä, auttaa hetkeksi eteenpäin. Eikä tietenkään pidä väheksyä syysmammojen ja läheisten tukea. Minulla takana kaksi hyvää yötä, miehen kainalohoito ja onnistunut maalausurakka, joten mieli on positiivinen. Lähetän säteitä kaikille niitä kaipaaville ----* ----*!

Minä maalasin eilen työhuoneeseen (toivottavasti tuleva lastenhuone) ensimmäisen kerroksen pintamaalia. Oi, miten ilme muuttuikaan. Se alkoi jo näyttää joltakin. Tänään töpöttelen pintaan seuraavan sävyn. Sitten se huone onkin lattiaa vaille valmis. Kipii! Eilen valittiin loputkin värit ja vessan lattialaatta selkeni. Ensi viikonloppuna tulee varmaan siskoni hätiin hoitamaan Nöösää, että voimme miehen kanssa molemmat olla raksalla ja tehdä hommia. Työtä vielä piisaa ja stressiä riittää, mutta pikku hiljaa. =)

Suklaakakkutapaaminen olisi aivan jee!

Eiliset: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6152858&p=1&mpage=3&tmode…

Enkeli: Helmikuun alkupuolella voisi tavata. Jaksua ja unihiekkaa.

-Mimmuli ja Nöösä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hyvä yö, itsekin nukuin aika hyvin vaikka piti pitkästä aikaa tulla aamuksi töihin. Onni oli herännyt 7 jälkeen, eli nukkui n. 11h. Se on hyvä se.

Ohra näyttäisi sopivan, ei tule mahaoireita. Saapi sitä ilta- ja aamupuuron seassa (kauran kanssa). Jos ohraa on suurin osa puurosta, ei oikein syö - ei taida tykätä. Ohra on ollut käytössä nyt vajaan viikon. Samalla polvitaipeisiin on laitettu 2 kertaa päivässä koritsonia vehnä aiheuttaman ihottuman poistamiseksi. Nyt ne kysymykset:

Ensinnäkin, voiko olettaa tosiaan että ohra sopii, kun käyttää kortisonia samalla? Mietin vaan, että jääkö ihottuma tulematta (jos olis tullakseen) tuon voiteen takia?

Ja toisekseen, pitääkö oikeesti käyttää lääkärin määräämät 2 viikkoa kortisonia, vaikka ihottuma on jo poissa?

Ehkä tyhmiä kysymyksiä mutta ajattelin, että täältä sitä tietoa löytyy;)

Sitten uusavuton (en ole muuten, mutta näissä algeeria-asioissa juu) kysyy, olisko jollain hyviä leipäohjeita? Sellaisia, joihin ei tule vehnää. Pitäs saada tuolle pojalle noita viljoja meneen muulloinkin kuin aamu- ja iltapuuroissa.

Tässäpä tätä pohdintaa. Onneksi nyt on kuitenkin soittoaika lastenlääkärille ens viikolla, voi sieltä kysyä vielä tarkemmin noita asioita tuosta kortisonista..

Ai niin Jatukos se mietti jotain aamumaidosta. Onni syö iltaisin puuroa (n. 1dl hiutaleita, 2,5dl maitoa), normaalisti ei mene edes koko satsia. Sitten joskus vähän hedelmäsosetta päälle. Iltamaito 1,5dl maksimissaan (enempää ei laiteta pulloon, yritän vähentää sitä koko ajan). Nukkuu aamuun asti ja vasta noin tunnin päästä heräämisestä annan puuroa, jota sitäkään ei mene kuin korkeintaan puoli annosta. Eli meillä ei varsinaisesti ainakaan nälän takia kai herätä 7 aikaan. Tosin en uskaltais enää edes tarjota maitopulloa aamulla sänkyyn, ettei se taas liukuis yösyötöksi, kun kerran päästiin siitä eroon. Välillähän se houkuttais, jos sillä sais pidemmät unet aamulla. No niin, saattoi mennä aiheen vierestä, kun en muista enää mitä jatu pähkäilit. Sori;)

Nyt pitää mennä katsoon vähän työjuttuja. Hyvää äänestyspäivää!!! Menkäähän kansalaiset uurnille!

T-P

Vierailija
4/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sm valitti mun auton, olisin kans lada niva.

kaikkein mieluiten olisin mun nishiki -hybridipyöräni, vaikkei sitä kysyttykään. kun pitää aina vastata jotain erikoista eikä valmiit ruksit kelpaa... siksi, että autot ei tunnu minulta. Pyöräni olisin siksi, että se on sutjakka ja ketterä, kulkee hyvin eteenpäin, moderni menopeli. Kaikki tämä riippuu kuitenkin lihasvoimasta, joskus meno on raskasta, vaikka ominaisuuksia olisikin.

Kukkis poistui sylistä, isot kirjaimet tuli takaisin.

Lapsien ikäeroista ja määristä sellaista, että en tiennyt, että lyhyt ikäero on trendi. Mun kaveripiiri pullistelee sellaisia vanhempia, jotka on olleet vastuun, elämänmuutoksen tai jonkun muun järkyttämiä esikoisen synnyttyä. Poikkeuksetta ikäero on ekan ja tokan välillä suuri. Vai johtuuko huomioni rajoittuneesta näöstä, eli huomaan vain omaa tilannettani vastaavat perheet? Meille ei olisi voinut tulla toista lasta kovinkaan paljoa aiemmin.

Jaa, se on lähdettävä anoppilaan miehiä hakemaan ja äänestysreissulle. Kukkasen nukutus taas aivan mahdotonta, stressipisteet nousee, kun päiväunilta odottaa niin paljon.

Kukelis

Vierailija
5/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti vaan käyn piipahtamassa. Kutominen on vienyt mut mennessään, niskat ja kädet jumissa YRITÄN saada ponchon tehtyä. Vasta kaulus ja eka rivi lenkkejä valmiina, mutta silti :) Monet kerrat oon purkanut ja apua kysellyt, mutta kyllä minä sen valmiiksi saan. naurattaa kyllä kerhokamuni jolta ohjeen sain, että hän teki jouluksi 8 kpl ja yhessä menee n. 4 tuntia, haha, mulla taisi mennä kauluksen saloihin ja musitelemiseen tuo neljä tuntia. neljä viikkoa ois ehkä se mun realistisempi aika hihii.

Laihisrintama ei oo ees, kauhaa pullan mussutus ja leipääkin pitää kaksin käsin ahtaa. Mutta huomenna lupan aloittaa ees vähän, kaipa se tuo työstressi painaa päälle. Kääk, ylihuomenna oltava jo reippaana töissä, apua! Tänään en kertakaikkiaan jaksanut herätä, lapset alkoi kitistä jo seiskan jälkeen, toinen tosin nukahti uudelleen viereeni. Mies onneksi otti lapset ja mä sain ja yritin nukkuu tässä metelissä. Sängystä kömmin vasta 11.20. Oisin voinut nukkuu vielä sata tuntia, niin väsy oon. Mitäs kuppaan yöt ja kun uniaika menee ohi, ei unta taas tuu. Oma vika. eilen ois nukuttanut jo ysiltä, mutta piti vielä nousta syömään ja kutomaan. Plaah.

Voimia ja paranemissäteitä tarvitseville, teitä on taas niin monta etten ala edes eritteleen. kaikille tasapuolisesti, mielessä kyllä pyöritte. Kunpa nuo algeerialaiset painuisivat vaikka Saharaan, siellä ois tilaa :/

Jaksua ja haleja!

Tuttis

Vierailija
6/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies " joutuu" lähteä laivalle 26pv tätä kuuta. Mitäs sinä ja Motti teette silloin? Sitähän ei voi tietää miten terveyttä riittää, mutta minä ja Sini oltaisiin iloisia jos meille tulisi tänne seuraa. :-)

Lila75

Vierailija
7/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kerrankin on mielenkiintoista keskustelua seksipalstalla;

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6081354&p=&mpage=1&tmode=…

Vierailija
8/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*katson täällä hyvin tärkenänä kalenteriani*. Ohoh, aivan tyhjää Lila, miten kummallista, joten sovitaan alustavasti ja katsotaan sairastamistilanne sitten ennen sitä:) Olisipas kiva jos onnistuisi!

Minua hiukan nolottaa, tuntuu että valitan tänne aina näistä meidän sairastamisjutuista jne. ja kerään säälipisteitä:) Siis niinku en tiedä mitä oikeastaan yritän sanoa, mutta toivon että te tiedätte että en kuitenkaan pidä näitä meidä allergioita ja tulehduksia maailman järkyttävimpinä asioina, vaikka se siltä saattaa aina vaikuttaa. Tänne niitä on vain helppo purkaa ja vaikka niistä jauhan, en halua kenellekään sellaista fiilistä, että vähättelen muiden ongelmia, vaikka ongelmat olisi erinlaisia kuin meillä. Siis niinku...köh ja höh, tuli vain tarve sanoa näin.

AutoG: Minä olisin Mitsubishi bajero, sellainen hiukan kolho, suoraviivainen ja kursailematon malli, ei mitään kovin ihmeellisiä hienosteluja. Olisin iso ja vakaa,mutta jäykkä kääntymään. Minulla olisi isot puskurit, joihin voisi törmätä suurellakin voimalla.

Hmmp, isälläni oli tuollainen joskus ja siitä lähtien olen siitä haaveillut, pienet kauppakassit eivät ole mun juttu, vaikka tuo ford fokus siltä usein tuntuukin.

Pitäisi mennä äänestämään ja ulkoilemaan. Aamulla käytiin lääkärissä, kun Motin vasemmasta korvasta vuoti verta. Päivystäjä oli sisätautien erikoislääkäri, eikä osannut sanoa onko putki kunnolla paikoillaan, vai onko liikkunut kuitenkin. Tärykalvo oli verestävä, laittoi kuurin, mutta en käynyt hakemassa. Täytyy huomenna soittaa omalle korvalääkärille ja inistä aika, nyt oli jo kaikki ajat täynnä. Seinäjoella yksityisellä on aivan liian vähän korvalääkäreitä, ikinä ei akuutissa vaivassa meinaa päästä:/

Aavis ja MOtti

Vierailija
9/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kyllä äänestin jo aiemmin, onneksi.

Eilinen meni niissä polttarihommissa. Aamusella tuli vähän kiire, mutta muuten päivä meni kivasti. Mulla ainakin oli ihan hauskaa, vaikka sinänsä ehkä vähän tylsät polttarit oliki. Keilaamassa en ollutkaan ennen käynyt ja tuo hohtokeilaus oli kyllä ihan hauskaa, vaikkei multa kummemmin sujunutkaan. Nukkumaan pääsin lopulta 2.30. Sitte Pekka rupeski kitisemään eli yöunet jäi vähiin. Aamusta selvisin ihan hyvin, mutta päivemmällä oksensin ja päätä särki. Vieläkin on vähän huono olo. Täytyy kyllä mennä ajoissa nukkumaan. Mulla on ollu vähän vaikeuksia tuon syömisen kanssa. En tahdo saada syötyä tarpeeksi.

Lapset oli anoppilassa ja toivat sitte illalla tänne nukkumaan. Hyvin oli kuulemma menny. Anoppia kovin nauratti, että kun hän sai Pekan riisuttua, niin ihmetteli, että mihis poika nyt hävis: No, potalleppa tietenki :) Ei sinne mitään ollu tullu, mutta kun se kuului asiaan.

Huilaamisen ohella oon kuitenki pessy pyykkiä, kun oli niin paljon päässy kertymään.

Kovasti voimia väsyneille ja toivotaaan että allergiat, korva- ja muut jutut alkais vihdoin helpottaa!

Miehen veljen tyttöystävä sanoi, etä miehensä on nyt alkanu hyväksyä ajatuksen, että ehkä joskus lapsia. Tähän asti, että ei ikinä. Mä siihen, että miksiköhän, kun on päässy näkemään meidän hulinaa. Hän totesi, että kyllähän lapsia sais tulla vaikka kuinka, jos kaikki menis noin helposti kuin meillä: synnytykset, kiltit, terveet lapset eikä muuta erityistä. Mä en sanonu mitään. Kylläpä aikanaan näkevät, mitä se on. Ja onhan siinä totuuttakin. En yhtään väitä, että meillä ois tämän verran lapsia ja näillä väleillä, jos asiat ois menny toisin eli ois sairastaneet enemmän tai muuta.

T@hti

ps. Lila. Kiitos linkistä. Harmi, että ketju jäi kesken, mutta loput pitää varmaan päätellä/ harjoitella itse ;)

Vierailija
10/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kävimme äänestämässä koko perheen voimin :) Antsa nukkui vaunuissaan ulkopuolella ja koirakin odotti ulkouolella. Henkilöllisyyttämme emme joutuneet todistelemaan, koska kaikki vaalivirkailijat olivat tuttuja. Muita äänestäjiä ei silloin paikalla ollut, joten miehen ja minun äänestystoimitus kesti n. puoli minuuttia. Isommat lapset olivat odottaneet jotain hieman juhlavampaa ;) Esikoinen sanoi, että hän olisi äänestänyt Tarja Halosta, koska se on mukava ja hyvä presidentti. Keskimmäinen ei sanonut mitään, koska oli loukkaantunut siitä, etten suostunut vetämään häntä koko matkaa pulkassa (jalkansa olivat väsyneet luultavasti joko tietokonepeleillä pelaamisesta tai videon katselusta).

Antsa on pakko saada muskariin. Poika lauleskelee koko ajan. Heti, kun joku hyräilee jotain, alkaa iloinen hyräily Antsan suunnalta. Tuleva säveltäjä? Muusikko? Euroviisuvoittaja? ;) Mies lupasi olla reipas ja aloittaa ensi tiistaina kansalaisopiston muskarin pojan kanssa.

Tämäpä täältä taas, mukavaa iltaa kaikille!!!

Saamuska ♥

Vierailija
11/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

En ole vähään aikaan täällä käynyt. On ollut hiukan huolia jotka nyt onneksi helpottaneet. Nimittäin mun mieheni tuossa loppiaisen aikaan sai aikaiseksi melkoisen paniikin. Hänellä oli vakavia rytmihäiriöitä joiden vuoksi juotui sairaalaan tarkkailuun ja nyt sairaslomalla ollut. Työperäistä stressiä josta johtui. Olen ollut aivan poissa tolaltani. Kauhea pelko ja hätä toisen puolesta. Ja vielä pienen tytön puolesta (jos pahin tapahtuisi .. miten kestän ja jaksan).

ONNEKSI nyt näyttää kaikki parempaan päin. Tutkimukset ovat tehty eikä kysymyksessä ollut varsinainen sydänkohtaus. Suvussa vaan kulkee tuo sydän -ja verisuonitautien mahdollisuus. Mies kuitenkin PITÄISI olla hyvässä kunnossa. Harrastaa liikuntaa aktiivisesti, ei polta eikä juurikaan juo. Työelämä vaatii veronsa. Kauhea stressi ja kiire. Onneksi nyt lääkärin (ja minun) määräyksestä on levossa.

En ole ehtinyt juuri siis pinoilemaan. Vilkuillut olen ja tiedän että teillä muillakin on huolia ja unettomia öitä. Voimia siis kaikille teille sitä tarvitseville!!! Ja vielä iloisiakin uutisia sain täältä lukea: ONNEA MIMMU TYTTÖVAUVASTA!!!! Ihanaa.

Olen edelleen vähän sekavalla mielellä koska oli se niin kauhea paikka kun täytyy toiselle ambulanssia soittaa. En ole koskaan näin pelännyt. Ajatus siitä, että elämäni rakkaus lähtisi rinnaltani ... En osaa edes sanoin kuvata paniikkia.

Välillä tuntuu että tuolla työelämässä on aivan viidakon lait. Ja miten on mahdollista, että joillakin ei ole työtä ja taas toisilla niin paljon liikaa että niiden alle lähes kuolee ... En ymmärrä.

Hyvää illan jatkoa kaikille. Palaan taas kunhan arki asettuu :)

Alli

PS: VaaliG sen verran kun on vaali-ilta. Äänestin enemmän henkilöä kuin puoluetta. Yleensä se on niin, että ko. puolue/henkilö on lähellä toisiaan kun kuitenkin tietyt arvot kohtaavat. Kovasti haluaisin toisen kierroksen, että saisi jatkaa tätä viihtelliseksi tullutta vaaliohjelmaa ;) (viime aikoina tosin jäänyt väliin sattuneesta syystä). Mutta oikeasti, haluaisin presidentiksi sellaisen joka otetaan vakavasti suurilla, kansainvälisillä foorumeilla ja jolla on inhimillinen ote asioihin.

Vierailija
12/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tehokasta on, samalla kuuntelen vaalituloksia ja roikun täällä. Tökkii, mutta yksi homma menee umpeen kuun loppuun.

Jänskää, tiukalle näyttää nuo tulokset. Toivon toista kierrosta!

Alli, mietinkin missä olet. Voimia sinne ja varmasti kokemus on ollut pelottava! Sinäpäs sen sanoit tuosta työelämästä, koko ajan menee vaan järkyttävämpää suuntaan, toiset saa tehdä niska limassa ja toisille ei ole työtä. Toivon mukaan miehesi osaa nyt hellittää ja ikävä vaiva helpottaa. Miehen suvussa on paljon sydänoireita ja pari kuukautta sitten sai yöllä hyperventilaatiokohtauksen, oli kovasti stressaantunut tuolloin. Minä tietty luulin sydänkohtaukseksi ja aloin jo soittamaan ambulanssia, kun mies sai sanottua että toisin pussin. No se oli nopeasti ohi, mutta säikäytti kyllä!

Olenko muuten tarpeeksi monta kertaa sanonut että meillä on ihaana pikku napero. Juoksuttaa tuolla suihkun jälkeen isäänsä pylly paljaana ja masu pystyssä:)

Aavis ja MOtti

Vierailija
13/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, kun kaikkea sattuu! Allille paljon jaksamista ja toivottavasti mies tulee kuntoon ja pystyy sen jälkeen pitämään tahdin levollisempana! Minäkin ehdin jo miettiä minne hävisit.

Minä voin kerrankin sanoa, että mulla on ollut ihan kiva viikonloppu. Mies kyllä ärstytti tänään suunnattomasti. Ei niinkään parisuhteen takia, vaan osallistuminen perheen puuhiin tökkii. Mutta sekin jo unohtui.

Hyvä mieli johtuu lähinnä siitä, että A) Keilinin kanssa shoppailu oli kivaa, B) lapset oli tosi kivasti tupareissa eilen, C) tänään sain vässyillä aamupäivän ilman paineita mistään tekemisistä, D) esikoisen kanssa oli kivaa koirapuistossa, E) pikkurinsessa on ollut hassuna, F) esikoinen suloisena haluaa kymmenen pusua nukkumaan mennessä, G) olen mennyt ajoissa nukkumaan (mikä on hyvä, kun en ole nukkunut kauhean hyvin).

Tietääkö kukaan onko olemassa jotain matkaversioita lapsiporteista??? Löysin kivan vaihtoehdon Vuokatista lomamökiksi miehen talviloman ajaksi, mutta siellä ei ole lapsivarustusta, eli portit varmaan puuttuu. Pohjapiirustuksen perusteella parvelle menee tosi jyrkät portaat, enemmän tikkaat.

Nyt kai vaalivalvojaisiin...

T: Ynis

Vierailija
14/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kyllä välillä! (heh, toim.huomautus)

Voisitko kertoa minkälaisen mökin löysit ja millä hintaa? Jos et täällä niin laita emalia mulle. Millä viikolla olette menossa? Me ollaan kanssa etsitty hyvää talvilomakohdetta, mietitty ollaan myös vuokattia, Lappi siintää ajatuksissa, mutta tuo matka, kaikki on vaan tuntunut kovin kalliille. Mies tahtoo huokaista talven kiireiden keskellä, huhtikuussa kun sitten alkaa tämä muu härdelli. Me viritettiin Rukalla lapsiportiksi taitettava puutarhatuoli ja kiinnitettiin sellaisilla " mustekaloilla" , siis niillä mitä pyörissä käytetään. Matkaversiosta en tiedä.

Aavis

Vierailija
15/15 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Allille, mietinkin jo et mihin hävisit. Samoin Amysahin perheelle jaksamisia, sekä kaikille, joiden oma jaksaminen tuntuu olevan lopussa.

heh, luin ton kun Aavis kirjotti, että Motti juoksuttaa isäänsä jne. niin silleen, et Motti pistää isänsä, jolla on pylly paljaana ja maha pystyssä, niin juoksentelemaan :) väsynyt lukihäiriöinenkö? :)

ei meillä oikeastaan mitään uutta ole, viikonloppuna herättiin molempina aamuina kuuden jälkeen, miksi miksi miksi??? kun ei edes arkisin tarvitse niin aikaisin nousta, niin miksi nyt?

Tuttikselle hyvää töihinpaluuta, ja toivottavasti hoitopaikassa sujuu hyvin. Meillä jo helpottaa (mun osalta siis, Idalla ei kai hankaluuksia ollutkaan) hoitoon vieminen aamuisin, ei tunnu enää ollenkaan niin pahalta. Osa syynsä tietenkin sillä, että kovasti ovat Idaa kehuneet, kun vielä oppisi nukkumaan päiväunet niin olisi aivan superihana hoidettava kuulemma :)

joo, nyt pois...

Petra