Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korsu orkesteri
Tarkastapa kirjoitusmuoto, menikö se yhtään sinnepäin mitä piti?
Kortsu orkesteri?
inhoan ihmisiä, jotka huomauttelevat tyyliin tarkastaPA.
Kuulepa paneppa vaikka peukku omaan hanuriin ja hymyilepä kerrankin onnellisena.
- eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bamboo
Suosikin välissä tuli värikäs singlelevy oheistuotteena.
Ei tullut, vaan Helpin. Vai oliko peräti Intro vielä tuolloin nimeltään? Ja ainakin minun saama versio oli musta.
Vierailija kirjoitti:
Blue Oyster Cult
Needs more cowbell
Vierailija kirjoitti:
Turisti.
Voi niitä aikoja kun Turisti oli pinnalla alkukesästä -25.
Mietin just tosiaan että kevään kertakäyttöartistit on varmaan jo vaihdettu ja unohtuneet suomen musiikkibisneksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mel & Kim
ABC
Dio
Kraftwerk
Duran Duran
Straycats
Matchbox
Teddy & Tigers
Sig
Kraftwerk, Duran Duran ja Stray Cats ovat edellelleen koossa ja useiden muistissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iron Maiden, Metallica, Judas Priest, AC/DC, Megadeth. Noita ei tunnu muistavan enää kukaan.
Kaikkia nuita kuunnellaan ja keikoillaki käydään 😂 vm-71
Tarkoitus oli kirjoittaa huono "vitsi" ja katsoa, ottaako joku sen tosissaan.
Vitseille on oma aloitus!
Missä???
Slik. Oli Bay City Rollersin haastaja Skotlannista 70-luvun puolivälissä mutta jäi lyhytaikaiseksi yhden hitin ihmeeksi. Laulaja Midge Ure sen sijaan ponkaisi menestykkään uran Rich Kidsin, Visagen ja Ultravoxin nokkamiehinä yhdeksi britti-ikoniksi 80-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bamboo
Ei tullut, vaan Helpin. Vai oliko peräti Intro vielä tuolloin nimeltään? Ja ainakin minun saama versio oli musta.
Joku lehden välissä ollut sinkku oli toiselta puolelta vihreä ja toiselta puolelta pinkki, on kyllä voinut olla jonkun muunkin bändin tekele. Ei noita tuon ajan sinkkuja taida olla enää yhtään jemmassa, älppäreitäkin vain muutama, vaikka soitin kyllä löytyy vielä. Tuo oheislevyn väri vain jäi mieleen, oli vielä normaalia musta vinyylilevyä ohuempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bamboo
Joku lehden välissä ollut sinkku oli toiselta puolelta vihreä ja toiselta puolelta pinkki, on kyllä voinut olla jonkun muunkin bändin tekele. Ei noita tuon ajan sinkkuja taida olla enää yhtään jemmassa, älppäreitäkin vain muutama, vaikka soitin kyllä löytyy vielä. Tuo oheislevyn väri vain jäi mieleen, oli vielä normaalia musta vinyylilevyä ohuempi.
Minulla on noita useitakin jemmassa tuon Bamboo-levyn lisäksi. Ainakin Soundissa, New Musical Expressissa ja Smash Hitsissa olleet. Kaikki ovat ohuita eli flexi-sinkkuja. Noita ei voi monta kertaa soittaa, ennen kuin menevät puhki. Itse olen soittanut vain pari kertaa. Minulla älppäreitä on edelleen noin 500, cd-levyjä 4500.
Vierailija kirjoitti:
Tää bändi oli ihan hyvä.
Hyvä biisijumputus.
homojen hoonaukseen
JSillanpäåäåå
Vierailija kirjoitti:
Tää on edelleen niin hyvä! R.I.P laulajan muistolle.
Thunder. Loistava brittibändi joka on valitettavan vähän tunnettu
Vierailija kirjoitti:
Teddy & The Tigers
Tuolta ajalta löytyy useitakin. Johnny & The Dodgers, Eddie & The Falcons, Jam Rock Band, Buck Jones & His Rhythm Riders, Slippers.
Rock Cadillac, bändi joka antoi kimmokkeen perustaa bändi nimeltä Punk Rock Popeda. Sittemmin aika pian bändi tunnettiin nimellä Popeda.
Pyhät Nuket, Paul Oxleys unit, Hanoi Rocks, Musta Paraati
Simple Minds. Edelleen kuuntelussa. Aina.