Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ennen haluton mies, nyt jatkuvasti haluaisi seksiä

Vierailija
21.06.2008 |

olen ollut mieheni kanssa 10-vuotta. Niistä Ensimmäiset 8 minä olen ollut se joka haluaa seksiä useammin ja tuo asia on välillä meinannut jopa kaataa suhteemme. Tulin usein torjutuksi ja se tuntui pahalta. Nyt kuitenkin viimeisimmän lapsen jälkeen homma on mennyt päälaelleen. Mieheni haluaisi seksiä ihan jokainen päivä ja vielä useaan otteeseen. Minä en todellakaan jaksa, minulla on 4kk vanha tissi-takiainen kotona ja sen lisäksi vielä uhmaikäinen. Kun saan hetken hengähdystauon niin sen tuhlaan mielummin lepäämiseen muin seksiin. Mieheni taas olisi aina ja koko ajan valmis.Minua alkaa jo pikkuhiljaa tympimään se jatkuva perseen ja tissejen puristelu pitkin päivää.

Enpä olisi tätä ikinä itsestäni uskonut, sillä olen todella seksuaalinen ollut aina... ehkä hormoonit nyt vaikuttavat että ei tee niin paljo mieli. Tai sitten mieheni jatkuva vonkaaminen vie halut? Onko miehelläni mahdollisesti suhde toiseen naiseen? vai miksi hänen halunsa ovat noin rajusti yht äkkiä muuttuneet?

Mitä mitä mitä?????

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aika ilmeistä? Teillä on pieni vauva, joka vie huomiotasi, ja hän ei enää saa sitä yhtä paljon kuin ennen. Nyt hänkin haluaa!! Mun korviini kuulostaa ainakin pahasti mustasukkaisuudelta, ei niinkään pettämiseltä!

Vierailija
22/22 |
21.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoinen teoria...ja voi kyllä pitää myös paikkansa. Ainakin mieheni on kovin huomionkipeä ollut aina. Hmm... mustasukkainen...eipä tullut mieleenikään.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla