Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen osaa käydä itse jo lääkärissä?

Vierailija
12.01.2006 |

Menetteköä esim. yläasteikäisen mukaan lääkärin vastaanotolle?

Kommentit (9)

1/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana kävin ehkäisyneuvolassa. Silti joskus näin aikuisenakin olen raahannut äitini mukaan ;) varsinkin jos olen ollut kovin kuumeessa ja kipeä (eli harvoin).

Vierailija
2/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en voi ny tulla sun kaa lekuriin ku muut äidit oli sitä mieltä! Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitolassa kävin itse jo ala-asteaikana. Muuten lääkärireissuilla äiti mukana, kunnes menin lukioon....

Vierailija
4/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei edes tarjoutunut tulemaan mukaan. Kokemus oli kamala, koska en tuntenut terveyskeskuksen systeemejä (ilmoittautuminen jne.). En ollut juurikaan käynyt lääkärissä muuta kuin koulun tarkastuksissa. Häpesin silmät päästäni.

Seuraavalle kerralle isä tuli mukaan, ja se vasta noloa olikin :(

Mutta jokainen tavallaan. Kysy asiaa lapseltasi, kuten joku jo neuvoi.

Vierailija
5/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin kuitenkin mukaan, mutta en sisalle laakarin huoneeseen. Laakari selitti mulle ongelman tarkistuksen jalkeen.

tytto huoli mut matkaan 16-vuotiaaksi.

Yksin eivat saa menna kun vasta 18-vuotiaana, siihen asti mulla on oikeus jutella laakarin kanssa heidan hoidosta.

Vierailija
6/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo mennä itse lääkärille ilman vanhempia, vaikka sitten kuskaamaan joutuisikin...Eihän ne siellä mitään sano, jos äiti ja isä on niskan takana. Ala-asteelaisetkin menee ihan ittekseen fysioterapeutille yms muille tarvittaville käynneille, mutta ne on hiukka eri asia kuin lääkäri

Vierailija
7/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ehkäisyasiaa niin ei varmaan halua äitiä/isää mukaan..

Itse taisin olla 17v kun kävin ensimmäisen kerran yksin lääkärillä, juuri gynekologilla.

Vierailija
8/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

menin kuitenkin mukaan, mutta en sisalle laakarin huoneeseen. Laakari selitti mulle ongelman tarkistuksen jalkeen.

tytto huoli mut matkaan 16-vuotiaaksi.

Yksin eivat saa menna kun vasta 18-vuotiaana, siihen asti mulla on oikeus jutella laakarin kanssa heidan hoidosta.

Vierailija
9/9 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin ilman vanhempia ( ei siis edes odotushuoneessa ketään odottamassa) käynyt oli 10 vuotias.

Jos menette murkkuikäisten kanssa, niin älkää äidit puhuko kokonaan heidän puolestaan. Kun murkkua koettaa puhuttaa, vaikka esittämällä sellaisia kysymyksiä joihin hän itse vaan voi vastata, niin äidit ne tuppaavat vastata niihinkin kysymyksiin. Ja kyllä varsinkin pojilla, vielä armeija-ikäisilläkin, pakkaa ne äidit olemaan mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi