Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
Adam and the ants!! Pitipä kuunnella pitkästä aikaa ja hyvältähän se kuulosti, edelleen.
Päät. Tuskin kukaan edes tietää. Mulla on vieläkin sen bändin c-kasetti, kunpa olisi vielä soitin millä kuunnella...
Kotimaisista Kaksio ja tyttöbändi Jane.
Ulkomaisista Da Buzz ja poikabändi Bodies Without Organs.
Suomalainen Battlelore jonka biisit kertoo Tolkienin Keskimaasta
Mielestäni A-ha vaan muistetaan Take on Me:stä suurimmin ja ollutkin yhden hitin bändi, mutta itselle rakas ja suuresti fanittama joten tuotantonsa muutenkin tuttua.
Kotimaisista artisteista taas muutama vuosi sitten unohduksissa ollut Janos Valmunen saanut viime vuosina ainakin kulttimainetta jos ei muuta.
paul oxley's unit
matchbox
crazy cavan & the rhythm rockers
yazoo
Nicepappia tuli nuorena kuunneltua kovasti
Rolene... Ihana ruottalainen bändi :)
Taivassatama. Yhden hitin ihmeeksihän se jäi, mutta "Kaktuspiikki" koskettaa edelleen!
Noissa vanhoissa viestissä 2007-2008 muisteltiin myös Claudiaa. Tämäkin tuttu vaikka ura jäi lyhyeksi. Solisti Petri Möller tehnyt soololevyjä ja keikkojakin ainakin pienimuotoisemmin ja edelleen asuu Kokkolassa. Siellä asuin muutaman vuoden itsekin. Toipa hän mulle postiakin kun tuolloin työskenteli postimiehenä siviilipuolella.
Bros -bändistä on Ylen Areenassa ohjelma kun kaksoset Matt ja Luke Goss yrittävät comebackia. Iso keikka Englannissa oli suksee, vuosikymmenten jälkeen.
Söpöjä poikia, vaaleet revityt Levikset, nahkarotsit, korvarenkaat... olin niin ihastunut kasarin lopulla tai ysärillä.
When will I, will I be famous...
I ou nothing, nothing, nothing at all...
Jussi & the Boys,Kalevala,Wicwam,Tasavallan presidentti,The Sounds,Tabula Rasa,Sleepy Sleepers.
Zero Nine, kova bändi aikoinaan.
Zero Nine. Kuusamolainen hevibändi 🤘
Leatherwolf