Espoon Järvenperä, millainen paikka asua?
Sinne on rakenteilla uusia asuntoja, joista olemme kiinnostuneita. Onko kokemuksia asuinpaikkana lapsiperheen näkökulmasta? Entä hintataso?
Kommentit (4)
Mies töissä Helsingin keskustassa ja minä Vallilassa (tosin pian jään äitiyslomalle:). Pääseekö tarvittaessa julkisilla ja kauanko matkaan menee?
Mutta kyllä niitä busseja menee ihan tarpeeksi usein. Ihan mukavaa aluetta ja paljon lapsiperheitä :)
Siellä on kyllä aika hyvät meluvallit. Järven läheisyys on kiva, kunnan uimarantoja on kaksikin lähellä, toinen uimalaituri ja hiihtoladut alkavat järveltä. Asukit aika tasapaksua suomalaista porvaria. Itse " järkytyin" kun muutin sieltä Lintuvaaraan ja täällä asuu niin paljon tummaihoisia, olen kai rasisti.
Lastenhoitopalvelut ovat hyvät, päiväkodit, ala-aste ja yläaste, seurakunnan toimipisteet. K-kauppa on mutta muuten palveluja ei juuri ole muutamaa kotikampaajaa lukuun ottamatta.
Busseja menee riittävän tiheästi mutta meneehän sieltä Helsinkiin saa varata ruuhka-aikana julkisilla varmaan tunnin. Itse koin huonoimpana puolena sen että aikaa kului matkustamiseen paljon. Auto on kova sana jos siellä asuu.
Kiva ja tosi rauhallinen alue.