Pliis juntit, jättäkä ens sunnuntaina toppapukukävelynne väliin, älkääkä menkö äänestämään sitä muumia enää!!
Kommentit (9)
Tällä palstalla nimittäin!
Minä äänestään Tarja Halosta jo pelkästään siksi, että hän on nainen. Muitakin syitä toki on.
Kun musta on tullut äiti niin pitää sellaiset olla. Yleensä kyllä sukkahousuilla ja hameella talvellakin. Mutta joskus on kylmä ilma. Helsingin keskustassa ei kuitenkaan kovin usein niin kylmä ole.
Vierailija:
Tällä palstalla nimittäin!Minä äänestään Tarja Halosta jo pelkästään siksi, että hän on nainen. Muitakin syitä toki on.
Toivottavasti sitten on kanssa lämpöasteita etten palellu matkalle. Mies ei vaan suostu pukeutumaan samanlaisiin :(
miten pukeudutte ulkoillessanne, pulkkamäessä,hiihtolenkillä luistelemassa, metsässä patikoidessanne?
goretex-ulkoilukengät ja punainen ja sininen tupsupipo. Menopeleinä, sauvat, tottakai!
Ja äänestyslappumme sujautamme Niinistön pikkuhousuihin.
meidän perhe yhdistää äänestysreissun päivittäiseen ulkolenkkiin. Ja ei kai me niin typeriä olla että laitettais ulkoilemaan muut kuin ulkoiluvaatteet! Ja minä otan sauvatkin mukaan! Siinä on teille trendinikkareille kauhisteltavaa! Eikä muuten hetkauta mua yhtään!
toppapuvussa tai jakkupuvussa, mutta EHDOTTOMASTI KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN!
Ja mieluiten jotain muuta kuin mitä gallupit näyttää!