Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan duunit piakkoin heti äippäloman jälkeen.

Vierailija
11.01.2006 |

Tilanne on se, että minusta on ollut tosi kivaa olla babyn kanssa kotona, mutta kun on määräaikainen työsuhde, pelkään menettäväni työni (hyvän sellaisen) mikäli en töihin palaa ilman hoitovapaalle jäämistä. Kurjaa sinänsä, mutta minkäs teet. Lisäksi mun mieheni opiskelee, joten mun täytyy elättää meidän perhe lainanmaksuineen ja muine kuluineen.

Onko kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille se oli tosi sopiva järjestely.

Vierailija
2/2 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis palata töihin, mutta mietityttää lapsen hoito, kun on niin pieni. Miten sinä aiot sen järjestää? Me on ajateltu pph:a, jos vain läheltä löytyis hyvä paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän