Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

&&&&***se on PERJANTAI ELOHIIRET!***&&&&

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pica pica elikkäs harakka sai vihdoin aikaiseksi tulla listalle mukaan huttua keittämään...

Olot on samanlaisia täälläkin: kuvotusta, palelua, välillä väsymystä. Mahaa nipistelee toisinaan, kuppikoko on myös lähes yhdellä suurentunut. Onneksi alkaa flunssa pikku hiljaa hellittää, Finrexinin kaipuuni on tällä viikolla ollut melkoinen. Mutta onnellinen olen kyllä ollut ihan joka sekunti, fyysisestä olosta viis.

Rauhallista viikonloppua itse kullekin!

t. Picapica (huomenna 10 viikkoa täynnä)

Vierailija
22/23 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla sanomaan että mullakin on np ultra 3.2. kuin parilla muullakin täällä näyttäis olevan :)

Peeveli ja rv 9+4 joka todennäkösesti myöhentyy pitkän kierron takia ultrassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsin ihan liian aikaisin pirteästä olosta... sitä kesti hurjat kolme päivää ja väsy tuli takaisin.

Tänään oli pakko hakea ykkösolut kaupasta kun tuli ihan oluen maku suuhun kun niin teki mieli. Ja sitäkään en normaalisti kurkusta alas saa... Oliskohan b-vitskun puutetta..?

Ihan uus juttu on kans et tissit kutisee ihan älyttömästi. Kuin myös tatuoinnit.

Rintojen kasvusta ollut puhetta... mulla kans yli kuppikoolla turvonneet koska c-kuppi on auttamattomasti pieni. Miehen mielestä ihan kiva oire...=)

Mut nyt meen tekee mokkaruudut loppuun...