Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maukka Perusjätkä.
Alwari Tuohitorvi.
Maukka perusjätkä näytti olevan eilen kontufestareilla.
Niillä jotka peruttiin kun kaupunki tuhlasi annetun määrärahansa kivoihin pikku dei-kriteerit täyttäviin tilaisuuksiin mutta sitten nää järjestettiin talkoovoimin ja muutaman paikallisen yrityksen sponsoroimana ja ilman artistipalkkioita.
Maukasta on hyviä muistoja vuosien takaa yhden kaverin polttareiden yhteydessä. Tehtiin video kun sulhokandidaatti "esiintyi" Tavastialla tyhjälle salille Maukan esintymiskuteissa. Se onkin ainoa kerta kun on viety kaljakori Tavastian narikkaan omalla kohdalla. Video esitettiin sitten editoituna hääjuhlassa ja Maukka oli myös esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ramblers
Suomen Talvisota 1939-1940
Flaming Sideburns
Kollaa Kestää
Ratsia
Yari
Tumppi Varonen & Problems
Babe Ruth
Seals and Crofts
Fanny
Haikara
Kalevala
Undertones
Band of Gypsys
Olet syntynyr 1940-l tai 1950-luvulla arvaan. Keikkaileeko noista bändeistä yksikään enää?
Juuri viime vuonna kävin katsomassa Tumppi Varonen & Problems keikkaa, oli loistava esitys.
Bad Boys Blue. Tykkään vieläkin heidän musiikistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kid Creole & The Coconuts
Tää taitaa olla näitä brittien outoja paikallisbändejä joista ei hirveästi ulkomailla kuule. Minä kuulin ihan sattumalta joskus 80-luvulla englannin lomalla telkkarissa bbc:n listaohjelmassa noiden esittävän jonkun kappaleen. Muuten ei ole tullut vastaan.
Tangerine Dream, Jean Michel Jarre,Kraftwerk
Mulla on: take That, 'nsync, five, b*Witched, boyzone, backstreet Boys, Bros...........lähes kaikki -80 ja -90 luvun kunnon musa, ei mitään ulinaa, huutoa yms !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla näitä brittien outoja paikallisbändejä joista ei hirveästi ulkomailla kuule. Minä kuulin ihan sattumalta joskus 80-luvulla englannin lomalla telkkarissa bbc:n listaohjelmassa noiden esittävän jonkun kappaleen. Muuten ei ole tullut vastaan.
Ei ollut britti, vaan amerikkalainen.
Vierailija kirjoitti:
Bogart Co
Bogart Co:n rumpalin Johnny Gustaffsonin progeyhtye Kaamos 70-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, yllättävää. Silti, briteissä sen näin aikanaan ja muita vastaavia joita ei sen jälkeen ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, yllättävää. Silti, briteissä sen näin aikanaan ja muita vastaavia joita ei sen jälkeen ole näkynyt.
Oli suosittu kokoonpano 80-luvun puolivälin paikkeilla Euroopassa. Suomen televisiokin esitti silloin Saksassa nauhoitetun Rockpalast-konsertin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli suosittu kokoonpano 80-luvun puolivälin paikkeilla Euroopassa. Suomen televisiokin esitti silloin Saksassa nauhoitetun Rockpalast-konsertin.
Ruisrockissa 1983.
Silverchair😍