Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla arkipäivän ahistusta ja stressiä päivähoidosta ym

Vierailija
14.01.2006 |

...mies on yrittäjä ja stressi rahatasolla ja oikeestikin kyse isommista asioista. Se ei kuuntele mun " pieniä huolia" ja kun niistä tänään juttelin puhelimessa kaverin kanssa se huusi takaa et puhukaa jostain muusta, ei jaksa kuunnella. Puhelun päätteeksi sanoi, että " on noi sunkin huolet TOSI isoja" , tosi ivalliseen sävyyn. Hoidan kodin, lapset ja kaikki mitä niihin liittyy, mut mulla jatkuvasti tunne että mua aliarvioi mun mieheni, vetelen täällä tirsoja tms...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten miehesi ymmärtäisi sinua paremmin? Voisitte toki yrittää myös asiallisesti keskustella asioista. Sinä voisit yrittää selittää että ei tärkeitä asioita voi rahassa mitata. Kuten lapsia, ei niitä voi rahassa mitata. Huoli niistä on aina melkoinen vaikka kaikki olisikin hyvin. Luonnoton on sellainen vanhempi joka ei huolta lapsistaan tunne!

Sulla on hyvin tärkeä rooli teidän elämässänne. Jos et huolehtisi lapsista ja kodista jne niin mikähän kaaos siellä vallitsisi?! Siitäkin voisit yrittää puhua miehesi kanssa. Yritä myös ymmärtää häntä. Varmasti on rankkaa olla yrittäjä ja pitää huoli siitä, että leipää tulee pöytään. Mutta ei teidän roolejanne voida verrata keskenään, teillä on kummallakin oma tärkeä roolinne ja teidän tulisi pystyä puhumaan huolistanne keskenänne eikä käydä arvottamaan niitä, että kummalla nyt on tärkeimmät huolet.

On hyvä että pystyt ystävien kanssa puhumaan huolistasi. Mutta yrittäkää nyt puhua myös keskenänne ja arvostaa toinen toistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi