Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKEIJUT VIIKONLOPPUUN***

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen olin töissä ja sitten niin väsyksissä, etten jaksanut edes koneelle raahautua, aika voimakasta tuo väsymys. Onneksi tänään virkeäpi olo. Tosin öklö olo jatkuu, mutta vieläkään ei ole tarvinnut ihan oksentamaan asti rueta. Rinnat edelleen turvonneet ja arat ja pääkipua taas aamusta, menee onneksi ohi ilman lääkitystä, voi kyllä johtua hartijoistakin. Alavatsalla tuntuvat vihlomisen kaltaiset kivut ovat vähentyneet, mutta tuntuu välillä jännä tunne, vaikea selittää, onko teillä muilla vastaavia?

Töissä ilmeni eilen eräs bakteeri-epäily ja heti iski paniikkia, että miten se voisi vaikuttaa nyt tähän alkaneeseen raskauteen. Luin netistä, että sikiölle ei siitä ole haittaa. Ellei sitten itse joudu lääkekuurille jolloin siitä voi olla haittaa, kun suositellaan pysyttävän mahdollisimman lääkkeettömänä juuri tänä aikana. En haluaisi vielä joutua asiasta töissä kertomaan, kun pomo vielä heti kertoo asiat eteenpäin muulle henkilökunnalle ja sitten kaikki tietää ja vieläpä määräaikaisessa työsuhteessa, vaikea tietää miten jatkuisi sitten työt???

Anteeksi moinen tunnepurkaus heti aamusta, itsekeskeistä puhua vaan itsestään. (Muistaakseni) Minjuska ja Jossu78, teille toivon erityisen paljon jarrusukkia, bd että kaikki sujuu hyvin. Ja uusiakin tulokkaita oli, ainakin Onnela06 pongasin, tervetuloa ja onnea!

Vierailija
2/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää heräs jo klo 7 ja mahanvääntöihin taas tietenkin!Millonkohan tää vääntö loppuu,ei jaksais enää!Ja oksu olo ku heräs kun maha tyhjänä ja tissit on ihan armottoman kipeet!Ei tällasta voi olla!!!!Päänsärkyä on pukannu nyt monena pvnä,onko muilla?

Hyvää v-loppua!!!!!!

Missä Ull-maij?Halejaaa!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva2006: Mä kerroin töissä jo, koska mulla on ollut niin paha olo ja pyörrytystä. Tosin en o käynyt viel edes alkuraskauden ultrassa, mut ei ajateltu pitää tätä toista salaisuutena muutenkaan. Toivon kovasti et kaikki on hyvin tuolla masussa.

Mulla oli aamuyöstä taas niin paha olo, et en saanu nukuttua. Krapulamainen olo ja ihan karmee. Aivan samaa, ku edellises raskaudessa, tosin alkoin paljon aiemmin. Mä kans mietin, et koskahan tää loppuu..viikkoja on vasta niin onnettoman vähän =/

Tervetuloa joukkoomme uudet tulokkaat =)

En ehtinyt eilen pinoon, kun tytön kanssa riitti työpäivän jälkeen tekemistä. Ulos ei kiinnosta kyllä yhtään lähteä, ku on tollanen vesikeli. Onpas valitusta tää mun kirjotus taas ;)

Mulla on iltaisin maha ihan turvoksissa, mieskin ihmettelee. Näyttää jo vauvamahalta, heh =) mä oon TOSI hoikka, varsinkin äsken sairastetun mahataudin takia, et tarttis saada vähän lisäkiloja ja odotan innolla mahan kasvua ja sitä, että sais vähän pyöreyttä. IHANAA, VKONLOPPU VAPAATA!!!!!

Palaillaan myöhemmin, tyttö vaatii aamupalaa =)

-frodo rv. 5+5?-

Vierailija
4/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi mennä siivoamaan vessa ja sit suihkuun. Mies lähti just esikon kanssa käymään kaupassa. Ainoa vaihtoehto on mennä kauppaan esikon kanssa, koska ilman vaunuja sieltä ei saa mitään kannettua.

Äsken just vedin omena-piltin. Mitään muutakaan nopeaa pikkupurtavaa kun ei kaapista löytynyt, enkä halua mennä siivoushommiin jos on pikkuisenkin huono olo. Jospa tämä tästä vielä vähän voimistuisi. Jotenkin se olisi mulle tae, että Piiperolla on asiat hyvin.

Ninnu ja Piipero rv 5+0

Vierailija
5/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskeijuista ponnahdin tänne odotuspuolelle! =D

On täällä joku tuttu nikkikin, esim.frodo...

Pahaa oloa on jatkunut toista viikkoa ja arvaan ettei loppua ihan heti näy..mitähän sitä suuhunsa laittais että menis ällötys pois?? Mitä muut syötte? kuulin että appelsiini olis hyvä kikka?

Tultiin juuri retkeltä poikien kanssa ja ystävä perhekin oli mukana. Heille syntyy toinen lapsi huhtikuussa, niin ihana vatsa jo :) kumpa omakin vatsa jo kasvaisi,hih, vaikka siihenkin menee vielä aikaa. Viidennellä kuulla mulla on vasta alkanut näkymään edellisissä tai kuopuksessa taisi jo 3-4 kuulla näkyä.

Eniten pelkään, että koska alkaa ennenaikaiset supistukset!! Ensimmäisessä raskaudessa alkoivat rv.28 ja toisessa rv.14 että toivon todellakin ettei tässä tulisi juuri ollenkaan niitä.

' pitää yrittää ottaa vain rauhallisesti eikä stressata asioilla.

Millos olette ilmotelleet neuvolaan? heti kun saitte positiivisen tuloksen vai odotteletteko vielä? Itse taidan odotella vielä muutaman viikon...

jaahas, lapset päiväunille...hyvää päivänjatkoa kaikille!

*tiitiäinen79*

Vierailija
6/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis siivota, mutta ei millään jaksa joten karkasin koneelle. Mies kyllä lupasi siivoomisen hoitaa.

Eilennä en jaksanut kirjoitella kun on oli taas niin huono olo. Autossa olo on jotain ihan hirveetä, siellä meinaan koko ajan oksentaa. Eipä paljon huvittanu eilennä autolla käydä kaupoissa.

Minjuskalle ja Jossulle voimia, toivotaan että kaikki ois hyvin. Paljon tarrasukkia masuasukeille!

Nyt sain vasta viimeiset joulukoristeet otettua pois. Oon vaan olu niin väsyny etten oo jaksanut aikaisemmin.

Itse ajattelin neuvolaan ens viikolla soitella ja ekan neuvola ajan varata.

Täällä edelleen pähkäilen kumman synnärin valitsen naisteklinikan vai kättärin. Esikoinen syntyi naistenklinikalla, mutta nyt kättäri ois paljon lähempänä.

Tervetuloa uudet syyskeijut mukaan!

Nyt meen syömään jotain ennenkuin olo taas huononee.

Öttis, poitsu 1v3kk ja masutoukka rv7+1

Vierailija
8/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tein toissapäivänä, kun ihmettelin miksi masu pömpöllään jo heti aamusta. Olen menkkojen luullut olevan tulossa. Edellinen vielä tissillä (1v) ja nyt sitten aika yllätys tämä raskaus, vaikkakin toivottu.

Mitään oireita ei ole. Illalla joskus väsymyksen takia huono olla. Nyt ensimmäistä kertaa päivällä näin väsynyt olo. Ei meinaa pystyssä pysyä. Lasten takia pakko. Isäntä talohommissa... Päänsärkyä on kyllä ollut. Sen tajuaa näin jälkikäteen. Viikkoja kai on jotain 7. En soita ennen kun helmikuun puolella neuvolaan. Mitä sitä sen aikasemmin - uudelleen synnyttäjänä kun kaiken jo tietää eikä hötkyile tuommosella. Voimia teille kaikille!

Vierailija
9/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada tuttuja plussaajia mukaan keijuihin =)

Mulla on kauhee olo, mut toistaiseksi olen pystynyt syömään ihan normisti. Vaikkakin oksennus kurkussa toisinaan =( Parhaalta maistuu kaikki raikas, makeaa ei tee mieli lainkaan.

Tää oli pikanen böö, anoppi on tulossa just, joten lopettelen... moikka :)

Vierailija
10/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä plussatesti tehtiin alkuviikosta, ja viikkoja vasta 4 + jotain.. Tosin maha pömpöttää, kun olisin jo paljon pidemmällä.. Kauhea mahakipu ollut jo kaks viikkoa melkein päivittäin. Onko muilla? En muista, että edellisten raskauksien aikaa olisi tällaista. Toivottavasti kuitnkin ihan normaalia eikä viittaa mihinkään ikävään.

Mä oon ensimmäistä kertaa mukana tämmöisessä ketjussa (syyskeijut ), joten kertoisko joku mulle hieman " toimintatapojanne" eli kuinka usein esim. tällainen kuulumisten vaihtamispino muododtetaan yms.?

Mukavaa odotusta kaikille!

Vierailija
11/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä plussatesti tehtiin alkuviikosta, ja viikkoja vasta 4 + jotain.. Tosin maha pömpöttää, kun olisin jo paljon pidemmällä.. Kauhea mahakipu ollut jo kaks viikkoa melkein päivittäin. Onko muilla? En muista, että edellisten raskauksien aikaa olisi tällaista. Toivottavasti kuitnkin ihan normaalia eikä viittaa mihinkään ikävään.

Mä oon ensimmäistä kertaa mukana tämmöisessä ketjussa (syyskeijut ), joten kertoisko joku mulle hieman " toimintatapojanne" eli kuinka usein esim. tällainen kuulumisten vaihtamispino muododtetaan yms.?

Vierailija
12/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vastailen andoliniskalle (?): pino muodostuu yleensä lähes joka päivä, viikonlopuille saattaa olla yks pino molemmille päiville. Ihan miten kukin ehtii kirjottelemaan. Muita " ohjeita" ei liene olevan? Oma toivomukseni olisi, että esim. viestin loppuun vois jokainen laittaa rv:t, kun sitä harvemmin muistaa, missä vaiheessa kukakin on menossa.

Sitten niitä omia kuulumisia. En oikein tiedä, mikä on tilanne, mutta vuoto lisääntyi tuossa iltapäivällä ja äsken vaikutti jo aika veriseltä. Ei kuitenkaan ollu ihan selvää verta, mutta eipä kovin kaukana siitä. Vatsaa on vuodon lisääntymisestä lähtien juilinu, osittain varmaan huonoa oloakin. Mut kyllä mä nyt melkein varma olen, että kesken menee :(

Jossu ja Viivis 6+1 (jos tuolla masussa nyt enää on ketään) + esikoinen 1,5 v ja tänä iltana hoidossa oleva kavereiden tyttö 1,5 v myöskin

Vierailija
14/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossulle pahoittelut jos pahin nyt käy... toivotaan kuitenkin että olisi jotain harmitonta vuotoa! Itselläni tuli toisen raskauden kohdalla parit kuukautiset aluksi ja vatsa oli tosi kipeä. Lääkärissä kuitenkin totesivat kaiken olevan hyvin ja sykekin kuului :) Tsemppiä kuitenkin kovasti!

Omaan napaan: Pahoinvointi vain yltyy! Kävin jo kaupasta hakemassa appelsiineja ja mandariineja, jos vaikka helpottaisi hetkeksi. Ei ainakaan ole nimensä veroinen tuo " aamu" pahoinvointi, tämä jatkuu ympäri vuorokautisesti. Vatsa on pömpöllään, mutta ehkä enemmänkin ilman takia =O mistähän sitäkin on noin paljon tullut! hui!

Väsymystä on jonkin verran enemmän kuin tavallisesti, mutta heräänhän arkisin puoli viisi töihin lähtöä varten. Olenkin miettinyt miten saisin tämän salattua työnantajalta?? Pahoinvointi on sitä luokkaa että veskissä pitää rampata, ei kiva.

Mutta nyt tekemään iltapalaa pojille...

*tiitiäinen79* rv.5+

Vierailija
15/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meitä piinataan!!! Mulla on siis tänään 6+5 ja vuotelu se vaan jatkuu...kiva oli istua koulutuksessa koko päivä ja kuulostella koko ajan alapään tuntemuksia ja hypätä kiiruusti joka tauolla pelko persiissä vessaan... On niin outoa tuo vuotelu, välillä tulee ja välillä ei.

En millään malttas odottaa torstaihin asti...torstai on siis se miun tuomiopäivä, ultra, jolloin tsekataan onko siellä mitään ja onko sykettä. Oli siellä 5+2 0,5cm:n hippunen, en tiedä enää. Pnneks on sentään heti aamulla se ultra, ettei tarvii koko päivää kärvistellä.

Mutta jos tästä nyt jotakin positiivista yritää repiä, niin rinnat on edelleen arat ja lämmötkin 36.8, mikä on sen maagiset puoli astetta miun normaalilämpöä korkeampi, eli sen puolesta vois olettaa raskauden jatkuvan? Mutta pahaa oloa ei edelleenkään, eikä muita oireita.

Tervetuloa uudet mukaan, toivottavasti pysytään kyydissä mukana.

Minjuska (hieman alakuloa ilmassa, sori) ja Hippu Hentunen 6+5

Vierailija
16/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äsken tultiin kotiin. Oltiin miehen kanssa katsomassa rallia. Paikalla oli paljon ihmisiä, jotka eivät todellakaan vielä tiedä tästä meidän salaisuudesta. Esim. äitini, joka hieman ihmetteli, kun minä olin kuskin virassa(porukka siis nautti alkoholia). Kaipa se jotain aavisteli, mutta ei ainakaan kysymään tullut. Tiedä sitten. Kerrotaan sitten aikanaan.

Tänään on ollut oikein hyvä olo. Ei ole ollut sellaista aaltoilevaa pahaa oloa, kuten aikaisempina päivinä. Verensokerin kun on muistanut pitää tarpeeksi tasaisena, niin hyvin on mennyt.

Eilen oli töissä paha päivä. Eivät vielä sielläkään tiedä raskaudestani. No, olen siis elintarvikealalla töissä. Oli sitten perusmakutestiä ym. Piti muun muassa maistella erilaisia virhemakuja maidosta. Hieman tahtoi potkia ylös, mutta sitkeästi selvisin siitä koettelemuksesta.

26. päivä on ultra. Sinne asti joudun odottelemaan, että pääsen kurkistamaan masuun. Tunne on kyllä sellainen, että kaikki on ok. Masussa on toki pientä nippailua ollut ja rinnat arat, mutta sehän vain kuuluu asiaan. Tänään viikkoja 6+1.

Tuuli+masu

Vierailija
17/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mahdatko olla PKKS synnyttäjä (en bongannut tietojasi syyskeijujen listasta muuten)?? Tuli vaan mieleen, kun puhuit rallista, sattu nimittäin niin että tässä meidän naapurustossakin on ollu tänään tuota rallia...jäi kiinnostamaan.

Nyt saunaa lämmittämään...

Minjuska ja kamala köhä

Vierailija
18/18 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei minunkin puolestani.

On tämä alkuraskaus sitten vuoristorataa, kun ensin huolehdin raskausoireiden puuttumista ja nyt sitten pari kammottavan hirvittävää huonovointisuus ja väsymys-päivää takana. Huh! Oksennusta ei tule, mutta koko ajan etoo. Yök! Ja nukkua voisin vuorokauden ympäri; peti ei ole ikinä tuntunut houkuttelevammalta ;). Pakko on ollut kuitenkin kiskoutua sängystä ylös, kun kotona on kaksi vilkasta taaperoa (2.5v ja 1v) vaatimassa viihdykettä ja tietty kotihommat päälle. Mulla tuo etominen on ollut ympärivuorokautista, öisinkin herään oksettavaan oloon. Ja sitten on kuiteskin ihan kummia mielitekoja; voisin syödä viisi purkillista fetajuustoa ja saman verran oliiveja ihan vaan paljaaltaan ilman lisukkeita. Muutenkin suolaiset naposteltavat houkuttaa, vaikka tavallisesti syön sellaisia todella harvoin. Onko muilla omituisia mielihaluja?

No, valittelen tässä vähäsen, mutta kyllähän tämän kaiken oireilun kestää ilomielin oman syyskeijun vuoksi :)!

Minäkään en ole vielä varannut neuvola-aikaa. Odottelen ainaskin viikolle 9+, että mahdollisesti kuulisin jo ekalla kerralla sydänäänet. Tuon kuopuksen raskausaikana kävin nlassa ekaa kertaa vasta viikolla 11+. Ihan samalla lailla tuo ensimmäinen kerta jännittää, oli sitten kyseessä esikoinen tai kolmas lapsi.

Hyvää yötä keijuille ja masukeille. Terveisin ViDal rv 5+