Mun mies on vain tullut komeammaksi siitä kun tapasimme 10 vuotta sitten!
Hän on aivan uskomaton mies!
180/90, lihaksikas, omasta halustaan kalju, pukeutuu mustaan nahkaan, siististi farkkuihinkin mutta renttumaisesti, omistaa prätkän ja pari autoa joista on kiinnostunut vaikka ei rassaile niitä, ei polta, ei juo kuin pari kertaa vuodessa.
On ihana luotettava puoliso ja hyvä isä, ahkera duunari haalarihommissa, ja mikä parasta, rakastaa mua pohjattomasti ja jakaa huomiota ja hellyyttä päivittäin, sekä seksielämämme on erittäin vilkasta, saan nauttia hänen kookkaasta avustaan usein. ;)
Vaikka meillä onkin omat vakiokinamme en ikinä vaihtaisi häntä pois, omaa rakastani, joka pimeän tultua käpertyy viereeni ja pitää hellästi. Kovan kuoren alla on mitä ihanin mies!
Aah, miten sitä voikaan kaivata omaa miestään töistä jo kotiin!!!
Kommentit (4)
Komea oli mies silloin ja komea on nytkin! Hmm, ehkäpä tosiaan vähän komistunut ja miehistynytkin jopa! Komein, ihanin ja kiltein mies, ja just oikea mulle!
Kun alettiin "oleen" niin minä olin selkeästi meistä se paremman näköinen. Nyt on tämä asia kääntynyt toisinpäin. Tavattiin kun olin 19v ja mies 21v, nyt minä 31v ja mies 33v.
Ei se taida olla mitenkään komea, mutta ei rumakaan - sellainen tavallinen. Ei erityisen lihaksikas, mutta tukkaa on, pukeutuu farkkuihin ja t-paitaan, ei omista prätkää mutta toki yhden auton (minä toisen), rassaileekin niitä vähän, ei polta ja juo kohtuullisesti. On luotettava puoliso ja hyvä isä, ahkera duunari hänkin haalarihommissa, ja hänkin rakastaa minua ja jakaa huomiota silloin tällöin, ja seksielämäkin luistaa ihan ok. Kinaamme mekin välillä, mutta en minäkään vaihtaisi pois. Suhteellisen pehmeän kuoren alla ihana mies. Ja on nyt kotona viettämässä juhannusta minun ja lastemme kanssa.
mä just kattelin vanhoja valokuvia ja naureskelin, ollaan kyllä helvetti vanhettu ja lihottukin:) oltiin komeita ja kauniita kyllä vielä 10v sitten. Nyt- on kiva ottaa muista kuvia kun itsestä:)