Onko muita joiden mielestä Angelina Jolie EI ole kaunis?
Angelina on aivan isänsä näköinen.Tiedättehän sen näyttelijä isän.
Häneltä hän on perinyt epäluonnollisen suuret huulet,jotka ovat mielestäni rumat.Miehenikin on samaa mieltä.Silmät ovat myöskin sellaiset kalansilmät.En ymmärrä miten jotkut voivat pitää häntä kauniina?
Kommentit (38)
vierekkäin ja kysykää itseltänne kumpi on kauniinpi ja
haluttavampi miesten mielestä...
Ei kaikkien häntä tarvitse tietenkään kauneuden ikonina pitää, mutta ei se nainen rumakaan ole. Munkin mies sanoo, ettei A.J. ole hänen mielestään erityisen seksikäs, mutta hyvännäköinen kyllä. Veikkaanpa silti, että jos näkisi naisen luonnossa, tippuisi häneltäkin silmät päästä. :) Kauniit ihmiset nyt vaan ovat kauniita. En mäkään esim. pidä Orlando Bloomia seksikkäänä, mutta herrajumala se poika on kaunis!
Mutta minä en pida hänen huulistaan, ne ovat hieman liian turpeat ja jotekin ne näyttävät aina karheilta ja rohtuneilta. Varsinkin se vako keskellä alahuulta on jotenkin vastenmielisen näköinen ja yhdistän sen aina ahavoituneisiin ja halkeilleihin huuliin.
Huulet ovatkin mielestäni ainoa kauneusvirhe Angelinassa.
Vierailija:
Mutta minä en pida hänen huulistaan, ne ovat hieman liian turpeat ja jotekin ne näyttävät aina karheilta ja rohtuneilta. Varsinkin se vako keskellä alahuulta on jotenkin vastenmielisen näköinen ja yhdistän sen aina ahavoituneisiin ja halkeilleihin huuliin.
Huulet ovatkin mielestäni ainoa kauneusvirhe Angelinassa.
Silloin kun ne pulleat huulet on tehty kirurgin käsittelyllä, ne ovat sileät koska iho on venynyt täytteen takia
En tiedä ketään valkoihoista kenellä olisi noin suuret huulet.
Mielestäni ne huulet ovat jo rumat.Samoin jos jollakin on ylisuuri nenä tai molkosilmät on se myös rumaa.
Miksei voisi mennä huulten pienennysleikkaukseen?Leikkauttavathan monet suuren nenänsäkin.
Kaikilla oma makunsa, mutta A.J. jättää kylmäksi.
Brad Pittkin tippui mun " Shag-listalta" , kun vaihtoi Jennyn Jolieen
siis " psyykkisesti" .Ja mustakin hän näyttää todella pelottavalta.
Minusta se on todellla kaunis ja niin on miehenikin mielestä.
Hän nimenomaan huomautti Angien ylisuurista huulista,ettei pidä tuollaisista.
ap
mutta kasvot eivät ole kauniit.Juuri ne huulet ovat mielestäni erittäin rumat
ap
Viis isoista huulista (jotka muuten mielestäni ovat kauniit), ihana nainen on!
Turun seudulta kotoisin olleen bändin laulaja Mami ( tai jotain ). Taitaa Mami nykyään olla suunnilleen kolmevitonen. Muut bändin jäsenet tais olla jätkiä.
kauneutta hakea.Ne jotka todella ovat kauniita hätkähdyttävät heti.
Kaikkea sä uskot. Ei kukaan ukko oikeesti voi sanoa Jolieta rumaksi!!
Ukkosi pitää enemmän läskistä av-mammasta?! YEAH!=)
Itse ymmärrän kyllä niitä, joiden märkä uni AJ on, mutta omasta mielestäni hän on sekä liian laiha että ne paljon mainitut huulet hiukka liian paksut.
t. eräs mies
Nyt ei tarvitse siis alkaa laihduttamaan, jotta miellyttäisin mieheni silmää ;) Eikä onneksi lihottamaankaan; kauhistuneempi olisin jos mieheni pitäisi jotain ylipainoista naista kauniina. Angelinalla on terveellisen sporttinen vartalo, mä tykkään :)
että onkohan suvussa afrikkalaisia...