veikataan! kuinka monta juhannus uhria tänä vuonna?
Kommentit (16)
Ihme sakkia kun joka vuos joku hukkuu, luulis jo tietävän ja tajuavan paremmin. mutta se viina se viina.. Toivon tietty ettei kukaan niinkun te varmaan kaikki muutkin!
toivottavasti kukaan jussin uhreista ei ole teidän läheinen... :(
.pensaasta ja herää todellisuuten. aina jussina kuolee ihmisiä vaikkei niin kukaan toivokaan.
pääni on ollut pois pensaasta jo kauan aikaa.
Vain todella mauttomat ihmiset arvuuttelevat täällä kanssaihmisten kuolinmäärillä.
6
Tuskinpa täällä nyt kukaan toivoo kenenkään kuolemaa.
Mun veikkaus on myös 8.
.e enemmän ihmisiä kuin kuukaudessa! eiköhän aloittajan kommentti ollut ihan asiallinen
Parempi sekin kuin mässäillä toisten kuolemalla.
sinäpä olet hassunhauska höpöttäjä!
Ja onneksi sinä et ole ollenkaan tekopyhä!
Hyppääpä soutuveneeseen,souda ulapalle ja vedä tappi pois!
Hih!
mä siis niin arvasin että tulee vastauksia että ollaan kusipäitä kun tälläisiä puhutaan..
mutta haloooooo..
onhan se nyt jo uutisissakin seurannassa joka juhannus että montako kuolinuhria suomen kesäryyppy juhlat aiheuttaa.. mutta täällä av mammojen keskuudessa ei tietenkään-
voi teitä tekopyhiä ihmisiä!
hih!
mä kun yritin saada tylsään iltaan jotain höpöttämistä:)
hali juhannukseen
otapa itte se tikku perseestäs.. ja yritäpä mennä peilin eteen, ja katsos, kun vähän sormilla vetää suuta leveemmäks. joo, se on hymy!! se lausutaan hoo yy ämm yy. Se on HYMY! eikö olekin hienoa ja taas sielua lämmittää eikä tartte enää olla niin tosikko:)
suosittelen!
menkää kiukku-iitat nukkumaan jos ette muuta keksi kun olla täällä palstalla ja olla kiukku-iitoja- syystä mistä tahansa joka ei VARMASTI ole meidän muiden täällä juttelevien vika. menkää nukkuu niin sitten huomenna on taas parempi olo:) kun eihän tälle elämälle tällä hetkellä voi mitään, mikä mättää just nyt niin mättää tod näk tän yönkin.
hali ja pus ja jeesus myötä:)
Ihan on koskematon pakkaus, mitäs itte?? pesismailaako kaivetaan..?
jo on korkattu.
Tekis varmaan sullekin hyvää.
Kokeile niin ei enää niin vituta!
pääni on ollut pois pensaasta jo kauan aikaa.
Vain todella mauttomat ihmiset arvuuttelevat täällä kanssaihmisten kuolinmäärillä.
6
Tai vaan realistit
mä veikkaan että 5 yhteensä, nyt jo 2 menehtynyt liikenteessä ainakin 3 jotain urpoa hukkuu vielä.
siis mä arvaan että 5 total