Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittelisitko matkakohteeksi Dubaita 3-vuotiaan lapsen kanssa? Miksi? Miksi et?

Vierailija
13.01.2006 |

Kertokaa kokemuksianne. Minä olen aina suhtautunut skeptisesti arabimaihin. Pelännyt, että jos tekee jonkin erheen, saa 100 raipaniskua heti. Mutta ehkä pelkoni on hieman ylimitoitettu? Kertokaa, mitä kokemuksia teillä on Dubaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta ketjua siellä käynnissä

Vierailija
2/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri 3-vuotiaalle ihana paikka. Puistoissa, ostoskeskuksissa on paljon leikkipaikkoja ja huvilaitteita. Hygieniataso on hyvä. Ei ole kulkukoiria, kerjäläisiä ja ravintolat ovat hygieenisia. Vesijohtovettä voi juoda, mutta itse join varmuuden vuoksi pullovettä. Kaupoista saa mielestäni hyvin lastentarvikkeita. En tosin katsellut sillä silmällä kun ei ole lapsia, mutta kauppojen valikoimat mielestäni hyvät. Esim. Carrefour on Citymarketin tapainen kauppa (isompi), jossa myydään vähän kaikkea. Ostoskeskukset monta kertaa Itäkeskusta isompia ja niitä on monta. Ostettavaa riittää joka kukkarolle. Lastenvaateliikkeitä paljon niin ostoskeskuksissa kuin souk-alueilla (souk=basaari).

Rannat väljiä, ei roskia rannalla (vähän kauempana oli vähäsen), merivesi kirkasta. Kannattaa mennä Beach Parkiin, maksaa reilun euron. Puistossa on rannan lisäksi leikkipuistoja, ravintola, pieni kioski, pukukopit, paljon viheralueita, joissa kävellä jne. Vieressä on sitten maksuton yleinen ranta.

Dubai on islamilainen, mutta aika vapaamielinen. Siellä pärjää hyvin, paikallisia ihmisiä vain 20%, ulkomaalaisia (eniten intialaisia ja pakistanilaisia) on 80%. Siellä voi viettää ihan tavallista lomaa, ainoastaan alkoholia ei myydä kuin hotellien ravintoloissa ja se on kallista. Maahan saa myös tuoda jonkun verran alkoholia.