Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++ENSIKOT torstaina+++

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piina jatkuu... Lämmöt vielä tänään sen 36,9 kuten aiemminkin. Mieskin aamulla kysyi, mitä mittari näytti, suloista!

Onko oviksen bongaajia? Tai onko muita piinailemaan tulevia?

Sirpa

Vierailija
2/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivotuksiin piti tulla Sippu... Vähän aamuväsymystä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas Sippu aikaisin täällä jo aloittelemassa!

Mulla ei niin mitään uutisia, paitsi että eilisestä illasta lieviä menkkamaisia mahakipuja, vaikka tätiä odottelen aikaisintaan lauantaina, todennäköisemmin maanantaina. Mulla on parissa kierossa kyllä alkaneet menkkakivut jo päiviä ennen tätiä, joten en enää oo toiveikas, että ne merkkaisi jotain muuta. Mitään muita oireita ei siis ole! Ja lämmöt ylhäällä niin kuin pitää tässä vaiheessa ollakin.

[color=magenta]Naulle onnitelut plussasta! Otas kuule mua kädestä kiinni ja nykäise tammikuun plussajunan kyytiin, jos pääsen ensi viikolla testaamaan![/color]

Laralei: mukavaa, että olet jo vähän ¿pirteempi¿! Saittekos te muuten mitään ohjeita saatteko heti yrittää uudelleen (kun jotkut km:n kokenee on saaneet ohjeeksi odottaa yhden menkat ennen yritystä)? Meinaan onnistumistodennäköisyys voi olla km:n jälkeen aika hyvä, mikäli kattoo tota meidän Pepsistä!

Voi Mooli! Älä huoli sitä eukkoa sinne! Mä en vielä luovu toivosta sun suhtees!

Amy ja Helmi (ainakin): mä kans aina ajattelin, etten tosiaan haluu olla mikään 3-kymppinen ensisynnyttäjä. Ei sit vaan sattunu kohdalle sopivaa miestä ennen kuin nykyinen vajaa 6 vuotta sitten. Tän kanssa aloinkin kuumeilla aika pian, kun aiemmin en vauvakuumeesta ollut koskaan kärsinyt. Meni vaan sit muutama vuosi ennen kuin sain ukon tositoimiin! Mun paineet vähän rauhoittui kun täytin 30v. Nyt ajattelen, että jos vaikka saisi sen esikoisen ennen kuin 35v tulee mittariin¿ :)

Vierailija
4/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oikein satelee plussia tätänykyä :) Muistan kun ennen paulinean plussausta niitä ei ollut aikoihin ollenkaan.. Mitäs muuten kuuluu paulinealle??

Eli siis masulle ja naulle iiiiisoooot onnittelut plussasta!!

Olitte alkuviikosta käyneet keskustelua nicin alkuperästä.. Tähän haluan mieki osallistua, kun aikoinaan oman nicin löytäminen oli TOSI vaikea tehtävä :) Eli olin joskus eräällä luennolla kun opiskeluni alkoi nykyisessä paikassa ja salissa istui tyttö, jonka selässä luki fiorella. Mitään hajua ei ole mitä se tarkoittaa mutta se kuulosti omassa suussa kivalta ja sieltä sen siis nappasin :) Terveisiä vain punapaitaiselle tytölle, jonka selässä lukee fiorella ;)

Muistaakseni joku kyseli että otinko pistoksia viime kierrossa kun vaikutus oli niin tehokas.. En ottanut, vaihdoin clomit ja terot kokonaan pois ja tilalle tuli parlodel-lääke. Se alentaa prolaktiini-hormonin tuotantoa ja minun tapauksessa niin paljon ettei se enää estä oviksen tapahtumista :) Mutta luojan kiitos en niihin pistoksiin joutunu!

Tänään kp6 ja keho ei toimi nyt kyllä kunnolla.... Kerroinkin aikaisemmin että olin tehnyt Q:t ja hajoittanut kuumemittarin. Niinpä aamumittailut jäi väliin kp1-3. Mutta kun uudella mittarilla aloin taas mittaamaan niin lämmöt pyörii taas siellä missä viime kierron oviksen jälkeen... Outoa, voiko eri mittarit heitellä niin paljon toisistaan....? Ja sitten näyttikin että täti lähti jo tiistai-keskiviikko yönä, mutta kun eilen miehuksen kanssa pupuiltiin vuoto alkoi ikäänkuin uudestaan.. Ei niin voimakkaasti mut enemmän ku pelkkä tuhruttelu... Hermot menee tähän.

Ja taas olen nähny unia.. Nyt mieki sain siihen raskaustestiin plussan! Kävelin vain ympäriinsä tikku kädessä ja nauroin ja olin onnellinen.. Voisipa se joskus olla totta...

fio, kp6

Vierailija
5/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kp sippuliinilla on menossa ja millo testaat?!?Plussapölyy!!!Diotimalle kans!!!

Ja mikäs on moolin tilanne tällä hetkellä?Elä elä päästä sitä akkaa kylään!!!!!Halejaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heräsin tänään " vasta" kuuelta....no kaks tuntii pidempää tuli nukuttuu ku eilen.Kävin lekurissa tänään kun piti saada lekurintodistus ajokorttia varten.Maanantaina lähen sit autokouluuu!Voi helkkari jos sattuu olee pahoinvointia koulun tai ajojen aikana.......

Fiolle kans tsemiä uuteen kiertoon ja plussapölyä kilokaupalla!!!

Voikaa hyvin!!!!!!!

Vierailija
6/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masulle ja naulle, jarrusukkia vaan masuasukeille. muille testaaville plussaonnea..

Vierailija
7/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kunpa voisinkin ottaa nuo teidän onnittelut vastaan, mutta kun nyt on kp 8 meneillään ja ovista bongataan, eli en siis ole plussannut!!! Onkohan nimet mennyt nyt sekaisin vai olenko kirjoitellut jotain sellaista mistä olette saaneet käsityksen että olisin plussannut?!?!?!

Voi kuinka kivalta tuntui tuo onnittelu =)

(voi kuinka odotankaan että saan teiltä noita onnitteluja ihan oikeasti)

+++++

Ja nyt äkkiä vaatteet niskaan ja töihin, muuten myöhästyn =)

Vierailija
8/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan sinullle masu06 paljon plussaonnea!

Vierailija
9/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dio: Eikös sitä sanota, että varhainen lintu madon löytää, vai mitenköhän se meni. Vaikka heräsin aikaisin, niin silmät on ristissä edelleen. Pitänee hakea toinen kuppi kahvia! Pidän sullekin vielä bd, jospa kuitenkin?!

Pepsi:Kiitos kyselyistä ja ++pölyistä! Toivotaan, että tehoaa! Kp on nyt 27/28. Testaan lauantaina, vaikka mies oli varman päälle pelaajana sitä mieltä, et pitäisikö odottaa sunnuntaihin, että näkyis paremmin, jos on näkyäkseen. Sanoin, et tarvitsen kaksi päivää ei toivotun negan sulatteluun, ennen kuin arki alkaa taas. Joten lauantain siis!

Nau:Saat ottaa mutkin vielä tammikuun junaan mukaan, jookos!

Laralei: Pahoittelen, etten ole oikein tietoinen sun tilanteesta ja tapahtumista. Lähetän näin virtuaalisesti auringonsäteitä! Toivottavasti ne piristää ja saat taas uutta toivoa!

Sippu

Vierailija
10/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tässähän on aivan sekaisin!!

Onnittelut piti mennä vauva2006:lle!!! Anteeksi masu.... Kyllä on taas jollakin ruuvit löystyny yläkerrassa :)

Vierailija
11/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa laskeskelin että jos tämä kierto on yhtä pitkä kuin edellinen eli 20 päivää niin tässähän ehtii vielä tammijunaan jos kaikki menisi tällä kertaa hyvin :)

Vierailija
12/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista...

Fiolle erityispeukutukset täältä, että saisitte sen kauan kaivatun plussan!

Quieroo, mihis oot kadonnu? Et kai sä nyt meitä ihan kokonaan vielä hylkää? Tuus nyt kertomaa kuulumisia! Eikös se ollut niin, että sulla ei ollut mitään kivoja raskausoireita ennen plussaa? Tää täällä yrittää pitää jonkinlaista toivoa yllä, kun on ihan sellainen olo etten takuulla oo raskaana!

Kaikille Ensikoille ++++säteitä!

D.

Vierailija
13/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kaikki kadonneet?

Dio: Mä ainakin vielä uskon ja toivon, et sinne sun testiin plussa napsahtaa! Mun muistaakseni myös Q:lla oireettomuus oli oire raskaudesta. Tietysti voisi tulla itsekin kertomaan ja meidän päivää piristämään! Joko päätit testauspäivää?

T. Hiljaisuudessa huhuileva Sippu

+++++++++ sädetystä!

Vierailija
14/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki ihmetteken mihin kaikki on oikein hävinny? Mites naksulle kävi sen tädin kans??

Sippu ja Dio: teille myös toivon plussaa jo hirmuisesti. Kyllä mie vähä taian ihme sissi olla ku vieläki täällä pyörin, ku kumminki yritystä jo puoltoista vuotta. Toisaalta en laske ekaa vuotta enää oikeaksi yritykseksi kun mie en kerta toiminut olleskaa.

Eli jos nyt niinku aivan oikeita yrityksiä laskis niin tämä olis 4.s kierto (douppauksella :))

Toivotaan että ovis tulis ennenku viikonloppu loppuu niin olis jotain saumoja piinailuun.. Ite lähen taas ensi viikoksi maailmalle murjottamaan (opiskelut) :)

fio, kp6

Vierailija
15/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fio: Ihanaa, että olet noin postitiivinen! Toivotaan sulle pikaista ovista, niin pääsette pupuilemaan ahkerasti viikonloppuna!

Naksu: Missä olet! Täällä sua kaipaillaan... Tule kertomaan, tuliko se ikävistä ikävin vierailulle vai onko sulla yllätysuutisia?!

Päivn jatkoja kaikille! Tulkaa mukaan keskusteluun, niin ei ole niin tylsää...

Sippu

Vierailija
16/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu.vapaapäivää viettelen,tunti sitte vast heräilin.. :)

eilen katottiin mr & mrs smith,oli kyl hyvä! yleensä tykkään komedioista,en niin hirveest toiminnast,mut onhan noit poikkeuksii.

Dio: niin kyselit siitä,mitä sanottiin uudest yrityksest..itseasias mulle jäi vähä epäselväks..eka sanottii,et kannattaa oottaa ekat menkat.sit kysyin viel uudestaan,et minkä takia.vastattiin jotain hormoonitasapainost(en muista kunnol,ku se oli sen kaavinnan jälkee,just nukutuksest herättyäni) ja sit et sit on helpompi laskee la,mut kylhän sen ultrassaki saa selville.

aattelin vaan,et niinhän pilleripakkauksessaki käsketää oottaa yhet menkat..mut se ei oo välttämätönt kuitenkaa,ni oon ihan pihal..

aateltii,jos nyt ne yhet ootettais,mut täshän on kyl viel seksikieltoki päällä,ku vuodan viel,et eipä täs paljo voiskaa yrittää.

mut kysyin viel jotain oottamisest,ni sanottii et eihän se välttämätönt oo..nii mitäköhän mun ois pitäny ymmärtää??

sippu: kaikki pienetkin mukavat sanat piristää.kiitos niistä.ja varsinkin auringonsäteet (joita nyt tulee taivaalta :) ), koska olen tällainen kesaihminen.

pepsis: nii käskettiinkö sun silloin odotella ekat menkat ennen uutta yritystä? on kyl ihanaa et teil tärppäs nopeesti uudestaan:) toivon koko sydämestäni,et täl kertaa kaikki menee hyvin teillä!!

viel omasta olosta..ku tää on ihan outoa,mut mul on häntäluu tosi kipee aina välil.nyt esim.on istuminen tosi vaikeeta! no ei kai se ihme oo,ku on ronkittu sisuskaluja viikko sitte..mut silti.tuntuu et mahakivut ois nyt helpottamas.positiivista.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

-laura

Vierailija
17/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyny ees lääkärissä kun meni niin varhasessa vaihees kesken.Mulla oli sillo vasta rv4+3.Tein sit apteekin r-testin 5pvn päästä km:sta niin näytti negaa jo.Mä ku välil oon kauhulla aatellu että jos se näytti sen ed. hormoonia nyt mut ei kaitse oo mahollista ku testi oli negaa sen jälkee?

Voimia sulle ja iso hali laralei!

Täällä vielki hirveet mahakipukohtaukset,kauheet ilmavaivat ilmeisesti ja se o ihan hirveetä ku rupee vääntää mahaa.En tajuu!!!

Plussaonneeee kaikille!!!!!!!

-Pepsi ja nuppu rv4+3(tai sitten voi olla jopa 4+6:ki)ku eipä oo varma tosta munasolun irtoomisesta ;)

Mooliiiii!!!!!!!!nko täti pysyny poissa!

Niin ja onnitteluni plussanneille!!!!!!!!

Vierailija
18/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,muistin et meni aikases vaihees, mut en muistan tarkasti..

nyt mä peukutan tääl ihan kympillä sun puolest!!ja kaikkien muidenki!

onks sul ummetusta?? aattelin vaa, jos mahakivut johtuu siitä.

nimimerkillä kokemusta on..

ainaki kuulostaa tutuilt oireilt..

mut bdbdbdbdbd kaikille tasapuolisesti. eli plussanneille,kohta plussaaville,eli testaaville (tuntuu siltä että plussia tulossa) ja ovisbongareille ja ihan kaikille:)

Vierailija
19/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä kyllä 1-2 krt isolla asilla päivittäin,mut....Voiskoha johtua kans siitä ku röökinpoltto loppu ku seinään plussattuani ja sillo ku poltti ni tuli käytyy aina aamusin 3-4 krt asialla....vähä noloo juttuuu........niin jos suolisto ei toimi nyt samallalailla....oon iha poikki jo näitte vääntöjen takia!

Vierailija
20/30 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum]Fio se vaan jaksaa olla niin positiivinen:

¿Toisaalta en laske ekaa vuotta enää oikeaksi yritykseksi kun mie en kerta toiminut olleskaa.¿

:)

Sippu: testaan ens tiistaina, jos täti ei tuu maanantaina. Vähän sellaista vääntöö kyllä vatsassa tuntuu, lieviä menkkamaisia kipuja. Voisi tulla jo aiemminkin¿ Toivottavasti ei, mulla on itellekin peukut pystyssä! ;)

Joo tosiaan, missäs Naksu luuraa? Mitä kuuluu?

On muuten kiva kun te raskautuneet jaksatte vielä meitä ilahduttaa. Saa vähän jotain muutakin ajateltavaa, kuin omat oireet tai oireettomuudet. Ja se pitää toivoa yllä, että voisi vaikka itseäkin joskus onnistaa¿