Lue keskustelun säännöt.
Aloitan duunit piakkoin heti äippäloman jälkeen.
11.01.2006 |
Tilanne on se, että minusta on ollut tosi kivaa olla babyn kanssa kotona, mutta kun on määräaikainen työsuhde, pelkään menettäväni työni (hyvän sellaisen) mikäli en töihin palaa ilman hoitovapaalle jäämistä. Kurjaa sinänsä, mutta minkäs teet. Lisäksi mun mieheni opiskelee, joten mun täytyy elättää meidän perhe lainanmaksuineen ja muine kuluineen.
Onko kohtalotovereita?
Kommentit (2)
Pitäis palata töihin, mutta mietityttää lapsen hoito, kun on niin pieni. Miten sinä aiot sen järjestää? Me on ajateltu pph:a, jos vain läheltä löytyis hyvä paikka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meille se oli tosi sopiva järjestely.