Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokamasut loppuviikkoon!

11.01.2006 |

Aloitinpas jo uuden pino loppuviikoksi - eihän ketään haittaa?

Mä olen eilisestä illasta saakka ollut vähän flunssainen, paikkoja särkee ja kurkku on käheä. En ole tänään saanutkaan mitään aikaiseksi, olen levännyt aina kun tyttökin on levännyt;)

Mulla ei ole vieläkään tietoa tädistä, mutta ei sen puoleen, musta tuntuu että mulla ei ole minkäänlaista hormonitoimintaa tällä hetkellä, ei minkäänlaisia limoja, eikä muitakaan tuntoja. Tää on tosi kummallista! Kp ois jotain 29-30 en ole edes laskenut enää.

Mitäs muiden keskiviikkoon kuuluu?

Nazu

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toisen testin vaikka lupasin olla tekemättä. Rintoja on kuumottanut ja pistellyt taas tänään ja alavatsassa vihloo. Mutta puhdas nega tuli joten kierto on vaan varmaan ihan sekaisin!! Tulis nyt täti että pääsis uuteen kiertoon!!

Vierailija
2/49 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on menossa vasta puoliväli, joten tärppipäivät alkaa olla käsillä. Onneksi mahatauti on voitettu. Isännällä vaan on flunssa joten katsotaan miten meitin pupuilujen käy.

Mihin Visakoivu on kadonnut???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teillä muutakin elämää;)

Täällä meneillään kp 7/28, joten pikkuhiljaa pitäis taas aktivoitua makuukammarin puolella! Huojentavaa tietoa, että joka kolmas päivä riittää raskautumiseen, muuten menee vähän liian rankaksi tää puuha=) Musta ei kyllä olisi jtp-hommailuun, eikä miehestäkään ja välillä tuo j3p:kin alkaa jo maistua puulta. Uskomatonta, että mä voin sanoa näin seksin harrastamisesta...Mutta niin se vain on, että kun tosissaan yritetään ja ajoituskin olisi aika tärkeä, niin välillä homma on vähän turhan suunnitelmallista:/

Kukaan ei vastannut mun eiliseen tikuttelu kysymykseen:´( Uusin sen, jos olisi joku tietäjä linjoilla: eli milloin kannattaa aloittaa ovistikutus, kun oletettu ovulaatio on noin kp 14 (ja kierto siis 28pv)? Tosin viime aikoina musta on tuntunut, että kierto olisi vähän lyhentynyt, sillä menkat alkaa ilmoitella itsestään jo kp27, ennen meni aina sinne kp 1:seen saakka ennen kuin saattoi olla varma, että ne todellakin alkaa. Välissä yksi raskaus ja imetystä 12kk, ehkä mun kroppa ja kierto on vähän muuttuneet. Saattaa siis olla, että nykyään ovuloinkin jo ennen kp 14:ää.

Nazu, meidän tyttö on 1v2kk eli aika samoissa mennään:) Ehkä meidän kakkoset on sitten samankuun vauvoja? Niitä lokakuisia-06=) bdbdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd

Nyt lyö jo ihan tyhjää, parempi lopettaa.

-Lillis-

Vierailija
4/49 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän rintamalle kun ei mitään uutta kuulu, kp 2/35 vaan hiukan masentaa. Laskeskelin tuossa että tädin pitäisi tulla seuraavan kerran 14.2. Siihen kun on vielä niin pitkä aika, 5 viikkoa. Ja mies lähtee sinne työreissulle oviksen aikaan, että taidanpa listautua niihin marrasmurmeleihin. Tosin vauvakuume alkaa mennä ohi. Mua vähän arveluttaa noi lintuinfluenssat sun muut jutut. Että ehkä ihan hyvä odottaakin. Tällä iällä niitä vauvoja ehtii kyllä vielä tehdä myöhemminkin. Äh, tää on just tätä...

Vierailija
5/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännepäin ei kuulu mitään maatamullistavaa. Tänään olisi taas iltavuoro ja sitä ennen pitäisi selvitellä pyykkejä, plääh.

Kävin eilen vyöhyketerapiassa. Vas. jalassa kohtu tuntui kipeältä, siihen liittyivät myös hormonit. Munasarjat vaikuttiviat olevan ok. Viikon päästä käyn uudelleen, sitten 3-4 viikon päästä. Terapeutti sanoi, että jos tulee raskaaksi, hänen tulee tietää se. Vyöhyketerapiaan liittyy kuulemma keskenmenon riski. Hui!

Kp 7/?, pupuilut on aloitettu. Joka kolmas päivä näin aluksi, ensiviikko jtp, loppukierrosta ei tulis enää mieleenkään ;) Hyviä tuloksia saa odotella joskus helmikuussa kai, en jaksa edes laskea niin pitkälle..

Hyvää päivänjatkoa, lokamasut

Vierailija
6/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, täällä ollaan järkyttävän flunssan kourissa...tympii, sillä eilen olisi pitänyt pupuilla (laskureiden mukaan ovis toissapäivänä), mutta eipä jaksanut tässä olotilassa. Eli tänään ei ehkä olisi enää potentiaalinen päivä. Toisaalta, oviksen sijainnista ei sinänsä ole hajuakaan, kun en metsästä sitä tikuilla, ja kierto on vaihdellut usealla päivällä, ne kolmet siis mitä on ehtinyt tähän mennessä ehtinyt esikoisen jäljiltä olemaan. Eli arpapeliä siis taitaa olla tässä vaiheessa. Mutta suunnilleen puolivälissä kiertoa olemme yrittäneet pupuilla jtp, muuten ehkä joka kolmas..tai neljäs..Tarkkoja tilastoja ei ole ; ) mutta aina joku työmatka, harrastusmeno tms saattaa sotkea hyvää pupuilusuunnitelmaa.

Vilkutus noin 1 v esikoisen omaaville, täälläkin esikoinen 1 v 2 kk!

Mukavaa torstaita kaikille!

Vierailija
7/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista tosiaan pitää. Täällä kp 5/30, joten mitään erityistä ei ole hetkeen tiedossa. Mieskin lähti yön yli työreissuun ja kouluun pitäisi tästä kohta lähteä.

Eppa: mulla on ollut ihan samat ajatukset tässä viime aikoina! Vauvakuume vähän on laskussa ja mietityttää toi lintuinfluenssa, että mitä tulevaisuus tuokaan... Mä annoin itelleni nämä pari päivää aikaa miettiä kun mies on pois, että jatketaanko tätä vauvaprojektia nyt vai joskus myöhemmin... Toisaalta ei huvittaisi siirtääkään, kun eihän sitä voi olla varma että enää sitten tulosta tulee myöhemmin.

Mutta nyt lähden innokkaasti opiskelemaan ;p!

-himppu-

Vierailija
8/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivia: mä taidan kopsata tuon teidän " lokavauvan teko-ohjeet" myös meidän käyttöön ;). Eli kuulostaa järkevältä pupuilla ensin j3p ja sit lähenpänä oviksen aikaan jtp ja loppukierto huilinkia. Pitäsiköhän merkata kalenteriin s-päivät *nauraa jo merkintöjään* että muistaa kans touhuilla. Ja tuosta vyöhyketarapiasta täytyy vielä sanoa, että mulla oli nuorenpana kova migreeni 1-2 krt kk:ssa ja kävin sit painaluttamassa jalanpohjia. Ja kas kummaa, sen jälkeen ei ole migreeni asustellut meillä, ihme juttu enkä usko tässä sattumaan. Joten toivotaan siitä sinullekkin apua!!!

Omassa navassa ei mitään muuta kuin tuo samperin täti on vieraillulla kipuineen.

Villis kp 4/28-30

Vierailija
9/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillikselle: Muistan jostain näiltä palstoilta lukeneeni, että kannattais aloittaa tikuttelu jo kp8:sta! Ja jollain olikin heti pamahtanut täydet ruutuun.

Itse en siis tikuttele, mutta viimeksi taisi tärpätä just noihin aikoihin (kohdun ulkopuolinen tosin).

Nyt esikoinen huutaa pulkattelemaan, joten adios!

onnis kp 17/26-28(30)

Vierailija
10/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki piinailevat lokasiskot! Täällä muksujen kanssa touhutetaan. Onneksi vapaapäivän kunniaksi herättiin vasta puoli kymmenen. Ukko nukkuu vieläkin. Kirjastoon olisi tarkoitus suunnata ja käydä viemässä rattaat Matkahuoltoon. Vaihdoin Softyt isoihin kuomurattaisiin, jos vaikka täytyy ensi talveksi hommata koppa niihin...

Sunnuntaina esikoisen kanssa kaksin risteilylle.Tosi ihana lähteä vähän relaamaan! Omasta navasta vielä sen verran, että mahassa ja selässä on ollut kummaa juilimista ja rinnat on kipeät. Pupuiltu on kyllä niin laiskasti,että TJOT = ).

kp 15/22

Vierailija
11/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[B]Lillis:[/B] multa ei ainakaan kannata kysyä tikutuksista... oon tuhlaillut jo ne aivan turhaan ;) eli tikkujen kanssa sama, kun raskaustestien...mitään ei voi olla kaapissa. No säästin parit tikut viikonlopulle, jos vaikka ovis olisi silloin.

omaa napaa: taitaa olla hetki lähellä. Olen julmetun äkäinen, limat on muuttunut, finnejä taas tullut, mahatuntemuksia, öklöttää välillä ja maha toimii liiankin hyvin... meillä on jäänyt pupuilut vähemmälle, kun mies reissaa kokoajan. Voi olla että ovis jää hyödyntämättä tässä kuussa kokonaan :( No mutta tietääpähän sitten, että se johtui vaan liian vähästä pupuilusta...

[B]pieni kysäri:[/B] olen huomannut, että ennen ovista alan ramppaamaan pissillä jatkuvasti... onko näin muilla? Ja mistähän se johtuu?

nyt syömään kasvissosekeittoa... piti alkaa syömään hieman kevyemmin... Mutta haaveilen täällä hesen ateriasta ja paprikamajoneesista *slurps* Ehkäpä viikonloppuna voisi yhden aterian käydä ostamassa :P

-anzq-

Vierailija
12/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se naureskelikaan että pitää alkaa kalenteriin merkkaa S-päivät?... Mä oon alkanu merkkaa!!!! =D Piirrän pienen S:n aina kun ollaan sekstailtu,siten pystyn seuraamaan paremmin. Kun muuten en kuitenkaan muistais niitä päiviä. Me ollaan nyt niin kuumeisia, että otetaan kovat keinot käyttöön:

Mä oon alkanut juomaan greippimehua (se maistuu pikkuhiljaa ihan siedettävältä)

Oon alkanut syömään vitamiineja ja keventänyt ruokavaliota

Ässäillään jtp, joka on MEILLE todella tiivis tahti!!!!

Mä en nouse S.n jälkeen enää sängystä ylös vaan köllin vähintään puol tuntia.

Katotaan, jos tää kolmas kierto toden sanoisi...*toivoo kovasti*

Vierailija
13/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäisin tuohon listaasi tällaisen:

*armoton laihis (mahdollisimman vähän energiaa) SIIHEN ASTI kunnes ovikseen on 3 viikkoa. Eli 3 viikkoa ennen ovista syödään mahdollisimman runsaasti hyvin energiapitoista ruokaa, paljon vitamiineja (erityisesti E-vitamiinia) jne. Tällä tavoin saadaan emakot tiineeksi ja pahnuekoko isoksi ;) Eikös siat ja ihmiset olekin aika lähellä toisiaan noin aineenvaihdunnallisesti, hih :D

[elikkä: älkää syyttäkö mua jos ei onnistu tai jos joudutte tiputukseen ;) ]

P.S. ja off topic: käykääs katsomassa mitä tytöllemme tapahtui eilen: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6132303&p=1&tmode=1&smode…

Vierailija
14/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. koko lintuinfluenssaa!! Pitääkö siitä olla oikeasti jo huolissaan?? Apua!

Meillä on kyllä sama juttu että tästä eteenpäin joka kolmas päivä saa riittää. jtp on jopa miehen mielestä liian usein, viikko menee niin mutta kaksi on jo liikaa. Ja mullekin gyne sanoi, että kolmesti viikossa pitäisi riittää, jos simpat ja muuten asiat on kunnossa.

Mä soitan tänään neuvolaan ja pyydän päästä sitä kautta neuvolan gynelle jospa jotain selviäisi menkoista.

Kirjoittelen illalla lisää!

Vierailija
15/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä viestittelee. Laitoin tonne toiselle listalle tiedot... Että täällä jännäillään nyt. Kp on 13/21-24 elikkä " ne" päivät jo ohitettu. Me ei olla valitettavasti ihan niin ahkeria, ei ees j3p, mut ollaan aateltu et tulee se vauva sit kun on tullakseen. Tai ääneen näin, mut mielessä tietyst liikkuu aina vaik mitä. Toivoa ja epätoivoa vuorotellen.. ;) Nyt on ollu huonoa oloa (mut niin on suunnillee joka kuussa, en vaan tiedä onko nyt enemmän ku aiemmin,jee), vessassa saa ravata jatkuvasti. Rintoja tunnustelen siinä toivossa et olisko ne kipeät. Ei kovin, on tulos.. ;) Mutta plussatuulia ja onnea meille kaikille! :) Katsotaan kuin käy tässä kierrossa!

Vierailija
16/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 7.Pitäs jaksaa alkaa tohuileen,ei huvittas.....?????(vielä kait) mulla oli kummat menkat,kesti vaan noin 4 pv,ei kipuja,ei finnejä,ihme limaa loppu päivinä,eilen tuli vielä...nyt tuli finnejä.....

Entä jos olen raskaana,oli pakko heittää tuo :)

Täytyyhän ne pupuilut alotaa jos vauvasta haaveilee...

Vierailija
17/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka täytyy sanoa, että tuo jtp sopii meille, onneksi useammin ei tarvitse =). Alkukierrosta mennään monesti ihan joka päivä tahdilla mutta hiipuu kyllä jo ennen ovista... Tarttis vähän pidentää tuota aloitusta niin riittäis intoa sitten vielä oviksen aikaan ja vähän ylikin. Nyt alkais varmaan oleen tärppipäivät käsillä kp 12/29-32, mutta koko ajan on jotain, ensin olin mahataudissa ja eilen kun olin juuri aikeissa ukon kellistää niin tyttö heräsi mahtavassa räkätaudissa huutamaan, eli taitaa tarvita kääntyä tuonne marrasmurmeleihin ihan pikaisesti...

Plussaonnea, kukas se nyt ensimmäisenä pääsekkään testaileen???

Vierailija
18/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan[b]pupu[/b]!

[b]Onniaulikselle[/b] kiitokset tikuttelu-infosta! Mulla on nyt just tuo kp 8 eikä tietenkään tikun tikkua tilattuna:/ Ja vaikka nyt heti tilaisin, niin en niitä ennen ensi viikon alkua ehtisi saamaan...Aptekista en viitsisi niitä ostaa, kun näyttivät olevan siellä aika hurjan hintaisia:o Eli ehkä jatketaan vaan samaa rataa eli yritetään kotikonstein bongailla ovista limoista ym:sta ja sitten vaan puuhailua. Kyllä se ennen pitkää on pakko onnistua! Meillä on vasta toinen yrityskierto meneillään, joten ihan ok-fiiliksissä ollaan. Niin, tai sitten nuo ok-fiilikset johtuvat enemmän kierron vaiheesta, nyt kun on vielä kaikki mahdollisuudet tärppiin tässä kierrossa edessäpäin:p Mutta ihan hyvä tietää, että ovis VOI tapahtua jo näinkin aikaisessa vaiheessa kiertoa, täytyy pian pistää pystyyn jonkin sortin siemennysoperaatiot=D Luoja, onneksi mun mies ei tiedä mitä kaikkea täällä raapustelen...

Väsyttää, eli ei muuta kuin pisulle, pesulle ja nukkumaan.

-Lillis-

Vierailija
19/49 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp12 aloitettava testaus, jos kierto 28 päivää. Tarkistin just..

A kp15

Vierailija
20/49 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei pupuilua, kun mies ei ole kotona. Äsken huomasin että rinnat ovat arat, ja tikutin oviksen! eli ei tuu lokavauvaa. Ei mitään mahdollisuutta että tärppäisi. No taidan lopettaa nyt tän palstailun ja pitää taukoa vauvapuuhissa. Nimittäin ensikuussa reissuun ja palailen sitten asiaan uudelleen, kun yritys aloitetaan uudelleen. Käyn varmaan joskus vilkuilemassa teidän plussa uutiset :)