Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko tavanneet naisia, joilla raskaus alussa, mutta ylpeasti taputtelevat pulskaa masuaan ja miettivat, etta kyllapa tama kasvaa nopeasti...

Vierailija
13.01.2006 |

Itse tapasin yhden, hänellä rv 7, muutama kilo ylipainoa on... Käsi lepäsi koko aika pömppömahan päällä taputellen " raskausmassuaan" , kyllähän se kohtu tossa vaiheessa on vielä todella alhaalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisen huomionkipeä ihminen, joka haluaa paistatella kerrankin kanssaihmisten keskellä kun luulee että muut jaksavat olla yhtä innostuneita.

Vierailija
2/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että on vain itse onnellinen raskaudesta ja sen takia

hivelee mahaansa. On teillä kans ongelmat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuskella vauvamahalla rv 5, joka on pelkkää läskiä. Mutta pitäähän punkeroidenkin saada tilaisuutensa " kukoistaa" ....

Vierailija
4/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kehuskella vauvamahalla rv 5, joka on pelkkää läskiä. Mutta pitäähän punkeroidenkin saada tilaisuutensa " kukoistaa" ....

Muutama lisäkilo tuskin tekee kenestäkään " punkeroa"

Onpas jännän ahdas ajattelumalli sinulla. Meinaat, että laihat

olisivat jotenkin parempia kuin hiukan ylipainoiset. Taidat vain

provoilla...

Vierailija
5/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin onnellinen äidin puolesta. Näin nuoren ulkomaalaisen naapurini, ja hän pani kauniisti kätensä vatsalleen , ja sanoi onnellisena hymyillen: Minä saan lapsen! Ekat suomenkieliset sanat häneltä, yleensä puhutaan aina ranskaa. Olen todella liikuttunut että oli opetellut tän suomeksi, ja halusi kertoa minulle. Ei tullut mieleenkään että alkaisin utelemaan millä viikolla nyt on.

Vierailija
6/6 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanonut, että ihan alussakin äidit suojelevat kädellään vatsaansa - ihan sitä olematontakin, ei siis välttämättä ylikilojaan. Minusta se on hellyyttävää - ja kaikki eivät siinä vaiheessa viedä edes halua kertoa asiasta, vaikka kuinka iloisia ja ylpeitä asiasta olisivatkaan. Niin vaan käy - siis tuo suojelu.

Mutta toki jokainen lasta odottava saa olla ylpeä sisällään kasvavasta ihmisen alusta. Niin monelle kuin se raskaus tuleekin eteen, niin kyllä se ainutkertaista ja ihme aina on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän