Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALONEN simputti ja rääkkäsi henkisesti

Vierailija
11.01.2006 |

alaisiaan. Kuka ihmeessä viitsii häntä äänestää ja tukea häntä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat yleensä hyviä asiantuntijoita, ja siksi organisaatioissa heitä siedetään, vaikka käytöstavat antaisivat aihetta työsuhteen välittömään purkuun. He joutuvat kuitenkin vaihtamaan osastoa " hämärissä olosuhteissa" aina silloin tällöin, kun ovat tehneet jotain sellaista, mihin on pakko puuttua. Nämä ihmiset ovat äärimmäisen taitavia manipuloijia ja valehtelijoita eikä heitä koskaan saa kiinni mistään - jos saa, syy on aina jossain muualla. He eivät pidä muodollisuuksista vaan pyrkivät ottamaan tilanteen kuin tilanteen haltuun ja kontrolloimaan sitä alusta alkaen omalla tavallaan. Ulospäin heistä välittyy leppoisa ja huumorintajuinen, ehkä jopa vähän härski kuva.

Vierailija
22/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT:ssa käytti ties kuinka paljon tv-lupamaksueurojamme selvittääkseen jonkun virkamiehen toimia kun hän käytti autonkuljettajaa omiin tarkoituksiinsa. Asiaan oli jo puututtu ministeriössä, mutta Korvola vaan vatvoo ja vatvoo.



Tää on näitä samoja toimittajia, jotka aikanaan soitteli yliopistojen opiskelijajärjestöille, että olisko mitään vääryyksiä mistä voitaisiin vetää yliopistoja lokaan!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olen työssä paikoissa, jossa joutui/joutuu tekemisiin Halosen ja demareitten kanssa päivittäin. Kokemusta on sekä ennen hänen presidenttiaikaansa ja presidenttiajaltaan. Erittäin tiukka persoona, josta muumimamma on kaukana.



Halosta en missään nimessä äänestä.

Vierailija
24/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut olla aikoinaan ulkoministeriön virkaMIEHILLE kova pala, kun nainen on tullut heidän pomokseen. Pitää sitten vielä vuosia jälkeenpäin mustamaalata tuolla tavalla esinaistaan.



Tuo A-pisteen ohjelmasarja oli ylipäätään kummallinen, kun siinähän oli kai tavoitteena mustamaalata kaikkia ehdokkaita. Miettikääpä, jos teistä alettaisiin tehdä tuollaista ohjelmaa. Löytyisikö aineksia täydelliseen mustamaalaukseen? Minusta ainakin löytyisi, jos minua oikein ehdoin tahdoin haluttaisiin mustamaalata. Tämä mustamaalaushan tosin naamioitiin tuossa ohjelmasarjassa kriittisyydeksi.

Vierailija
25/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Kekkonen, joka kyykytti ja nöyryytti ja myllytti tuhannen Halosen edestä oli persoonallinen, Halonen taas hirveä akka.



Vierailija
26/29 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen paras vaihtoehto. Luononläheisin! Miettikää sota tilannetta. Niinistöhän pistäs heti ydinpommin taivaan tuuliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Niinistöhän pistäs heti ydinpommin taivaan tuuliin!

Vierailija
28/29 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mulla on lähdekriittisyyttä, että jos ei oo pokkaa laittaa omaa nimeään kommentin alle, puhuu todennäkösesti paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla tahdoton, virkamiehiä kiltisti mukaileva pomo. Jo nousee meteli, jos esinainen sitten uskaltaakin käyttää valtaansa eikä mukaudu kaikkeen mahdolliseen tai paina villaisella alaistensa tekemiä virheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä