rintojen " katoaminen" imetyksen loputtua?muilla?
Imetin 4,5 kk sitten imetys loppui kokonaan yhtäkkiä, kun tyttö ei enään suostunut syömään, rinnat kasvoivat 1 kuppikoolla raskaus ja imetysaikana mutta sen jälkeen ne on pienentyneet ainakin 2 kuppikoolla. Onko kellään vastaavanlaista kokemusta?
Kommentit (6)
Alkuperänen koko oli C, imetysaikana D ja nyt B.
Raskausaikana mulla kasvoi rinnat melkein kahdella kuppikoolla ja imetyksen alettua vielä vähän lisää. Olen ollut niin tyytyväinen tähän uuteen naisellisuuteen, pitäiskö alkaa vaan totutella ajatukseen että muutaman kuukauden päästä tilalla on lapaset? Äitilleni kuulemma on jäänyt joka muksusta yhden kuppikoon verran isommaksi, mutta taitaa olla harvinaisempaa niin päin. Vai?
Mulla kävi eka kerralla niin että normaali C-kuppi muuttui raskaus- ja imetysajaksi D-kupiksi. Imetyksen loputtua (imetin 6kk) pienenivät kyllä reilusti ja todellakin " lurpahtivat" mutta tämä oli vain väliaikaista! En muista kauanko siinä meni mutta jonkun ajan kuluttua minulla oli taas sama C-kuppi ja ihan saman mallisenakin kuin ennen raskautta. Nyt imetän toista ja sama D-kuppi on tällä hetkellä kuin viimeksikin. Toivottavasti jatkokin menee samalla lailla. :)
Omat rintani olivat pienet ennen raskautta (a-kuppi). Raskauden aikana ja imettäessä olin tyytyväinen " normaaliin " rintavarustuksen kokoon B- kuppiin. Imetyksen jälkeen rintani hävisivät olemattomiin ja tilalle jäivät kaksi patalappua. ----Masentaa--- eipä tee mieli lähteä yleisiin tiloihin esim. uimahalliin esittelemään patalappukokoelmaani!!
Itsetuntoa ei hirveästi sivele rinnattomuus =(
Mulla ennen raskautta ja imetystä erittäin terhakkaat ja kiinteät a tai just ja just b kuppi. Raskauden aikana tuli reilu c ja imetyksen ekat kuukaudet d, mutta sitten kun lopetin imetyksen vauvan ollessa 10kk, lurpsahtivat rinnat täysin, kaksi tyhjää ja roikkuvaa b kuppia ja huomasin harmikseni että täynnä raskausarpia.
tulin melkeen heti sen jälkeen raskaaksi ja rinnat muuttuivat ihanan pyöreiksi mutta roikkuivat tällä kertaa enemmän.
Imetin 9kk ja rinnat olivat sen jälkeen vielä riippuvammat. Siis kaksi tyhjää kärpäslätkää =((
Nyt täysimetän kolmatta,ylipainoa mulla n 20kg ja rinnat on reilu c jotku liivit d kuppia. Mutta edelleen aika rumat riipparit vaikka ovatkin pulleammat...
Paha aavistus on että kun lopetan imetyksen ja olen joskus toivottavasti hoikempi (laihiksella) rinnat on enää vain kaksi tyhjää nahkakukkaroa!!! Eikä näin pahasta voi saada enää kauniita ilman kosmeettista leikkausta! =(
Tykkäsin kovasti mun rinnoista silloin ekan lapsen aikana,kerranki mulla oli kunnon tissit...mutta jälkeenpäin olisi ollut ehkä parempi jos ne ei olis turvonnu niin kauheesti...
Jos jotain hyvää ,niin onpahan niillä " riippareilla" ruokittu 3 mulle maailman rakkainta lasta! =D
(poika päätti ruveta draculaksi) ja rinnat pieneni parin viikon sisällä kolme kuppikokoa. Minä tosin olen ollut onnellinen päästessäni eroon F-kupin megarinnoista. myös rintojen muoto on muuttunut (toisin sanoen rupsahtaneet ovat), joten olen joutunut uusimaan melkeinpä koko rintaliivivaraston.