Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~PUOLUKOIDEN~PERJANTAI~PULINAT~~

13.01.2006 |

Tere!

Aloitinpa sit uuden päivän jo vähän vaille puol yö...Ootko JJ linjoilla vielä??

Pahoittelut Lunalle tädistä...toivotaan ett Lumiinalla ja Thundella tärppäis ++++

Merineito ja JJ: Voi luoja kun taas nauratti nuo perttu kommentit...ei tarvii laittaa Pertun karvaista kuvaa, hehee... ja JJ: en taidakaan enää uskaltaa hirveesti täällä hehkuttaa Pertusta, kun mun tuurilla kuitenkin tosiaan joku seiskan tähtitoimittaja bongailee täältä jotain...mut tehän saisitte hyvät rahat kun lähettäisitte tuon mun kuvan johonkin höpöhöpö lehteen...*naurua* kera karvaisten tarinoiden =)

Mä oon ainakin mukana ens kesän meetingissä, ehdottomasti...Jos vaan huolitte mut mukaan, jos se iso masu vaatimus ;) Jospa kasvattaisin siihen mennessä vaikka sellaisen järkyn kaljamahan sitte...tai sit yllätän teidät kaikki ja tuun raskaaks Pertulle, heh.

Kutuilla tais olla joku sääntö, ett vähän aikaa pitää kirjoitella, ennenkuin saapi s-postiin salasanan....mun mielestä se ois kans hyvä juttu...ettei heti lähdetä itteemme esittelee kaiken maailman häiriköille...

Nyt yöllä en jaksa kyllä keskittyy ollenkaan tuohon chatti hommaan...ja huomennakin nukun niin pitkään kuin nukuttaa....mut huhuilkaa sit mua täältä...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko päivän juossu ja nyt vihdoin ja viimein pääsin koneelle!Olin tänään kattomas mun kaverin muksu joka tulee 1kk huomenna!Vitsi kun mullakin olis piani!Anywau!Pistin nyt mun kuvan sinne puolukat@netti.fi ...toivottavasti se nyt vaan tuli!Käytänkö siis niitä tunnuksia jotka saan niin siel yahoossa?Ei oikein nää jutut valkene hevillä=)Ja minä ainakin ajattelin että täälläkin olis hyvä palstailla kun näin suosittu ryhmä on!Ja jos joku ei halua sinne chattiin tulla tai jtn...hohhoijjaa taas ajatukset on ihan sekasin kun nuo vauva haaveet ja työ haaveet menee koko ajan sekasi!!Pitäs alkaa opiskella ja siinä välissä ois kyllä se tiitiäinenkin....Huomaa että täti on kylässä=9

Vierailija
22/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko viestit perille? Käyppäs katteleen mimmosia me ollaan ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kanssa kuvaa tuleen! Itseasiassa kaksikin saman tien niin ei tarvi heti olla laittamassa lisää. :D Pirun jännää!

Onkohan kaikki nytkin siä?

Vierailija
24/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tsekkaan kuvat ja kirjautuun yahooseen, mutta sitten mitään ryhmää en vielä löytänyt. Johonkin chattiin pääsin, mutta tais olla amerikaanoja kaikki. hmmmm tutkin viä asiaa jos vaikka pääsisin.

Vierailija
25/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et merineito pääse...?

ja piips, koita löytää meidät :)

Vierailija
26/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sää nyt pääset!

Piips, etkö tosiaaan löyvä perille?

Vierailija
27/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen siihen asti, että näen ryhmän siä ja kuinka monta jäsentä jne, mutta mulle se silti sanoo ettei ole ryhmiä mihin kuulun. Hyväkyin kyllä sen kutsumailin... :( Blaah. Tarviiko sitten vielä siellä laittaa se Join this Group viä kerran kun tohon asti pääsee...?? Hiki tulee jo :D

Vierailija
28/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meen ite aina tuonne sen mailin linkin kautta

Vierailija
29/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeks yrittää niin onnistuu! Pääsin sisään. :D

Vierailija
30/30 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsasti tuun vielä kirjottelemaan vaikka kello on jo noin paljon.

galtsu: Pitäs joo tosiaan kysyä, mutta kai sitä vaan pelkää, et jos se sanookin ettei haluu vielä vuosiin lapsia :/ Jotenkin nyt on helpompi elätellä toiveita et jos se vaikka pian haluiskin. Kesällä se sano yhelle sukulaiselleen (joka jutteli jotain et mekin varmaan kohta hankitaan lapsia), että varmaan tässä muutaman vuoden sisällä, mutta ei oo kyllä ikinä kavereilleen, jotka myös aina välillä kyselee/vitsailee (niillä ei itellään kenelläkään taida olla ees tyttöystäviä) mitään tommosta sanonu. Pitäs vaan rohkasta ihtesä ja kysyä, ehkä mä tässä pian vielä kysynkin.

No nyt kyllä täytyy mennä nukkumaan ettei huominen (tai siis tää päivä) mee ihan kokonaan nukkumiseen. Hyvää yötä!