Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meitä ei koskaan kutsuta nykyään juhannusseuraksi...

Vierailija
19.06.2008 |

Ei sitten kai olla kenenkään suosikkipariskunta vaikka meillä onkin tosi paljon kavereita ja ystäviäkin. Kummeiksi on kelvattu moneen kertaan mutta jostain syystä meitä ei kysellä juhannuksenviettoon. Onko muilla samaa...? Johtuuko se siitä, että juhannus on sellainen traditiojuhla jota vietetään yleensä aika samalla tavoin. Osa on vanhempien kanssa ja osa mökillä joka vuosi. Vai siitä, ettei me olla kenellekään kovin mieluisaa seuraa. Vai siitä, että kaikki aina luulee, että meillä on jo ohjelmaa, kun sosiaalinen elämämme on niin vilkasta.

Olemme lapsiperhe ja niin suurin osa myös kaveripiiristä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää perhejuhannusta keskenänne.

Vierailija
2/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette se voi olla syy.

Onko sinulla koliikki yms. ongelmna lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla kaveripariskunnilla on joku sukumökki lähitienoilla, minne kokoontuvat perheen voimin. Ja lapsettomat tutut kerääntyy yhdessä kännäämään. Kummatkaan eivät oleta, että me haluaisimme liittyä seuraan/eivät halua meitä seuraan. Känniporukkaan emme menisikään lasten kanssa, mutta jonnekin mökille voitais lähteäkin. Mutta minkäs mahtaa, lapsellisilla ihmisillä juhannuksesta muodostuu useimmiten ihan perhetapahtuma.

Vierailija
4/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yh ja tämä on nyt kolmas "yksinäinen" juhannus. Kyllä meillä arjessa on kavereita, mutta juhlat olen aina yksin...toki, olen sitä mieltä, että lasten aikana ei juoda, mikä varmasti vaikuttaa siihen, ettei minua kutsuta. Aika monella kuitenkin se juominen kuuluu juhliin ja muutenkin. Nyt on vähän kurja fiilis, mutta tiedän, ettei enää su :). Ei ole darraa esim. JA toivossa on hyvä elää, ehkä ensi juhannuksena vietän juhlaa miehen kanssa. Koskaan ei voi tietää ;), näin haluan ainakin uskoa...

Vierailija
5/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennakin reissaamme vanhempieni mökille, en muista että ikinä olisimme ystävien kanssa juhannusta viettäneet.

Vierailija
6/7 |
19.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin läheisiä pariskuntia kavereina.

Vierailija
7/7 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai avata keskustelun jonkun / joidenkin ystäväperheiden kanssa juhannuksen vietosta, että olisi kiva viettää juhannusta ja kysyä heidän suunnitelmiaan. Avattu keskustelu ainakin kertoo, että olette kiinnostuneita yhteisestä juhannuksesta. Jos ei tänä kesänä, niin ehkä sitten ensi vuonna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi