Kiva? tekstiviestit..
Miehelle tuli tunnin sisällä n. 10 testaria (mies nukkuu edelleen päiväunia) minä en halua niitä mennä katsomaan mutta kyllähän tämä vähän outoa. Miehellä ei ole laajaa kaveripiiriä..
Kommentit (13)
Vähän pelleilee miehesi kustannuksella?? Varmaan ihan luonnollinen selitys löytyy. Kysyt vaan mieheltäsi sitten että keneltä noin paljon viestejä tuli.
kysyin kuka niin paljon lähetti, sanoi, että kännykkä muistutti pojan treeneistä ja 1 viesti oli tullut serkulta. ennen muistutus on vaan tullut erilainen hälyääni. Noh, kaiketi mies puhuu totta, alkoi vaan vähän mietityttämään.. -ap
Hyvä jos sinulla ei. Ole hiton onnellinen. t. pettämisestä toipuva ap
Lapsetkin tiedottavat, jos jonkun puhelimeen tulee tekstari ja kuka tahansa saattaa meillä lukea lähettäjän. Viestejä emme yleensä lue.
sen sijaan, että ruikutat täällä?
Hyvä jos sinulla ei. Ole hiton onnellinen. t. pettämisestä toipuva ap
sinä et ilmeisesti voi sanoa samaa??? ;D
Tämä on aihe vapaa ja täällä tietääkseni saa ruikuttaa sitä mitä lystää! Mikäs sulla on, jätetty yksin jussina? -ap
Tämä on aihe vapaa ja täällä tietääkseni saa ruikuttaa sitä mitä lystää! Mikäs sulla on, jätetty yksin jussina? -ap
Sori vaan. Jokainen osaa vittuilla ja olla persreikä. Toivottavasti löydät kaiken edestäsi.. ps. tyylistä päätelle olet moneen ketjuun jo ollut ikävä, joten voisit hieman tarkistella, onko elämäsi oikeasti kunnossa. -ap
Uskollinen miehesi ja lapsesi taitavat olla tylsää seuraa kun roikut mieluummin täällä?
mistä sä tiedät vaikka mulla ois suhde sun ukkos kanssa???? Lähetin just mun "salarakkaalle" aika monta viestiä.......
sehän tässä oli pointtikin. Itse en osaa toisen kännykkää vartsata, mutta ei sille mitään voi jos epäilee (ehkä syyttä ehkä ei). Toisaalta voi ihminen mokata vain kerrankin. Ollaan kuitenkin oltu jo yli 10v yhdessä ja lapsia on joten ei kai tuo halua ihan vhelpolla tätä perhettä hajottaa. -ap
ettei mies taas petä. Näin minä olen sanonut ja mies hyväksyy sen kyllä. Täällä toinen pettämisestä toipuva.
lähetin hänelle muutaman kuvan viime panostamme... filmaamme ne aina...