Lesboa paikalla?
Mistä seikoista arvioit ns heteron näköisestä naisesta että hän olisikin naisiin päin? Mitkä on ne "tunnusmerkit"? :)
Mietin vain kun itse olen mielestäni todella heteron näköinen, naisellinen ym mutta silti kiinnitän lesbojen huomion (ja oikeasti olisin itsekin siis kiinnostunut naisista mutta kaapitan)...
Kommentit (8)
Vaan olen todella kaunis naisellinen nainen. Kyllä kyllä. Kyllä miestenkin päät kääntyvät.
ap
... mutta siltikin ihmettelen. Olen kuitenkin aika tyypillisen perheenäidin näköinen ja sormuskin on nimettömässä.
ap
Kai sitä jotain signaaleja antaa tietämättään mut minkälaisia?
ap
mutta eiköhän sen huomaa siitä jos tykkää paljon lääppiä muita naisia ja tykkää hakeutua toisten naisten lähelle ja antaa toisille naisille kehuja. Musta tuollainen on jo aika "lepsahtavaa"...
mutta eiköhän sen huomaa siitä jos tykkää paljon lääppiä muita naisia ja tykkää hakeutua toisten naisten lähelle ja antaa toisille naisille kehuja. Musta tuollainen on jo aika "lepsahtavaa"...
Olen sitäpaitsi tosi ujokin.
ap
sorry en ymmärtänyt sun kyssää... :(
no siis.. olen pitänyt itseeni aina heterona mutta sitten vaan.. simsalabim. hoksasin ettenpä välttämättä olekaan. enkä ole koskaan niin mahdottomasti nauttinut miehen kanssa seksistä. en vaan ennen edes miettinyt tämmösiä.. sitten vasta oikeastaan aloin miettiä asiaa syvällisemmin kun huomasin että herätän lesbojen huomion, ja huomasin että itseasiassa, naiset kiinnostaa, ei olisi hullumpi ajatus olla naisen kanssa. ajatuksena ainakin tosi kiehtova, kokemusta ei ole.
on mua tultu baarissakin hakemaan tanssiin, nainen siis..
ap
miten niin sitte? harhaluuloinen?
Pitkään katsovat, ei voi mitään. Ei tietenkään kaikki mutta yllättävänkin moni.
ap