Mitä bändejä muistat nuoruudestasi, joita luulet että moni ei muista:
Itsellä Gringos Locos ja Movetron, molemmat oli muuten aika kauheita..
Kommentit (1861)
ABC, Rick Astley, Sandra, Accept ja Big fun! Uskomatonta mitä musiikkia sitä tulikaan kuunneltua. Täytyypä kaivaa vinyylit esiin ja verestää muistoja!
Tai nimi oli jotakin tuollaista, muistaako kukaan? Oli mun suurin idoli yhteen aikaan, halusin olla samannäköinen :)
Näitä mä kuuntelin joskus teinivuosina antaumuksella. Melrosen laulusolisti oli tooooosi söpö, Tokela vai mikä sen nimi nyt oli..
Muistaako kukaan mikä sen kaupuan nimi oli joka oli Forumissa (samallalla sisäpihalla mistä mentiin elokuviin).
Siellä myytiin mustahuulivaatteita
Löytyihän se: Mel ja Kim, mulle jäänyt kans mieleen kasetin kannessa olevat tytöt..
Löysin vinyyleistä HITS 9 levyn ja siellä on Brosin biisinä I owe you nothing. Bändissä näyttää olevan muuten kolme heppua.
Hausmyllyn sentään saattaa joku vielä muistaa.
*menee kaivelemaan vanhoja kasetteja*
Kajagoogoo, DuranDuran, T`Paut ym oli mun juttuja =) Niin se musamaku on ollut erilainen aikoinaan (nykyään pidetään samoista bändeistä ihme kyllä...)
mikä oli esittäjä kappaleelle joka meni jotenkin War, uu, what is beautiful, absolutely nothing. Niillä oli kans yks tosi kaunis hidas biisi...
Se Mustan Paraatin kitaristihan oli siellä töissä
Mitähän Nisoselle kuuluu ?
Vähän kaipaan 80-lukua............
mulle kans tuli heti mieleen Zero Nine, Skädäm,Horsepower ja sit toi Culture Club ja ABC