Heittäytyykö miehet tosiaankin tolloiksi kun pitäis pyykkiä ripustaa tai pussilakana laittaa?
Kommentit (7)
kuinka monen mies osaa esim ravistaa märät pyykit suoriksi ennen ripustamista??????
t:2
ei ole vaikea taito, kyllä miehetkin sen oppivat
Vierailija:
kuinka monen mies osaa esim ravistaa märät pyykit suoriksi ennen ripustamista??????
ja oppii jopa delegeoimaan sitä lapsille, mutta pyykkikoneen täyttö ja nappuloiden vääntöä ei meillä mies opi. Olen tuntenut itseni huippuasiantuntijaksi, kun sen olen osannut, ja nyt olen ylpeä 12v tyttärestäni joka halusi sen opetella ja ihan omatoimisesti katselee pyykkejä pyykkikorista koneeseen ja käynnisteleekin - ja hyvällä menestyksellä: miinukselle on mennyt ainoastaan yksi mustan pyykin joukossa pesty valkoinen paitansa ja yhdet vanuttuneet sormikkaat.
Vierailija:
Kun esittää ettei osaa, niin ei pyydetä toista kertaa apuun.
näyttelyä meillä olla...ainakaan. Mä en käsitä miten on niin vaikeaa saada esim puseroa suoraan narulle, siis sillai ettei se roiku mutkalla ja toinen puoli alempana kuin toinen....siksi mä laitan pyykit itse, tai korjaan perässä..kunen saa rauhaa ennen kuin ovat suitusti...
Tai sitten se onkin salaliitto sitä vastaan, että ajavat emännät hulluuden partaalle töppöilyllään, jotta pääsevät pyykin plaraamisesta ym kotitouhuista helpommin, eikä edes perään kysellä.
minun mies kyllä laittaa tarvittaesa pyykit kuivumaan tai paikoilleen, ja viikkaa vielä nätimmin kuin minä