HALONEN simputti ja rääkkäsi henkisesti
alaisiaan. Kuka ihmeessä viitsii häntä äänestää ja tukea häntä?
Kommentit (29)
MOT:ssa käytti ties kuinka paljon tv-lupamaksueurojamme selvittääkseen jonkun virkamiehen toimia kun hän käytti autonkuljettajaa omiin tarkoituksiinsa. Asiaan oli jo puututtu ministeriössä, mutta Korvola vaan vatvoo ja vatvoo.
Tää on näitä samoja toimittajia, jotka aikanaan soitteli yliopistojen opiskelijajärjestöille, että olisko mitään vääryyksiä mistä voitaisiin vetää yliopistoja lokaan!!!!
Olen olen työssä paikoissa, jossa joutui/joutuu tekemisiin Halosen ja demareitten kanssa päivittäin. Kokemusta on sekä ennen hänen presidenttiaikaansa ja presidenttiajaltaan. Erittäin tiukka persoona, josta muumimamma on kaukana.
Halosta en missään nimessä äänestä.
On tainnut olla aikoinaan ulkoministeriön virkaMIEHILLE kova pala, kun nainen on tullut heidän pomokseen. Pitää sitten vielä vuosia jälkeenpäin mustamaalata tuolla tavalla esinaistaan.
Tuo A-pisteen ohjelmasarja oli ylipäätään kummallinen, kun siinähän oli kai tavoitteena mustamaalata kaikkia ehdokkaita. Miettikääpä, jos teistä alettaisiin tehdä tuollaista ohjelmaa. Löytyisikö aineksia täydelliseen mustamaalaukseen? Minusta ainakin löytyisi, jos minua oikein ehdoin tahdoin haluttaisiin mustamaalata. Tämä mustamaalaushan tosin naamioitiin tuossa ohjelmasarjassa kriittisyydeksi.
Joku Kekkonen, joka kyykytti ja nöyryytti ja myllytti tuhannen Halosen edestä oli persoonallinen, Halonen taas hirveä akka.
Halonen paras vaihtoehto. Luononläheisin! Miettikää sota tilannetta. Niinistöhän pistäs heti ydinpommin taivaan tuuliin!
Vierailija:
Niinistöhän pistäs heti ydinpommin taivaan tuuliin!
Sen verran mulla on lähdekriittisyyttä, että jos ei oo pokkaa laittaa omaa nimeään kommentin alle, puhuu todennäkösesti paskaa.
Naisen pitäisi olla tahdoton, virkamiehiä kiltisti mukaileva pomo. Jo nousee meteli, jos esinainen sitten uskaltaakin käyttää valtaansa eikä mukaudu kaikkeen mahdolliseen tai paina villaisella alaistensa tekemiä virheitä.
He ovat yleensä hyviä asiantuntijoita, ja siksi organisaatioissa heitä siedetään, vaikka käytöstavat antaisivat aihetta työsuhteen välittömään purkuun. He joutuvat kuitenkin vaihtamaan osastoa " hämärissä olosuhteissa" aina silloin tällöin, kun ovat tehneet jotain sellaista, mihin on pakko puuttua. Nämä ihmiset ovat äärimmäisen taitavia manipuloijia ja valehtelijoita eikä heitä koskaan saa kiinni mistään - jos saa, syy on aina jossain muualla. He eivät pidä muodollisuuksista vaan pyrkivät ottamaan tilanteen kuin tilanteen haltuun ja kontrolloimaan sitä alusta alkaen omalla tavallaan. Ulospäin heistä välittyy leppoisa ja huumorintajuinen, ehkä jopa vähän härski kuva.