Lue keskustelun säännöt.
Milloin irti tuttipullosta?
13.01.2006 |
Poika 11,5kk eli kohta tulee vuosi täyteen. Miten olette hoitaneet vieroituksen tuosta tuttipullosta? Ollaan kokeiltu nokkamukeja jo melkein heti, kun poika osasi ottaa kaksinkäsin esineistä kiinni ja osasi myös itse syödä tuttipullosta. Sotkusta puuhaa ainakin vieläeli kastuu paidat ja pöksyt sekä välillä ympäristö :)
Onko tämä siis pakollinen vaihe eli sotkua tulee ennenkuin aletaan " siivosti" syömään mukista? Miten muilla, miten teillä on mennyt tämä totutus?
terv. hilla84
Kommentit (2)
muakin kiinnostais sama asia, löytyiskö ketään viisasta auttajaa? :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiinnostaa tietää minuakin. Meillä ikää nyt 10kk. Juo kyllä mukista mutta ei itse. Ja paljon pienempiä määriä kuin tuttipullosta. Olen maidot siitä antanut että sais tarpeeksi sitä maitoa. Muutenkaan sitä ei mene kun ehkä 5 desiä päivässä.
En oikein ole varma mikä nokkis ois meille paras? Kun ei oikein osaa imeä niistä venttiilimukeista ja ilman venttiiliä taas juomat on pitkin rinnuksia :(
Vuoden iässähän kait se suositus ois että tuttipullosta pääsis eroon. Ainakin hampilääkäreiden mielestä.
Meiän likka ei osaa juoda tuttipullosta itse muuten kuin selälleen. Muuten menee leikkimiseksi.
Kaitpa vaan sitkeä yritys siihen mukia päin olis tehtävä. Mutta saako likka sit tarpeeksi sitä maitoa silleen.....