Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 90- luvulla syntyneenä tosi monet näistä mainituista. Ehkä jotkut 80-luvun suomalaiset ja sitä vanhemmat vähän kadoksissa. Ulkomaalaiset paremmin mielessä. En silti koskaan ole ajatellut, että tiedän musiikista paljon mitään, mutta kai se sitten on toisin ja tiedänkin jotain. Ainakin se on tärkeää minulle.
Muistaako joku tämän Sasha- If you believe:
En tiedä olenko ihan väärässä, mutta muistaakseni olen Novalta kuunnellut tätä venäläistä biisiä joskus vuonna 2009. Muistaako kukaan? Mieleen vaan tuo katjan toistaminen.
Sasha vanhentunut arvokkaasti ja on edelleen pinnalla Saksassa. (Tehnyt viime aikoina pari huumorilevytystä, jotka ei ole hänen oikeaa musaa, joten ei pidä säikähtää niitä.)
Heittäisi tähän SIGin. "Älä sinä huoli"
Älä sinä huoli, tyttö nuori
Paljonkos kyyneleet hyödyttää
Eivät ne surut, suremalla lopu
On tanssi ja laulu tärkeämpää
On tanssi ja laulu tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 90- luvulla syntyneenä tosi monet näistä mainituista. Ehkä jotkut 80-luvun suomalaiset ja sitä vanhemmat vähän kadoksissa. Ulkomaalaiset paremmin mielessä. En silti koskaan ole ajatellut, että tiedän musiikista paljon mitään, mutta kai se sitten on toisin ja tiedänkin jotain. Ainakin se on tärkeää minulle.
Muistaako joku tämän Sasha- If you believe:
En tiedä olenko ihan väärässä, mutta muistaakseni olen Novalta kuunnellut tätä venäläistä biisiä joskus vuonna 2009. Muistaako kukaan? Mieleen vaan tuo katjan toistaminen.
Sasha vanhentunut arvokkaasti ja on edelleen pinnalla Saksassa. (Tehnyt viime aikoina pari huumorilevytystä, jotka ei ole hänen oikeaa musaa, joten ei pidä säikähtää niitä.)
Tää oli kova hitti aikanaan 2000-luvun taitteessa, kun olin ulkomailla töissä. Soi kyllästymiseen asti, vaikka hyvä oli. Toinen, joka soi Stadin metroasemallakin jatkuvasti oli tietysti Simple Minds, jota toiset väitti U2 kopioksi. Gloria Estefan, Snap, KLF... "Also known as the justified ancients of the Mu-Mu." Mistä helvetistä ne edes keksi noita juttuja.
Y.U.P.
Terveet Kädet
(Kingston Wall)
Tarot😁 niillä oli kunnon trikoot n. -85
Pyhät nuket, Maukka perusjätkä
Animals, Kinks, Jethro Tull, Cream, Bluesbreakers ... Ernos, Jormas ...
Vierailija kirjoitti:
ja lauloivat: When will I, will I be famous, jostain 80-luvun lopusta (?)
Oli kyllä söötit kaksoset :)
Hothouse flowers, Sugarcubes, Transvision Vamp, The Church, Beautiful South