Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Loputkin loat (Kemi) Royal tramps
Vierailija kirjoitti:
Shampoo niminen kahden blondin laulajan bändi.
Keksivät girl powerin ennen Spaissareita.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen yksi suomalainen metallibändi, jonka näin kerran esiintyvän Jyrkissä. Muistelin bändin nimen olleen Kyrie, mutta se olikin näköjään Kyyria. Pidin siitä esityksestä, mutta en koskaan kuullut bändistä uudelleen sen jälkeen. En tosin seurannut metalliskeneä mitenkään erityisesti, olin vain tavallinen teini yläasteella, joten ehkä bändi oli tutumpi metallityypeille.
Kyyrian matka taisi katketa aika varhain. Joku kuoli tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen yksi suomalainen metallibändi, jonka näin kerran esiintyvän Jyrkissä. Muistelin bändin nimen olleen Kyrie, mutta se olikin näköjään Kyyria. Pidin siitä esityksestä, mutta en koskaan kuullut bändistä uudelleen sen jälkeen. En tosin seurannut metalliskeneä mitenkään erityisesti, olin vain tavallinen teini yläasteella, joten ehkä bändi oli tutumpi metallityypeille.
Kyyrian matka taisi katketa aika varhain. Joku kuoli tms.
Eipä sentään kuollut, muistin väärin.
Mutta kun katsoo keitä kaikkia siinä soitti, niin ihme, ettei bändistä puhuta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Lords of the new church
Just tänään kuuntelin.
Vierailija kirjoitti:
Nights of iguana, smack, skädäm, vixen, cure.
Smack ei ihan tuntematon suuruus ollut. On tosi isot bändit kuitenkin maininneet sen jopa esikuvakseen.
Taisi olla niin, että vaikka itse Lido Salonen oli taustajehuna häärimässä, niin lopullinen maailmanvalloitus jäi silti tekemättä. Kuitenkin ihan ensimmäisiä suomalaisia bändejä, joista oli pyrkimystä tehdä kansainvälisestikin suuri tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Mud 🖤
Muuten hyvä bändi mutta menivät tekemään Popedan Pitkä kuuma kesä -biisin etukäteen..
Lapista kotoisin ollut Peyton Place
Claudia
Moscow Orchestra
Juuri edesmenneen Hannu Suolasen (alias Saltzmann) yhtye Äimä ja erityisesti kappale Ähläm
Zero Nine
Juustopäät
Irwinin Lapset
Foggy
Vierailija kirjoitti:
Mountain. Kylläkin suht tunnettu ja suosittu bändi 70 luvulla. Tuskinpa moni tuon silti muistaa
Corky Laing sai Woodstock-livelevystä 2 kultalevyä, vaikka ei ollut edes paikalla.
Sparks
Camel
T-Rex
Tänään kotona
Päät
Kolme seisoo vinossa
Bay City Rollers
Kumma heppu ja lopunajan voidellut
Tiffany oli nuori artisti, joka lauloi I think we're alone now kasarilla.
Vierailija kirjoitti:
Geordie.
Siinä oli tuleva AC/DC -solisti.
Vierailija kirjoitti:
Mjölk
Olen nähnyt livenä!
Vierailija kirjoitti:
Juustopäät
Ja se poika vain lorvii, ja soittaa kitaraa... miten voisin unohtaa...😍😅