Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iltoja, ketäs täällä on paikalla?

12.01.2006 |

[color=violet]Piti tulla vielä täällä käväseen, kun sain akan peiton alle. Nautittiin kaksistaan illasta mm paistettiin lättyjä, kun ukko oli työkeikalla. Mitäs muille kuumeilijoille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä.. missäs muualla.. :D

Muutenkin surffailen netissä.. nyt lähinnä etsin tietoa aromaterapiasta, kun sellaiseenkin tässä nyt on mahdollisuus...

Täti lähti ja nyt oottelen sitten tärppipäiviä.. ;)

glemei

Vierailija
2/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Täällä yhä istuskelen koivet ristironkkelissa ja jäitä hatussa. Hmm Aromaterapiaa. Mitä noin pääpiirteittäin oot saanu siitä irti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta en kyllä hoksannut kysyäkään.. x/

En mä kauheesti ole siitä vielä saanut irti.. Lähinnä koitan etsiä jotain vinkkejä siitä miten se vois vaikuttaa hedelmällisyyteen, auttamaan raskaaksi tulossa.. Kun sen tiedän että oikeasti se moneen tehoaa.. Tämän meidän ' terapeutin' kanssa justiin oli jutustelu, ja hän kertoi ihan konkreettisia esimerkkejä joissa on tehonnut.. sekä aromaterapia, että kukkaterapia ja homeopatia.. Siksi näistä nyt etsin tietoa, koska meillä on mahdollisuus käyttää hänen taitojaan ja päästä vähän testailemaan mistä aineesta olisi apua.. (hänellä on itsellään näitä aineita kotona paljon)

glemei

Vierailija
4/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Jos saa kysyä niin millon " hoito" alkaa? Jännittää varmasti! Voiko sitä jo nyt tietää kuinka monesti pitää käydä?

Vierailija
5/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meidän terapeutti on työkaveri, joka ei tee näitä hommia siis työkseen mutta vuosia on opiskellut. Hänen kanssaan siis kokeilemme myös homeopatiaa ja kukkaterapiaa, aromaterapian lisäksi.

Huomenna saamme kukkaterapia-' lääkkeet' ja mies homeopatiarakeensa.. Minun homeopaattinen tutkimiseni on vähän vaiheessa, kun olen kuulemma haasteellinen tapaus.. :) Minuun sopii niin monesta tyypistä osa, mutta kuitenkin niin pieni osa.. huoh.. mutta eiköhän se selviä lähipäivinä, että mitä minulle kokeillaan.. :)

Aromaterapia tuli puheeksi vasta tänään, ja sitä varmaan aletaan ensi viikolla kokeilla.. :)

Saa nähdä onko niistä apua meille... Toivottavasti! :)

glemei

Vierailija
6/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken Toivon tulla teille asumaan ja Uskon myös ;)

En nyt saa puettua järkevästi sanoiksi mitä yritän sönköttää. Mutta täällä pidetään varpaita pystyssä!!

Vierailija
7/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Toivo ja Usko viihtyvät meillä.. niin paljon että sitten vauvaOnni muuttaa meille myös.. :)

Älähän väsytä varpaitasi.. ;)

glemei

Vierailija
8/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]on suosituimpia nimiä.

Havahduin muuten, että pitäsköhän sitä ryhdistäytyä, kun tuli vauva-lehti postissa. Paria edellistä en ollu vielä lukenu. Aina vaan tuli käännettyä ne väärinpäin pöydälle. Tänään sitten otin itteä niskasta kii ja avasin pitkästä aikaa lehden. Ja kas kummaa ei se kirpassu yhtään.

Vierailija
9/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sinnikkäästi ostellut jos jonkin vauvalehden irtonumeroita.. Rakastan lukea niitä, vaikkakin välillä tippa silmässä.. Nyt kutsuu sänky... ;)

Öitä!!

glemei

Vierailija
10/10 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Katkerina aikoina en oo pystyny lukemaan.

Juuh pitänee kaivautua peiton alle, että on skarppina töissä. Öitä ja kirpuille töitä. .