Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka hitto viettää varpajaisia 2kk vauvan syntymän jälkeen?

Vierailija
13.01.2006 |

vastaus: mun miehen yks vanha tuttu. joten voitte arvata kuka istuu yksin kotona, juo sidukkaa ja surffaa aaveellä. jep, surku minä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rankkaa vastasyntyneen äidille hoitaa vaavia yksin ja katsella seuraavana aamuna oksentelevaa miestä...

Vierailija
2/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpajaisiin. Pakkohan sen miesparan on joskus päästä tuulettumaan, olkoonkin sit vaikka varpajaisten varjolla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko tän viikon ja tää olis muuten ollu meidän ainoa yhteinen vapaa ilta. mutta kun pitää päästä ryyppäämään. -ap

Vierailija:

varpajaisiin. Pakkohan sen miesparan on joskus päästä tuulettumaan, olkoonkin sit vaikka varpajaisten varjolla..

Vierailija
4/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs 3,5kk syntymän jälkeen.

Vierailija
5/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli ekat viikot vastasyntyneiden teholla ja siinä oli muutakin miettimistä kun varpajaiset - joiden perään kaikki miehen kaverit kyllä koko ajan kyseli. Mies vastasi kaikille, että varpajaiset pidetään sitten, kun vauva on hyvävointisena kotona.

ootko ap varma ettei tässä ole kyse keskosvauvasta tai muuten rankasta alusta? Mä en ihan aina ymmärrä tota varpajaiskulttuuria, että pitää koko ukkoköörin väenväkisin päästä heti ryyppäämään kun vaimo vielä makaa puolikuntosena sairaalassa ja varsinkin jos kaikki ei ole mennyt ihan hyvin, niin voisivat nuo äijät ryypätä keskenään sitten muuten vaan jos mieli tekee, eikä soitella tuoreelle isälle että etkö nyt kerkeä sieltä sairaalasta juomaan...

Vierailija
6/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähtevät kavereineen hakemaan meille " uutta" autoa Saksasta, Johon mies totesi, että se on sitten se mun " varpajaisreissu"

Eihän tässä muuten, mutta tyttö täyttää ensi viikolla vuoden!!!!

Vierailija
7/7 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt oliskin ollu keskonen, kuten joku tuossa mainitsi, niin sitten voisinkin ymmärtää että viettää varpajaisia näinkin myöhään. mutta kun mua nyt näin ylipäätään kyrsii että se prkl on " taas" ryyppäämässä, kun mä en ikinä pääse minnekään. että sekin vois joskus ajatella muitakin, eikä vaan itseään. -ap

Vierailija:

ootko ap varma ettei tässä ole kyse keskosvauvasta tai muuten rankasta alusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme