Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (17)

Ryhmäseksi, tosin olin niin kännissä että itse pano(i)sta en muista mitään. Tämä tapahtui opiskelijana. Olin mennyt baariin, vetänyt iloiset kännit, ja siitä eteenpäin en muista muuta kuin että herään vieraassa talossa, jossa on ympäriinsä alastomia miehiä ja naisia. Minäkin olen alasti paitsi saapikkaat on jalassa. Jalkovälissäni on jotain tahmeaa ja anuksessani kaulaa myöten 1/3 litran keskiolutpullo. Tuosta seurasi vieläpä vahinkoraskaus ja abortti, minkä jälkeen en ole ikinä juonut enää alkoholia.

Vierailija

Ryhmäseksi, tosin olin niin kännissä että itse pano(i)sta en muista mitään. Tämä tapahtui opiskelijana. Olin mennyt baariin, vetänyt iloiset kännit, ja siitä eteenpäin en muista muuta kuin että herään vieraassa talossa, jossa on ympäriinsä alastomia miehiä ja naisia. Minäkin olen alasti paitsi saapikkaat on jalassa. Jalkovälissäni on jotain tahmeaa ja anuksessani kaulaa myöten 1/3 litran keskiolutpullo. Tuosta seurasi vieläpä vahinkoraskaus ja abortti, minkä jälkeen en ole ikinä juonut enää alkoholia.

Kelaa jos olisi käynyt vieläkin pahemmin ja se pullo olisi hajonnut.

Minun hurjin juttuni on rakastelu mieheni kanssa! Rakastan häntä niiiiiin paljon! Hurjaa ilotulitusta korvien välissä. Niin ihanaa. Toisen keho kiinni omassa. Oih! :)

Olen varmaan tylsin vastaaja täällä! XD

Tavaratalon pukukoppi, pöydät, lukuisat vessat, uimaranta yöllä, rappukäytävä,...ja näkijöitä riittänyt...mut kaikki aikuisia, se on aina katottu.

Autossa keskustassa päivällä ulkomailla. Siit en tiedä ketá meni ohi

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat