Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***syysSÄTEET 05 loppuviikkoon***

12.01.2006 |

Huomentapäivää! :)

Ajattelin nyt aloittaa uudella pinolla, koska tuo entinen oli venynyt jo niin pitkäksi. Jos saatais loppuviiko tähän pinoon. Minnekäs meidän ahkerat palstailijat on joutunut ku on eilisen jälkeen ollut näin mahdottoman hiljaista?!? Minä jo ehdin innostua, että nytkö me saadaan kunnon pinoa viimein aikaiseksi...

Mitenkäs muilla päivä alkanut? Entäs onko viikonlopuksi suunnitelmia?

Täällä vietiin jo esikko hoitoon (on siellä kuntoutuksellisista syistä), ja äsken laitoin kuopuksen kanssa sämpylätaikinan nousemaan. Paistellaan kohta sämpylöitä ja tietenkin sitten syödäänkin niitä.. :P Ajattelin tänään tehdä yläkertaan viikkosiivouksenkin, niin ei tarvi huomenna raataa koko taloa. Meillä kun näitä neliöitä on melkeen 160, niin tuntuu ettei jaksa kerralla. Aina sitten fuskaa jostain, jos yrittää koko talon siivota.

Meillä on viikonloppu vielä vähän auki, mutta uimassa ollaan ajateltu käydä koko perheellä. Ei olla ikinä ennen käytykään uimahallissa, joten uusi kokemus sekin. Tietääpä sitten ainakin, että kannattaako toista kertaa mennä.. :)

Jaja: olin eilen tuntevinani ensimmäiset potkut!!! Pari napakkaa tönäisyä tuli kylkeen eilen, mutta siihen ne sitten taas jäivät. Uusia odotellessa... ;)

Mutta nyt lähden pyörittelemään sämpylät!

Palaamisiin,

mirju ja pikku-pööpöti 17+4

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni muutama päivä, etten ehtinytkään käydä pinoja lukemassa. Kävin siis nyt ensin lukemassa edellisen pinon lopun ja vasta sitten nyt tämän pinon. K@isan ja Matleenan ultrakuulumisia oli kiva lukea. Matleenalle jaksamista flunssan kourissa ja pikkuneidille pikaista paranemista korvatulehduksesta! Myös Serafin tyttärelle toivottelen nopeaa tervehtymistä!

Taelsalle sympatiat väsymyksestä johtuen!

Omasta navasta sen verran, että olen edelleen tosi väsynyt etenkin aamuisin ja illalla heti klo 20 jälkeen alkaa nukuttaa ihan mahdottomasti. Iltaisin myös vähän turvottaa, piti ottaa vähän väljemmät kotihousut käyttöön kun toisissa vyötärökuminauha painoi aina ikävästi illalla. Muuten olo edelleen OK. Mulla oli to-pe vapaata ja torstai menikin sitten alennusmyyntejä kierrellessä. En kylläkään löytänyt sieltä juuri mitään, pari paitaa vain ostin. Oli kyllä ihana päivä muuten, olin shoppailemassa yhden hyvän ystävän kanssa, joka asuu muualla. Hänen kanssaan nähdään siis aika harvoin, joten ihana oli nähdä häntä pitkästä aikaa. Eilinen oli sitten siivous- ja pyykinpesupäivä. Nyt sitten tuolla odottaa iso pino puhdasta pyykkiä viikkaamista eli sinne siis nyt.

venla rv 7+3 (tai ainakin jotain sinnepäin..)

Vierailija
22/22 |
15.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on häät juhlittuna ja olihan ihanat juhlat. Monet ihastelivat meidän vauvauutista (se kun tuli tokaistua, kun ihmettelivät, miksi juon vaan mehua alsten pöydästä, enkä boolia ollenkaan). Lisäksi kuultiin aivan ihania uutisia muistakin salamatkustajista, yheltäkin parilta, jonka on tiedetty yrittävän lasta huonolla menestyksellä...pitkä tarina, mutta kyllä piti itkeä oikein kunnolla, kun kertoivat uutisensa! Itse hääjuhla oli ihana ja kaikin puolin onnistunut!

Oma vointi on sellainen raskaana-oleva. Eli ei normaali, mutta tämähän kuuluu asiaan. Ja tiedän kyllä päässeeni vähällä, kun en ole kertaakaan oksentanut tai ollut edes sitä lähellä. Kuvotus on tuttu tunne, mutta sekin on lähes pois, ainoastaan tosi nälkäisenä on huono olo. Muuten voin hyvin, jalat väsyy enemmän kun on jalkeilla paljon ja illalla muutenkin väsyttää enemmän kuin normaalioloissa, mutta tietääpä tässä sit olostaankin, et salamatkustaja on totisinta totta!

Tiistaina on lääkäri, tai olis lääkärineuvola, eli toinen neuvolakäynti, mutta käyn lääkärit yksityisellä. Josko nyt kuunneltaisiin sydänääniä!

Jossain vaiheessa oli puhetta äippäpakkauksen ottamisesta kakkoselle tai kolmoselle. Ollaan pohdittu samaa. Varmaan jätetään ottamatta, esikolta on niin paljon hyvää tavaraa varastossa, että kyllä niilä yksi vauva elämän alkuun saadaan. Uusia rattaita haaveilen...tyhmä minä! Haaveet kariutuu aina, kun katson hintoja, koska meilläon ihan hyvät Emmaljungan v.2001 yhdistelmät, mutta ne on vaan rumalla kankaalla, ei muuta vikaa siis. Joten varmaan kärrytellään tämä kakkonen esikon vaunuilla/rattailla ja sillä selvä. Mutta aina voi unelmoida...Jos nyt oltaisiin kaiken kertyneen kokemuksen jälkeen ostamassa tulokkaalle vaunuja, ostettaisiin ehdottomasti emmeljungan rattaat, niihin kantopussi ja kääntyvä työntöaisa pitäis olla, työntokorkeuden säädöllä ja ilmakumirenkailla! Eli haluaisin Emmaljungan cerox kombit, jos ois ylimääräistä rahaa!

Se siitä, nyt ruuan laittoon ja sit kun esikko herää päikkäreiltä ja isäntä tulle töistä, mennään auttelemaan häätalolle siivouksessa vielä! Voikaapa hyvin kaikki!

Ja SERAFI, laitan sulle spostia, kunhan tämä hässäkkä tästä rauhoittuu!

-S- rv 14+0 (jo, voi jestas!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla