Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~PUOLUKOIDEN~PERJANTAI~PULINAT~~

13.01.2006 |

Tere!

Aloitinpa sit uuden päivän jo vähän vaille puol yö...Ootko JJ linjoilla vielä??

Pahoittelut Lunalle tädistä...toivotaan ett Lumiinalla ja Thundella tärppäis ++++

Merineito ja JJ: Voi luoja kun taas nauratti nuo perttu kommentit...ei tarvii laittaa Pertun karvaista kuvaa, hehee... ja JJ: en taidakaan enää uskaltaa hirveesti täällä hehkuttaa Pertusta, kun mun tuurilla kuitenkin tosiaan joku seiskan tähtitoimittaja bongailee täältä jotain...mut tehän saisitte hyvät rahat kun lähettäisitte tuon mun kuvan johonkin höpöhöpö lehteen...*naurua* kera karvaisten tarinoiden =)

Mä oon ainakin mukana ens kesän meetingissä, ehdottomasti...Jos vaan huolitte mut mukaan, jos se iso masu vaatimus ;) Jospa kasvattaisin siihen mennessä vaikka sellaisen järkyn kaljamahan sitte...tai sit yllätän teidät kaikki ja tuun raskaaks Pertulle, heh.

Kutuilla tais olla joku sääntö, ett vähän aikaa pitää kirjoitella, ennenkuin saapi s-postiin salasanan....mun mielestä se ois kans hyvä juttu...ettei heti lähdetä itteemme esittelee kaiken maailman häiriköille...

Nyt yöllä en jaksa kyllä keskittyy ollenkaan tuohon chatti hommaan...ja huomennakin nukun niin pitkään kuin nukuttaa....mut huhuilkaa sit mua täältä...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]täällä reippaana tyttönä tehnyt töitä ihan koko yön ja vielä ens yö pitäis jaksaa...=( sit kyllä palkitset itseni ja lähden lauantaina vähän bailaa ;)

Mitä muuten ekaks katotte vastakkaisessa sukupuolessa??

Kyllä mä kiinnitän ihan ekaks huomiota silmiin, sit peppuun ja käsiin... ai kuinka inania miesten kiinteet takamukset onkaan...lääh....juu, joutais jo vissiin nukkuu, kun rupeen täällä hourailee.

Ja muuten niistä karvoista vielä... itse en liikakarvaisista tykkää, raja menee mun mielestä siinä, ettei selän tarvii olla kuin kynnysmatto =) Sillai sopivasti, mut ei ihan karvatonkaan, ällöö...yks tuttu mies ajelee kainalokarvat ja rintakarvat... mitä ootte mieltä??

Vähän yritin käydä kattelee tuota chatti hommaa, mut tais kyrvähtää koko systeemi, enkä päässyt puusta pitemmälle.

Palaan sit luultavasti siinä viiden jälkeen astialle, kun heräilen. kirjoitelkaahan taas reippaasti.

Goldis- peffan kuvat silmissä ;)

Vierailija
2/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siellä nähdään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se tosiaan vaati hyväksyntää, ei muilla vain ollut niin?! Mutta nyt pitäis päästä.

Vierailija
4/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen meni hermot eilen kun ei päässyt koko päivänä kirjautumaan tänne. En tiä mikä mättää, mutta välillä toi kirjautuminen ei onnistu... " Kiva" lukee kaikkia juttuja ja sitten kun haluais kanssa kommentoida niin ei pääse sisään. :(

Mua alkoi kanssa kutkuttaa toi kuvajuttu... Mä voisin kanssa laittaa tuleen jos vaan sopii? Mä olen sitten se kaikista kalkkeutunein. :)

Ootteko ollut ikinä missään webchatin kanavalla juttelemassa? Sinne ainakin on helppo mennä jutteleen, mä oon jonkun verran käyny. Ei tarvi kun jonkun nickin ja oikean kanavan nimen. Tylsää vaan on, että mä en ainakaan pääse näin työpäivän aikaan ollenkaan mihinkään chatteihin...

Vierailija
5/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIIPS Laitahan kuva tulemaan!

MERINEITO tähän astiset taitaa olla tällä vauvasivun nikillä, mutta ei tietenkään oo niin justiinsa kun omat nimet siellä paljastetaan kuitenkin!

Vierailija
6/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo nyt anna mun kirjautua omilla tunnuksilla...

mä olen kans EHDOTTOMASTI sitä mieltä, et eka pitää kirjotella ahkeraan tänne ennenku saa tunnarit sinne yahoo:n yhteisöön. eihän tuossa yhteisössä ole muuten mitään järkeä!

koitan nyt taaaaas luoda ne tunnarit...

Vierailija
7/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin asti oot päässy?

Vierailija
8/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen jo kävin katsastamassa mun vanhalla yahoo tunnarilla, mutta tänään tein sitten oman puolukka tunnarin jossa on tää luna että ihmiset mut tunnistaa.

Laitoin jonku hakemuksen menemään jonnekin (tuleeko se sulle Hannele?)

tänään tosiaan on 13. perjantai. olin tässä lähössä kotipaikkakunnalle huomisia polttareita varten. Kaikki kimpsut ja kampsut kasassa ja ulkoiluun sopivat klopot jalassa töissä jne.

ja onnekseni sentään jo tässä vaiheessa kävi ilmi että koko show onkin vasta ensi viikolla. mutta kyllä ketuttaa. tekisi mieli lähteä kotiin kiukuttelemaan, mut en voi kun tänään piti saada gradupalautetta toiselta tarkastajalta, mutta tää tyyppi ei suostu vastaamaan maileihin eikä tietty oo viel tullut paikalle (kellohan on vasta 11.20, kuka sitä nyt näin aikasin töissä ois) nii tässä nyt sitten oottelen et jos ilmestyis ja jos ois vaikka lukenu sen mun antaman nivaskan läpi.

Tää on just tätä aina yliopistolla! tahdon jonnekin yritysmaailmaan jossa asiat rullaa edes vähän ajallaan ja ihmiset on mahdollista saada kiinni työajan puitteissa.

grr. tänään ei oo mun päivä. anteeksi valitus, mutta kun ketuttaa.

jatketaanko me täällä jotain keskustelua vai siirrytäänkö kokonaan tonne yahooseen?

Vierailija
9/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ihan ymmärrettävää :)

Mistäs mä sit teidän kuulumisia luen..? Kun mä en oikein tiedä oisko musta tarpeeks aktiiviseksi kirjoittelijaksi, että mun kannattais liittyä (jos nyt edes huolisitte) suljettuun yhteisöön. :/

Vierailija
10/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tänne nyt ketään kirjottelemaan vai ootteko te kaikki siellä yhteisössä? Mietin vaan, että kannattaako mun kirjotella tänne jos täällä ei käykään enää ketään.

Ja ihan mielelläni kirjottelen ensiks vaan tänne ja sit kun haluutte (jos haluutte) niin otatte mut sinne yhteisöön. Onhan se ihan järkevää tutustua ensiks täällä. Mutta toivottavasti te nyt kirjottelette vielä myös täällä, muuten on aika vaikee kirjotella ahkerasti.

Vierailija
11/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottakai ainakin mä meinaan kirjotella myös täällä. Toki kirjotteleminen täällä vähentyy kun tuo yhteisö nyt on saanut tulta alleen.

Nyt vaan niitten jotka ei oo vielä yhteisössä tarttee olla himpun aktiivisempia että tääållä säilyy se keskustelu yllä :) Eiköhän me aika äkkiä hyväksytä uusiakin sinne yahooseen. Eka tosin on ihan järkevää tutustella täällä :)

Mä lähen shoppaamaan. Tulkaahan illemmalla kynnelle kykenevät sinne chattiin, niin saadaan keskustelut alkuun :)

JJ 36+3+Tuutti♥

Vierailija
12/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=MediumSlateBlue]Mulla näyttää toi chatti toimivan nyt ihan ok:sti. Hirmusti oli tullut kuvia sinne, kiva!

Ihana Jensku toi sun masu[color=red]♥[/color]

Piinailu tällä vielä jatkuu, ihan hauskaa oikeestaan!!

Nyt meen siivoon vähän tätä kämppää..

Onkos muuten teillä mitä suunnitelmia vkl:ksi? Goldis lähtee ainakin " rentoutuun" vähäsen, entäs muut? Meilläkin on yhet bileet tiedossa la, muuta ei sitten näillä näkymin.

Vitsi golda et noi sun yöpohdinnat on hauskoja:D:D!! " peffan kuvat silmissä" etc. Juu ja en mäkään kyllä tykkää jos mieht rupee sheivaileen, se kuuluu meille naisille;)

-Lumiina kp 29/28-34

Vierailija
13/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei tainnu olla ketään Itä-Suomesta? Mä asustelen siis miehen kaa Joensuussa. Meillä ei oo mitään lemmikkejäkään, vaikka tykkään kyllä paljon eläimistä. Koiran haluisin ja mieskin on koiran suhteen muuttanu mieltään, kun aiemmin oli sitä mieltä ettei ikinä mitään elukkaa meille tuu, mutta nyt sekin on jo puhunu, että koira vois olla ihan kiva.

Mutta tuskin me ainakaan ihan heti ollaan koiraa hommaamassa, kun on nyt asunnon etsintä päällä. Meidän vuokranantaja myi tän asunnon ja meillä on nyt kolme kuukautta aikaa etsiä uusi. Ei keretty kuin puoli vuotta asua tässä ja vasta ennen joulua laitettiin viimesiä lamppuja kattoon... Että ei ollu kovin kiva joululahja kun vuokranantaja soitti pari päivää joulun jälkeen, että on myyny tän asunnon :(

En oikein tiedä millon meillä ois mahollista alottaa tuplaus, kun en oo sitä ees mieheltä kysyny, mutta mitä nyt oon sen puheista tulkinnu niin varmaan vasta muutaman vuoden päästä... Elättelen tässä toiveita, että ennen sitä kävis vahinko, koska meillä ei oo " ehkäisynä" ku vaan keskeytetty, vaikka ollaan kyllä tälleen oltu jo puoltoista vuotta eikä oo vahinkoo sattunu :(

No mukavat perjantain jatkot kaikille!

Vierailija
14/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN PÄÄSE EN PÄÄSE....pirulainen...

menin sinne sign up kohtaan ja täytin omat tietoni, mitä laitan tuohon:

Verify Your Registration

* Enter the code shown???????????

Ja onko se sit siinä vai pitääkö tehdä vielä jotain muuta ???

Oon niin pöllö näissä hommissa...

Vierailija
15/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tajuu niin sit en... toi amerikankieli ei oo vissiin oikeen hallussa, tai sit oon täys urpo kun en tajuu!!!!!!!!

Oon muuten tosi huono tälläisessä, kun mulla on niin pirun lyhyt pinna... eikä kukaan AUTA!!!!

Vierailija
16/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nään teidän juttuja...mut vähän auki vielä ett miten pääsen kirjoittelee...pitäis tietty ne omat tunnukset saada...

oonko tyhmä vai??? kohta soitan vaikka hansulle ja tiedustelen miten tää vehe toimii...

Vierailija
17/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittakaa mulle vaikka omaan s-postiin tarkat tiedot miten tuonne pääsen...

Vierailija
18/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi GOLDA: olis niin ihana jos panis Perttu pullat uuniin ;o)

Miehissä kiinnitän eka huomiota käsiin (onko hyvät, mehevät laskimot vai ei) ja sit peppuun ja sit muuhun. Mut aika vähän kiinnitän ulkonäköön huomiota kokonaisuudessa, siis etten muista välttämättä jälkeenpäin oliko toisella minkälaiset vaatteet päällä ja minkä väriset hiukset oli tms

LUMIINA: sehän on mukavaa et susta on hauskaa piinailla, mä kun en tykkää yhtään :) Mä en tiie vielä vklopusta, tänään saattaisin lähteä, jos ukko menee. Ja huomennakin olis yhet bileet tiedossa, sekin on vielä epävarmaa. Tavallaa en haluu juopotella, tekis mieli lähteä baariin tanssimaan.. Saas nähdä

TANSEM: TERVETULOA! Täällä on mukavia ihmisiä ja lämmin tunnelma, itse kotiutuin muutama kuukausi sitten nopeasti, etten itsekään uskonut! Täällä on ihmisillä tapana innostua aina asioista (korjatkaa jos oon väärässä) ja nyt tää suljettu yhteisö on ykkönen, mutta älä sä sitä säikähdä!

Ikävän tempun teki vuokranantaja teille. Ja ehkä sun kannattaa kysyä mieheltäsi siitä vauvasta ennen ku kuume nousee tosi korkealle ja rupeat tulkitsemaan sen puheita " työksesi" .. Siis et miehet yleensä puhuu yhtä ja ajattelee toista, ainakin täällä on monille käynyt niin et sanomiset tulkitaa väärin, elätellään toiveita ja sit petytään.. ONNEA sulle!

_galtsu_

ps. tänäänkään ei tullut plussaa ovistestiin :( Mutta on edelleen vähän aikaista..

Vierailija
19/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ongelmana on vaan toi kopio näytetty koodi kohta nii tarkotta sitä et kun siinä on vieressä semmoi kuva missä on kirjaimia ja numeroita hassusti venyteltynä nii sun pitää kirjottaa ne vieressä olevaan kenttään.

sillä kai yritetään estää ettei mitkän viirukset ja muut ötökät automaattisesti tehtailis noita kirjautumisia.

Vierailija
20/30 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JennaJanette:

joo-o, ei se päästä mua minnekään yhteisöön... voihan kutun v***u

*reps* *kops* Hyvän sanonnan keksit;)

T:Axe kutuista :D