Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietämättömyys johtuu?

Vierailija
14.01.2006 |

Olen aika kauan seurannut tämä palstan keskusteluja ja sellaisen havainnon olen ollut tekevinäni että aika monilla tuntuu olevan todella hatarat tiedot ihmisen fysiologiasta, varsinkin mitä tulee sukupuolielimiin sekä ylipäätään seksuaalisuudesta. Monilla aikuisiksi ihmisiksi itsensä ilmoittavilla tiedot tuntuvat olevan peräisin tv-sarjoista ja huhupuheista.

Luulevatko monet tosiaan tietävänsä asiat jotenkin luonnostaan ilman että niihin tarvitsee perehtyä. Eikö ihmiset jaksa enää lukea ja selvittää asioita?

Netti on täynnänsä tosi hyviä ja asiallisia sivustoja jos ei kehtaa kirjastosta käydä lainaamassa ihmisen seksuaalisuutta käsitteleviä kirjoja.

Luulo ei tosiaan ole tiedo väärti, eikä se tieto mitään tuskaa lisää, poistaa vain tietämättömyyden tuskaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on aina kirjottaa kirjatietoa,tää on keskustelupalsta,ei mikää lääkäri vastaa-palsta.Mun mielestä on kiva kattella minkälaisia käsityksiä ihmisillä on eri asioista.Uskokoon ken haluaa ja ottakoon itte selvää,jos ei usko.Kyllä jokainen varmasti osaa hakea oikeaakin tietoa halutessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla