Minkäikäisenä olit ensimmäisen kerran yhdynnässä?
Kommentit (34)
Todella nuorina olette monet olleet. Te, jotka olette kokeneet ekan kerran alle 15-v., niin jatkuiko sekstailu heti aktiiivisena vai oliko se vain kokeilua kerta pari?
Mielestäni ei kyllä moni ole kypsä vastuulliseen seksiin noin nuorena. Olisitteko te, jotka olette aloittaneet nuorena, valmiit hyväksymään saman lapsillanne?
kun tökerö tyyppi kyseessä, mua reilusti vanhempi ja kehtasi tokaista kun sattui " ei se voi noin paljon koskee"
mistä helvetistä mies sen tietää miten paljon koskee?
jälkikäteen mulla on tullut tunne että se raiskasi mut oikeestaan, ei huolehtinut että mullakin ois ollu hyvä olla
tämä g näyttää muuta : )
Nyt 38 v.
monelta neitsyys mennyt. Mietin vaan tuttuja 9- ja 13-vuotiaita ja kädet ristissä toivon, että vuosiin, vuosiin ei heiltä neitsyys mene, kun ovat vielä pikkulapsia.
Itse olin aika myöhään asialla - 24 v - eikä yhtään harmita, että meni niin pitkälle. Nyt olen 30.
eka kerta ei juuri sattunu tai muuten tuntunu pahalta, mutta ei siitä mitään nautintookaan tullu.
ja näin yli kolmekymppisenä miettien oisin voinut silloinkin vielä vähän aikaa odottaa.
Ei jäänyt pahaa mieltä tai kammoa. Itse toivoisin että omat lapset olisivat silleen aikaisintaan 15 v. Musta se ihan sopiva ikä.
ja saman miehen kanssa edelleen...
Vierailija:
ja minkä ikäinen olet nyt?
Hyvä ikä, oikea ihminen ja mukava tilanne. Muuta säätöä oli ennen sitä, mutta ei varsinaista yhdyntää.
Naisen kanssa neitsyys meni vasta 30 vuotiaana.