Vierasta
Koska olet viimeksi saanut vierasta munaa/pillua?
Oliko kyse pettämisestä vai kimpasta?
Kommentit (33)
Itse en saa fellaatiosta mitään.
Haluan:
1. nähdä pillun
2. nussia sitä
3. laueta siihen
Aivan liian kauan. Olisko ollu keväällä. Sain vierasta pil lua ja mieli tekee lisää.
M53
Eroottisissa illoissa vierasta molemmille noin 6 kertaa vuodessa. Molemmat vaimon kanssa tasoissa. 😉
Olin viimevuoden heinäkuussa mökillämme , miehen oli vielä työmatkalla hän on rekkakuski ja silloin oli keskiviikko ja mieheni aloittaa lomansa kun tulee lauantaina . Otin mökillämme olutta sekä viiniä ja makoili pihalla ottamassa aurinkoa , naapurimökistä kuului nuorison meteliä , naapurimme vuokraa mökkiään joten joskus siellä on jotain ryyppyporukkaa niinkuin nytkin . Siemailin maatessani viiniä ja menihän se päähän , otin aurinkoa yläosattomissa . Kun makoili siinä yhtäkkiä kuului edestäni , täällähän makoilee kaunis nainen on kauniit tissit , hätkähti ja nousin ylös siinä parinmetrin päässä minusta on kaksi parikymppistå miestä , niin itse olen 52 v . Kysyin mitä te täällä teette , niin pojat tultiin katsomaan kun nähtiin rannasta sinun makaavan siinä . Pojilla oli uikkarit jalassa ja kassit kädessä , aukaisivat olut purkit ja kysyivät voivatko jäädä vähänaikaa seuraksi , myönsin hehän tulivat istumaan viereeni ja siinä pojat katselivat paljaita rintojani, Kysyin miellyttääkö näkemänne , pojat siihen ehdottomasti kun sais noin isoja tissejä vielä koittaa , vai koittaa haluatte , vähän kännissä kun olin niin sanoin no kerran niin kiinnostaa niin pitäähän se antaa koittaa ja pojat olivat heti rintojani kimpussa , kun he pyörittelivät nännejäni niin kostuin heti alkoi tekemään suoraansqnottuna kullia mieli . Hivutin biginihousuni pois ja levitin reiteni ja sanoin pojille haluatteko koittaa myös tuolta alempaa , pojat katsoivat pilluani ja heti oli toisen pojan sormet siellä ,, nautin hänen sormeilustaan , huomasin miten uikkarit pullottivat ja sanoin kerran minäkin olen alasti niin kyllä teidänkin pitää olla , pojat riisuivat uikkarinsa ja molemmilla kulli oli pystyssä .
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mua ainakin kiinnostaa selvästi raskaana oleva vieras nainen :).
Jotekin rietasta. Iha vaa n.ssia... kas kakara siellä ja turskautetaan rööristä menemää sille suihin väärän miehen sperm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mua ainakin kiinnostaa selvästi raskaana oleva vieras nainen :).
Jotekin rietasta. Iha vaa n.ssia... kas kakara siellä ja turskautetaan rööristä menemää sille suihin väärän miehen sperm.
Hyi hitto...🤮
Kolmen kimppa oli vakio panokaverimme kanssa joku kk sitten. Onhan se aikamoista kun kolme kuumaa naista yhdessä touhuaa.. Sekin kiihottaa jo kun tiedämme miksi ystävämme tulee kylään, haemme hänet juna-asemalta ja tunnelma kipinöi odotuksesta. Sitten kun kiusaus käy liian kovaksi, joku tekee aloitteen, eikä loppua näy. Viikonlopun oli viihdyttämässä meitä ja orgasmien määrä oli aikamoinen. Tällä kertaa oli lelujakin käytössä, mutta se ei ole niin yleistä. Sitominen on parasta, kun yksi meistä on hyvin alistuva ja häntä saimme yhdessä hoidella. Pitäisiköhän taas pääsiäislomilla kysyä vähän vieraita kylään.. 😏
N36
Kysyin pojilta haluaisitteko työntää kullinne tänne , osoitin kädelläni pillua . Pojathan heti kyllähän haluttais mutta ei ole kortsuja johon minä , een tule enää raskaaksi vaikka kuinka naitaisiin paljaalla , silloin toinen pojista tuli päälleni ja minä ohjasin pojan kullin pilluuni , jonkinaiikaa naituaan niin poika sanoi nyt tulee ja minä päästä sisään vain ja niin poika teki , toinen pojista halusi myös ja tuli päälleni tein saman kuin aikaisemmalle ja poika rupesi naimaan nyt oli kestävämpi kaveri , myös minä nautin ja niinpaljon että olin lähellä orgasmia kun poika lankesi. Minä hoitelin itseni poikien katsoessa hieroin klitoristani ja kohta tulinkin .juttelimme ja joimme Kysyin onko teillä tyttöystävät mukana kun mökiltä ne kuuluu ääniä , poika vastasi eii ole meitä on viisi kaveria ja yhdessä vuokrasimme mökin sunnuntaihin asti . Pojat kysyivät voivatko muutkkin tulla tänne , meinasitko että annan niillekin, pojat nyökkäsivät , minä pitäähän kaikkien saada ei ainoastaan osan . Pojat hakivat muutkin mökillemme , kyllä katsoivat kun minä siinä makoili alasti jalat leviällä ja kysyin pojilta suoraan panettaako pojat nyökkäsivät kehoitin heitä riisutumaan , kyllähän pojilla alkoi kullit seisomaan kun minä nousin istumaan ja sanoin pojille tulkaahan tänne ja pojat tulivat otin kaksi kullia käsiini ja yhden suuhuni äkkiä oli kullit pystyssä ja ensimmäinen naimassa minua , kaikki kun saisivat kävin pesemässä pilluni järvessä . Sanoin pojille olen valmiina teitä varten perjantaiiltaan asti mieheni tulee lauantaina . Pojat kävivät montakertaa perjantaiiltaan mennessä ja sain kullia riittävästi niin riittävästi että perjantai iltana pilluni oli hellänä poikien naimisesta mutt olihan se kivaa kun sai nuorilta pojilta kullia eipä ole ennensattunut kohdalle .
Itsellä on venäläinen rakastaja.. niin ihana karvanaama, jolla myös valtava kulli. Miehen ollessa kotoa pois hiippailen tämän miehen luo. Talvi oli pitkä, kun ei kehdannut kotoa poistua, mutta nyt taas tapailemme.
Viime viikolla. MIes ei huomannut mitään, vähän jännitti oisinko jotain merkkejä....
Tämä siis ei-kotikaupungissa. Olin siellä yksin erinäisistä syistä johtuen, ja ihan entuudesaan tuntematon mies. Vietimme yön yhdessä, tuli nuoruuden opiskeluajat oikein mieleen. Silloin viimeksi yhtä hullua ja estotonta seksiä liki tuntemattoman miehen kanssa. Hullua, väärin ja syntistä se oli. Ihanaa ihanaa ihanaa slti!
Vierasta en halua panna mutta suihinotto loppuun vietynä vieraalta rouvalta välillä piristää elämää kummasti. Nyksä ei jaksa ottaa poskeen mutta vaatii kyllä nuolemista usein niin täytyy suuhoito hakea muualta. Suuseksi on mulle tärkeä asia antaa ja saada ja olen asiasta sanonut ja on puhuttu mutta naista ei silti innosta. Täytyy siis hakea muualta mitä ei kotona saa