Minne auto parkkiin kun menee risteilylle (silja line)
Miten hirveästi maksaa se terminaalin oma parkki?
Kommentit (27)
tosiaan selviää minuutissa tämäkin asia....
http://www.europark.fi/hki-tahtitorninvuori/
Oletin lähtökaupungiksi Hesan, jos ei ole niin googleta itse.
terminaalin parkki oli ainakin kesällä aivan täynnä. Veimme auton muutaman sadan metrin päässä olevan tähtitorninmäen parkkiin(maan alle), se oli lopuksi halvempi kuin terminaalin parkki. Päivä tukholmassa-risteilyn aikana parkki tuli maksamaan 49 euroa club one -kortin edun kanssa.
mikään itsestään selvyys että helsingissä? luuletteko et kaikki asuu helginsissä jotka täällä palstailee?????
me, koko Suomi asuu Hesassa.
ainakaan oo helsinkiläinen ku kirjotat hesassa....
= )
ainakaan oo helsinkiläinen ku kirjotat hesassa.... = )
Oon kolmannen polven helsinkiläinen, en ole vielä koskaan kuullut, että Hesassa on jotain vikaa. Mutta aina täällä oppii.
Oon kolmannen polven helsinkiläinen, en ole vielä koskaan kuullut, että Hesassa on jotain vikaa. Mutta aina täällä oppii.
oot vaan juntti, eihän kukaan enää käytä sanaa "hesa".
oot vaan juntti, eihän kukaan enää käytä sanaa "hesa".
no kerropa sitten vielä, että milloinka tätä juntti Hesa sanaa käytettiin niin, että se ei ollut junttisana, jos sitä ei ENÄÄ kukaan käytä.
niin selviää tääkin, onko helsinki hesa vai ei.
et siis osannut itse vastata, vaikka pystyit määrittelemään, että on juntti sana, ja sitä ei enää käytetä.
et siis osannut itse vastata, vaikka pystyit määrittelemään, että on juntti sana, ja sitä ei enää käytetä.
nyt kaikkien mielipide, luulin että on itsestään selvää että hesa sanaa ei enää käytetä, paits vanhukset.
ja lähtikin sitten näköjään ihan raiteiltaan koko keskustelu.
Mutta kiitos kuitenkin vastauksista!
Helsingistä ollaan tosiaan lähdössä ja jospa se parkkikin löytyis.
-ap
ja lähtikin sitten näköjään ihan raiteiltaan koko keskustelu. Mutta kiitos kuitenkin vastauksista! Helsingistä ollaan tosiaan lähdössä ja jospa se parkkikin löytyis. -ap
Ihan turha täällä antaa neuvoja, että KVG, kyllähän sieltäkin löytää, mutta eiköhän AP halunnut tietää jonkin siedettävän hintaisen paikan? tässä:
Kasarmitorin alle. Jätät muun poppoon terminaaliin, ajat parkkiin ja päinvastoin toiseen suuntan. (tai jos ei hitaita kävelijöitä/ kovasti rompetta jaksaa varmaan koko porukka kävellä). Maksat Stockan mastercard-pankkikortilla. En ollut uskoa, kun näytössä luki 11 eur!!! Ja siis reilut 1,5 vrk parkissa. ja oli siis tilitäkin veloitettu 11 eur. Voipi olla, että vuoden vaihteen jälkeen taksa muuttunut tms. mut näin meillä.
Me käytetään viikkaria ja pidemmillä risteilyillä jätetään auto aina lyhytaikaisparkkiin, ihan terminaalin ovelle. Parkkisakko on nimittäin vain 40€, kun parkkimaksu olisi paljon enemmän. Ja Helsingin kaupungillehan tuo raha loppujenlopuksi aina menee. Pari kertaa ollaan selvitty sakoittakin :)
ja lähtikin sitten näköjään ihan raiteiltaan koko keskustelu. Mutta kiitos kuitenkin vastauksista! Helsingistä ollaan tosiaan lähdössä ja jospa se parkkikin löytyis. -ap
Ihan turha täällä antaa neuvoja, että KVG, kyllähän sieltäkin löytää, mutta eiköhän AP halunnut tietää jonkin siedettävän hintaisen paikan? tässä:
Kasarmitorin alle. Jätät muun poppoon terminaaliin, ajat parkkiin ja päinvastoin toiseen suuntan. (tai jos ei hitaita kävelijöitä/ kovasti rompetta jaksaa varmaan koko porukka kävellä). Maksat Stockan mastercard-pankkikortilla. En ollut uskoa, kun näytössä luki 11 eur!!! Ja siis reilut 1,5 vrk parkissa. ja oli siis tilitäkin veloitettu 11 eur. Voipi olla, että vuoden vaihteen jälkeen taksa muuttunut tms. mut näin meillä.
Kuinka monesta kaupungista Silja Line liikennöi Suomessa? Eiköhän kyseessä ole sii joko Helsinki tai Turku. En ole kuullut että Tampereella olis Siljan terminaali...
on aika hyvä
http://www.kluuvi-service.fi/
http://www.tallinksilja.com/fi/destinations/terminals/helS/