Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh! Minä pelkään tämän henkilön puolesta!!!

Vierailija
14.01.2006 |

Tämä " Hayfa" - nimimerkki. Aivan kamalaa! Tulee aiheellinen pelko siitä, että kohta todellakin räjähtää jossain. Ei ole Suomikaan enää lintukoto. Ääriaineksia näyttää olevan täälläkin!!!

Kommentit (13)

Vierailija
2/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin vakavasti otettavaa menoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinkuin muslimit poraavat että muilla on ihan väärä käsitys heidän uskostaan.....

Minä nyt nuo kirjoitukset luettuani uskon ihan mitä tahansa muslimeista. Aivan pähkähullua kiihkoilijaporukkaa.

Vierailija
4/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän se onkin viisasta.

Vierailija
5/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiset aina vaan vahvistavat käsitystä.

Aivopestyä sakkia!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
6/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole tuo Muslimitar, joka on ääriainesta.

Minua ainakin pelottaa, että tässä maassa on tuollaisia Sharia-lakeja ja kivitystuomioita haikailevia äärimuslimittaria.

Minua huolettaa tuon Hayfan puolesta, koska tämä Muslimitar väittää tuntevansa hänet ja uhkailee häntä.

Poliiisille vain ilmoitusta tekemään. Tämä maa ei muslimittaria kaipaa, menkööt sinne Lähi-itäänsä kiihkoilemaan!

Vierailija
7/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos joku läheisenne hurahtaisi johonkin lahkoon. Sitä pidettäisiin selvänä tapauksena ja yritettäisiin auttaa.

Mutta kun nää käännynnäiset hurahtavat ulkomaalaiseen mieheen ja sen seurauksena Islamiin, niin se on pelottavaa. Nämä fundalemistit oikeasti kasvattavat tällä vihalla ja suvaitsemattomuudella lapsia, jotka ovat seuraavan polven terroristeja. Nämä käännynnäiset kun ovat vielä äärimmäisyyksiin menevämpiä mielipiteissään kuin syntymämuslimit.

Huoh.

Vierailija
8/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään oikeaa uskontoa tuollainen, missä uhataan kivien heittämisellä ja sanotaan, että on nautintoa kivittää vääräuskoinen.

Pahuuden uskontoa tuo on.

Jeesus antoi rakkauden kaksoiskäskyn, rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi, se minkä teette toisille teette itsellennen. Tuo äärimuslimitouhu on aivan sairasta eikä siinä ole mitään hyvää.

Vierailija
9/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, jos lapsi päättää toisin? Onko hänenkin osansa tulla kivitetyksi vanhempiensa taholta? Minua niin säälittää ne lapset. Ei normaalia elämää mailla halmeilla.

Pitäsikö oikeasti ottaa yhteyttä johonkin korkeampaan instanssiin? Nämä lapset kasvatetaan kieroon! Ajatelkaa tulevaisuuttamme, ja lapsiemme tulevaisuutta! Minua todella ahdistaa!

Vierailija
10/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nuo muslimit vasta hulluja ovat kirjoittelujen perusteella ihan tyynni.

Vierailija
11/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kuka noi tuntee, ovatko ihan normaaleja? Toivottavasti eivät naapurissa asu

Vierailija
12/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän molemmat, joten heillä on ihan oma kuvionsa meneillään. Ei tarvitse huolestua, harmittomia tosielämässä.

Vierailija
13/13 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskuntaan sopeutumattomat saisi vaikka karkottaa Saharaan pitämään omaa ihannevaltiotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme