Onko Venni mielestäsi miehen vai naisen nimi?
Sen nimisiä löytyy sekä miehistä että naisista. Kinattiin miehen kanssa tästä.
Kommentit (63)
Mutta ihan kamala se on, kuten Menni, Enni jne.
...tunnen myös Venni-tytön eikä nimi ole sopimaton hänellekään.
Harkittiin Venniä nimeksi, jos oltaisiin saatu poikalapsi. Kiva nimi!
mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa, että olen tuntenut venni-nimisen pojan (nykyään on tosin jo mies)
olen Venni (1988)
ja asuin vantaalla nuoren ikäni.
mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa, että olen tuntenut venni-nimisen pojan (nykyään on tosin jo mies)
olen Venni (1988)
ja asuin vantaalla nuoren ikäni.
"Onnen tunti", jossa Venni oli pikkutytön nimi. Mielestäni on kyllä enemmän pojan nimi ja tuntuu hassulta tytöllä. En tykkää nimestä kyllä muutenkaan.
naisen! Ei mikään hieno nimi, mutta miehellä ihan TÖRKEEN RUMA NIMI.
Venni on kaunis ja ihana nimi, edustaisipa sen nimen kantaja mitä sukupuolta tai sukupuolettomuutta tahansa.
Nämä nimiasiat taitavat joka tapauksessa olla mielipide asioita ja miksi pitää niin ahtaasti muutenkaan pakottaa mikään nimi vain sukupuoliriippuvaksi. Onneksi nuorempi sukupolvi on tässä asiassa jo edelläkävijä eikä tehdä joka tikusta asiaa :D
kun kerran nimi epäselvä, miksi antaa tuollainen nimi? lopun ikäänsä joutuu muut nimen lukiessaan arvailemaan sukupuolta.
Kuulostaa reippaalta ja svengaavalta - tosin mun korvaani eniten unisex-lempinimeltä.
Tunnen yhden vanhemman Venni-papan ja yhden Venni-pojan. Hauskoja molemmat, ja nimi toimii erinomaisesti! En osaa kuvitella naisen nimeksi.