Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Rapatti, Pääkköset, Snap, Technotronic, Black box, KLF, Juliet Jonesin Sydän, Broadcast, Baccara...
Janitan "Sävyjä"-levylläkin soittanut Ma Baker's Soul Factory
Mami ("Tanssikengät")
Dance Nation ("True Conviction", "Whirlwind")
Broadcast ("You Break My Heart", "Get Out Of My House")
Guitar Slingers (koko "Song And Dance" -levy)
2. maanantai ("Mixet tahdo olla mun kaa")
Luunelonen ("Kulkevaa valoa", "Sata nimeä", "Kulmikas", "Tulessa", "Kuin levy pyöris paikallaan", "Tässä olen nyt", "Taivaaseen", "Kun olin kuollut")
Liekö mainittu jo Hullujussi ja Toinen maanantai?
Petri ja Petterson bras,
Toni Rossi ja Sinitaivas,
Sig,
Tavaramarkkinat,
Waldos people.
Se. 70-luvun loppupuolella aloitti ja keulakuvanaan Yari joka taisi tehdä bändin biieistä suurimman osan.
Vierailija kirjoitti:
Petri ja Petterson bras,
Toni Rossi ja Sinitaivas,
Sig,
Tavaramarkkinat,
Waldos people.
Eikös Waldos people keikkaile edelleenkin?
Top Ranking Eric and the Astronauts in Babylon.
Top Rank.
Ronski & the Exotic.
Ronski Gang.
Saigon, Haminalainen poppoo joka teki yhden lp:n. Tunnetuin biisi oli "Juoksen pois"
The Macc Lads, Brittien sikailurock joukko, oli suosittu josku 80-luvun loppupuolella. " Beer and sex and chips and gravy", "Miss Macclesfield", "Sweaty Betty" ja live albumi "Live at Leeds (the Who?)" olivat silloin kovaa kamaa...
Dan Reed Network
'Slam' albumi näyttäs julkastun 1989, sitä tuli kuunneltua, kestää kuunnella vieläkin
Bändi vielä pöllähti jostain menneisyydestä Tavastialle n. 2015. Satuin vilkasemaan pari tuntia ennen keikkaa tulevat esiintyjät Tavastian ovenpielestä ohi mennessäni. Oli kuin 25 vuotta ei olis kulunutkaan
Marco and the missing parts. Oli Porvoolainen bändi ja tuo yhtyeen laulaja Marco oli opettajana meidän koulussa, ehkä opiskeli opettajaksi tai oli sijainen, mutta oli se hienoa kun ihan suosikissa ollut julkkis oli opettajana.