G: Jos olet suihkussa ja pissahätä yllättää, mitä teet?
Keskeytätkö suihkun ja kuivaat itsesi, menet pöntölle ja pissaat?
Marssit märkänä pöntölle, ja kuivaat jälkesi myöhemmin?
Marssit märkänä pöntölle ja et kuivaa jälkiäsi?
Pissaat suihkussa ollessasi?
Voit mainita myös onko suihkutilassa pönttöa vai pitääkö lähteä erikseen toiseen huoneeseen. Tai vaikuttaako suihkukaappi asiaan. Tai ihmiset jotka ovat seurassasi, esim. saunassa ollessa.
Kommentit (37)
Tuskin kukaan pissaa lopuksi kun suihku on jo kiinni. Jopa kymmeniä litroja vettä huuhtelee pissan pois, eikö pönttökin huuhtele kuin maksimissaan 10 litralla vettä.
Suihku ja pytty on samassa tilassa. Yleensä käyn kyllä pissillä ENNEN suihkua.
Jäin ihmettelemään sitä ketjua, jossa niin moni piti yököttävänä sitä, että jotkut eivät pese pyllyään ison asian jälkeen. Yksi hienohelma (anteeksi vain, mielestäni) kauhisteli, kun jotkut voivat olla niin yököttäviä, että ensin pyyhkivät ja vasta sitten vetäisevät vessan. Kun haju on niin kuvottava. Mikä on ettei omia hajuja sen muutaman sekunnin kestä, eikö olisi aika tarkistaa ruokavalio...
Itse vain pyyhin, ei minulla mitään kummempaa edes paperiin jää. Ja jos pissattaa suihkussa, annan mennä. Saahan sitä kierrättää ja huolehtia ilmastonmuutoksesta, kun oma perhe laittaa tuhansia litroja puhdasta vettä viemäristä alas sen vuoksi, että luulee parantavansa hygieniaa puhtaita peppuja pesemällä. Ja meillä pestään kädet saippualla aina kotiin tullessa, vessareissun jälkeen ja muutenkin tarpeen mukaan, ruokaa laittaessa ym. Ja vauvan takia on käsihuuhde käytössä. Että ei tässä mitään possuja olla.
-ap
Jos olen suihkussa yksin, pissaan siinä suihkun alla - enkä pidä tätä mitenkään kummallisena. Jos olen miehen kanssa, istun märkänä pöntölle ja jätän kannen auki, jotta rengas pääsee jäljiltäni kuivumaan - usein kuitenkin lirahtelee semmosia ruokalusikallisia lämpimän veden myötä, vaikka yhdessä oltaisiinkin, mutta en siis suoranaisesti pissaa mieheni läsnäollessa. :)
Jos sulla on tuhero likainen niin sittenhän sinne tulee pöpöjä mukaan pissaan mutta jos sulla on tuhero pestynä jo ja pissaputkessakaan ei ole mitään pöpöjä niin sittenhän se pissa on PUHDASTA.
22:lle tiedoksi.
Kaikenlaisia.. Hyi olkoon aikuiset ihmiset. Jos nyt joku oikein " lääkärin määräyksestä" lorottelee niin menkööt vielä läpi, mutta... Possut!
suihkutilassa pönttö
mut yleensä käyn vessassa ennen suihkuun/saunaan menoa
Ei siinä ole mitään ihmeellistä;)
Sen isomman teen kyllä pönttöön;D
En edes lapsena, kun meillä ei ollut suihkua.
Kotona on pönttö suihkun vieressä, joten jos kesken alkaa pissittää, pissin siihen. Taloyhtiön saunassa kuivaan itseni ja menen vessaan.
Mitä väliä, suihkuvesi huuhtelee ne joka tapauksessa pois, ja samoihin vedenpuhdistamoihin ne suihkuvedet menevät kuin pönttökamatkin.
Kyllä kai se virtsa siitä huuhtoutuu pesuaineiden ja muiden mukana lattiakaivoon. Voiko pissa muuten olla pahempi myrkky kuin kaikenmaailman pesuaineet..?
Mä pissaisin vaa alleni ja sit huuhdon
Ajoitan suihkun silleen että minulla varmasti on silloin pissahätä. Suihkussa pissaan kuppiin ja levitän pissan hiuksiini. Se on hyvää shampoota. Testatkaa!
Meillä lapsetkin ovat oppineet viimeistään 1v:nä pidättämään saunassa/suihkussa sen verran että kuivatellaan ja mennään sitten vasta pissalle jos hätä tulisi. Ei ole vielä 37vuoteen lapsille sattunut tuollaista, meille aikuisille ei koskaan. Ei ole pidätysongelmia. Saunan pesuhuoneessa ei ole pönttöä
Vierailija kirjoitti:
t. 2
joo tämä
t. 2, joka lähtee ihan oikeasti nukkumaan. Muuten silmäpussit laahaa aamulla vielä alempana kuin tissit.
Hyvää yötä!