Ovulaatio viikonloppuna, miten inssi????
Hei,
murehdin tässä sellaista asiaa, että miten asiat klinikoilla hoidetaan, mikäli ovulaatiotestin plussa tulee esim. perjantaina tai lauantaina ja siinä kierrossa on ollut tarkoitus tehdä inseminaatio. Olen huolissani, sillä kiertoni on todella säännöllinen 28 pv, joten ovulaatio tulee suurella tod. näköisyydellä olemaan aina lauantaina. Voidaanko minulle koskaan tehdä inseminaatiota otollisimpana päivänä? Miten tämä käytännössä teillä muilla on mennyt/hoitunut?
Kommentit (3)
Me olemme olleet Helsingin NKL:lla ja siellä sanottiin että jos ovis on lauantain ei siihen kiertoon voida hoitoa tehdä, jos taas sunnuntaina niin sitten se voidaan tehdä vielä maanantaina. Mikäli taas oviksesi on perjantain niin silloinhan tietysti inssi voidaan tehdä tuolloin perjantaina.
Yksityisellä uskoisin kuitenkin tuon lauantaihoidonkin onnistuvan.
Toivotaan että ajoitus onnistuu ja pääsette inssiin.
Diacorissa Helsingissä yksityisellä ovat tehneet inssejä myös viikonloppuisin, olin nimittäin ihmeissäni kun gyne soitti kerran sunnuntai iltapäivänä kun olin jättänyt soittopyynnön.....kertoi, että monesti on tullut tekemään inssejä viikonloppuna, kun eivät ovikset satu aina arkipäiville. Omalla kohdallani tosin oli tavallinen arkipäivä, siitä en tiedä tuleeko hintaa lisää kuinka paljon kun erik.lääkäri kärrää itsensä töihin viikonloppuna.
Emina
annielli:
Hei,murehdin tässä sellaista asiaa, että miten asiat klinikoilla hoidetaan, mikäli ovulaatiotestin plussa tulee esim. perjantaina tai lauantaina ja siinä kierrossa on ollut tarkoitus tehdä inseminaatio. Olen huolissani, sillä kiertoni on todella säännöllinen 28 pv, joten ovulaatio tulee suurella tod. näköisyydellä olemaan aina lauantaina. Voidaanko minulle koskaan tehdä inseminaatiota otollisimpana päivänä? Miten tämä käytännössä teillä muilla on mennyt/hoitunut?
Me olllaan oltu miehen kanssa hoidoissa Helsingin VL:ssa ja muistaakseni silloin lääkäri sanoi, että inssejä voidaan tehdä lauantainakin. 3 vuotta sitten oli näin. Voi tietysti olla, että se asia on muuttunut. Mutta ehkä joku muu osaa sanoa miten se nykyään on. Älähän vielä menetä toivoasi!! :)
Tsempit!!