Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoa paras yhdistelmä!!

21.02.2011 |

Kokoakaapas näistä nimistä mielestänne paras yhdistelmä ja mielellään kommenttia perään :)

Sebastian

Niila

Edvin

Viljami

Jose

Vili

Manuel

Iivo

Ossian

Benjam

Mio

Miklas

Mico/Miko

Luca/Luka

Lucas/Luukas

Jami

Jamiel

Tomas

Jimi

Sasu

Onni

Siinä "muutama" tykkäämäni nimi (laidasta laitaan) :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pistämään vain yhtä suosikkiani, joten tässä muutama vaihtoehto:

Viljami Onni Sebastian/Ossian (Sointuva, perinteinen nimi. Viljami on kiva, vekkuli nimi.)

Tomas Mio Manuel (Sointuva, "uudenaikaisempi" ja kansainvälinen nimi)

Niila Onni Benjam (Niila on minusta tosi kiva nimi ja Onni Benjam sointuu nimeen kivasti. Onnilla tietysti ihana merkityskin :))

Edvin Niila Sebastian/Ossian (Edvin oli ainakin aiemmin teillä vahvasti suosikkina ja mukava nimi se onkin. Nämä toiset nimet ainakin sopisivat mielestäni Edvinin perään kauniisti. Ja siinä olisi tuo ihana Niilakin :))

Luukas Vili Ossian (Pidän näistäkin kaikista nimistä ja minusta tämäkin olisi oiva yhdistelmä, miehekäs ja vähän leikkisä :))

Luka Mio Jamiel (Taas vähän modernimpi ja kansainvälisempi nimi. Kuitenkin ihan "helppo" Suomessakin)

Vierailija
2/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edvin Onni Ossian

Kuulostaa jotenkin kivalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edvin Niila Sebastian on ihana

4/6 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kansainvälisistä nimistä ja mun pojalla voisi olla näistä nimistä kootut ihanat:

Tomas Edvin Sebastian

Mio Tomas Manuel

Suomalaisista yhdistelmistä mun korvaan kiva on:

Viljami Vili Ossian

En tykkää:

Jose - tai tykkään mutta lausun sen automaattisesti [hose] niinkuin Espanjassa, mahdetaanko Suomessa kuitenkaan?

Niila - kuulostaa tytön nimeltä

Benjam - tästä puuttuu nimen loppu

Mico/Miko - liian lyhyt tai ponneton nimeksi

Luca/Luka - näyttää tytön nimeltä

Luukas - tulee luukasa mieleen

Jami, Jamiel - näyttää arabinimiltä, vaikkei ehkä olekaan?

Miklas - miksei Niklas?

Onni - eikö jokainen lapsi ole "onni"?

...

Vierailija
5/6 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niitä tyyppejä ketkä just tykkää suorista kommenteista! Ehdottomasti!!

Olisko Edvin etunimenä kiva? :)

Vierailija
6/6 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja nimiä listassasi oli moniakin, monista eri kanteista. Ehdoton suosikkiyhdistelmäni rakentuisi muotoon:

Sasu Mio Manuel tai

Sasu Vili Ossian

Toi Sasu on huippuihana!!! Oli aika TOP3-listalla itelläkin, jos olis tullu poika nyt viimeks :)

Muita kivoja:

Jose Vili Sebastian

Luka Mio Manuel

Jamiel Sasu Sebastian

Miklas Luka Benjam (-in laittaisin perään)

Sit kommenttia vähän muistakin:

Niila: peesaan abacoa, täyttää tytön nimen kriteerit.

Edvin: jotenkin "hankala" taivutella, en ole vierasperäisten kirjainten suosija etunimissä ainakaan.

Viljami: jotenkin kauhean "löysä" nimi, tulee ihan onneton reppana mieleen.

Jose: mä puolestani siis pidän tästä, on vähän vekkuli, lausutaan mielestäni niin kuin kirjoitetaan; ehkä aavistuksen lempinimimäinen, muttei haittaa.

Iivo: mun makuun jotenkin tosi "outo", tulee mieleen hiiva, joku inhottava ja en tiedä, ei kaunis.

Benjam: minäkin kaipaan päätettä :)

Miklas: minusta taas parempi kuin Niklas, jotenkin reippaampi.

Mico/Luca/Lucas: mitä lisäarvoa tuo nimelle tuo c:llä kirjoittaminen, sitä en ole vieläkään tajunnut. Nimet kuitenkin käytössä puhekielessä, joten kiva olisi itsekin olla "Nico ceellä"... En tykkää.

Onni: tää on niiiiiiin kulunut! Joka toinen on Onni tai jotain Onni, että valuu jo korvista. Sama efekti on tullut Eetu-nimen kanssa: paukutettiin niin loppuun, että ei huvittanu kasteilmotuksia edes lukea, kun kaikki oli yhtä Eetua... Abacolla tässäkin hyvä pointti, olisipa kiva Onnin veljenä ajatella (jos siis nimeni ei olisi Aarre tai Armas), että mikä velipojasta tekee niin ihanan? En siis äänestä edes toiseksi nimeksi.

Mut kivoja nimiä suurin osa minunkin mielestäni, joista saa kyllä rakennettua vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi