Onko kenenkaan muun mielesta synnytyksessa arsyttavaa kun lapsivetta tulee kokoajan, sain ravata vessassa muutaman minuutin valein
vaihtamassa vaipan kun oli aivan märkä...
onko muilla ollut näin että vettä on tullut reippaaksti kokoajan
Kommentit (4)
ja tämä oli ennen kuin menin synnytyssaliin, siellä en kamalasti huomannut edes että vettä olisi tullut
Ap
Vaikka sitä aina välillä hulahti taas vähäsen. Mutta mun huomio oli enempi kiinni siinä seikassa, että teki mieli ponnistaa heti kun vedet oli ulkona ja meikä ite auki vain sentin. Koirana sitten sai läähättää, kontillaan peppu pystyssä ja supistusta pukkaa. Oma kontrolli tilanteesta ihan kadoksissa. Helvetillinen tuokio sekin, onneksi kesti " vain" tunnin.
Mulla puhkaistiin kalvot vasta pöydällä ja täytyy tunnustaa, että olin sen verran muissa maailmoissa, etten edes muista veden valuneen...
Mä jouduin maata sellaisella ärsyttävällä sängyllä tipassa ja noin miljoonassa muussa johdossa kiinni. Vessaan en päässyt, kertakatetri laitettiin aina kun oli pissahätä. Ja lapsivettä lorahteli jalkojen välistä koko ajan, aina sai häiritä kätilöä, jotta josko tämä vaihtaisi mun jalkojen väliin jotain kuivempaa...
Että ole onnellinen vaan että sinne vessaan itse pääsit ;)
Mä kuvittelin että kaikilla on synnytyksen samanlaisia, ettei juurikaan liikkua saa... Mutta kaiketi mulla sitten oli joku " vanhan koulukunnan" kätilö, joka halusi tehdä asiat niin kuin ne oli sille kolmekymmentä vuotta sitten koulussa opetettu ;)
Piuhoihin kiinni vaan, eikä liikkua saa... Toisesta synnytyksestä en halua samanlaista!