*' ' *Keijut keskiviikkopinoon*' ' *
Sofi ja Ibe olivat ainakin jotuneet ottamaan taas tädin kuvatuksen kyläilemään. Voi surku!! Ei siinä muu auta kun seuraavaan kiertoon. Lohtuhalit täältä!
Mikäs muiden keijujen tilanne? Itsellä tilanne ihan tavallinen. Olo kaikinpuolin normaali. Loppuviikolla voisi, jos hyvin käy, alkaa raskausoireita pongailemaan. Ei vaan, en pongaile mitään. Nyt on tilanne se että ajattelen menkkojen alkavan ihan ajallaan 20.1. Jos ei ala kuulumaan, nousee toiveet... Mutta olis niin kiva saada lopuille keijuille plussa!!! Jotenkin tuntuu, että syyskuulle on ollut aika hiljaista...
Mukavaa keskiviikkoa!!
Kommentit (8)
En oo hirveesti tänne kirjoitellu, kun oon niin pessimistinen tärppäämisen suhteen. 7.kierto jo menossa. Kuopus joka nyt täyttää 2 vuotta tärppäsi 8.kierrosta ja sekin tuntui julmetun pitkältä ajalta. Nyt on menossa kp 21/25-30. Yleensä täti tulee 26-28. Kerran on tullu kp 30. Ens viikolla pitäis siis olla piinaviikko, mut pelkäänpä pahoin etten kerkee edes piinaileen, kun täti jo tulee. Rintoja jo särkee niinkuin yleensäkin ennen tätiä. Uus oire on ollu palelu, mut senkin on tietenkin mun kroppa kehittäny ihan vaan kiusaksi.
Tsemppiä kaikille keijuille ja paljon plussasäteitä!!!!++++
Shannon
Lapset on syötetty töiden jälkeen ja nyt katsovat telkasta pikkukakkosta. Rauhaisa hetki ainakin vähän aikaa kirjoitella tännekin.
Shannon, mulla on menossa jo 11. kierros. Km:n vuoksi yksi kierto oli sen verran pitkä, että tuosta tulee sitten mulla vuosi täyteen. Olemme tainneet aiemmin mennä samoilla kp lukemilla, jos oikein muistelen. Mullakin on nyt kp 21, mutta kierrot on sitten 30-34 pitkiä ja tikutetusta oviksesta on nyt vasta menossa 3. päivä. Eiköhän Shannon vielä ehdi oireita kehittyä lisääkin. Itselläni ainakin niitä pakkaa kehittymään ihan omasta päästänikin tai ainakin siltä tuntuu.
Hissukseen tässä nyt katselen ja eipä vielä ainakaan tunnu missään mitään raskausoiretta. *tarkkailee ja miettii tuntemuksia keskittyneesti* Ai niin, iho on aika rasvoittunut, saattaapi olla merkki myös onnistuneesta oviksesta. Voi kun olisi joku testi, joka sitten vielä ilmoittaisi LH huipun jälkeen, että irtosiko mitään munasolua lainkaan. Olisi tällaisille ikäloppukuumeilijoille oiva myyntimenestys. :) Näin niitä oireita kehittyy. Taisin kyllä syödä liikaa joulusuklaitakin.
Selmiinalle myös plussaonnea, kuten toivoit meille muille loppukuisille. Eiköhän sitä plussasäteitä riittäne vielä jakoon kaikille meille. bd kaikille kuumeilleville keijuille!
Tervehdin teitä " tuttuja" just eilisessä pinossa... =) En jaksa tähän nyt sitä kopsata, että lukekoon ken jaksaa... =)
KJ25
Vieläkin hytisen vaikka oon ollu sisällä jo yli puoli tuntia. Tänään kp 30 on ollut ihan sellanen fiilis että täti tulee, mutta ei oo näkynyt vielä. Selkä aika kipee ja muutama mahakramppi. Sitten on alkanu sattumaan mahaan kun yskin, ja lumitöitä tehdessä otti alamahaan.
Pahoittelut Ibelle ja Sofille. En nyt muista kuka sitä sanoi eilen (erittäin lyhyt eikä edes niin hyvä muisti) että lapsensa olivat kummatkin syntyneet laskettuna aikana/päivän heitto, aika harvinaista mun mielestä =) Mitä olen viime vuosina saanut uusia serkkuja ym, aina tuntuu menevän kahdella viikolla yli ja sitten lopulta käynnistetään... Ehkä se on joku meidän suvun juttu, heh.
Ai! tulipas äsken kipeä vihlasu navan alapuolelle..
Olen jotenkin niin pahalla tuulella tänään että taidan mennä täältä muita masentamasta. Koittakaapas te loput Keijut ottaa itellenne plussat, minä en omaan plussaani jaksa uskoa enää. ++++++++++++++++
Sofille ja Ibelle harmittelut sen pihteneen tädin saapumisesta! Ja uutta intoa ens kiertoon!
Minulla ei ole ainakaan mitään sitä vastaan vaikka se la ei olisikaan juuri syyskuussa, kun s@nde sitä kyselit.
Täällä 25/26 eikä tänään mitään oireita ei siis mitään. Jotenkin odotan tädin tulevan viimestään viikonloppuna, en tietty toivo sitä. Katsotaan uskallanko lauantaina testata jos tarvis on?
+++++++säteitä keijut!
KJ25 ja S@nde, kiva että ootte vielä maisemissa! =)
Mulla tänään menossa kp 20/34 ja huonolta näyttää.. Ainoo miltei yhtäpaksu ovisviiva tuli tikkuun sunnuntaina, sen jälkeen ei muuta kuin haamuja. eli ehkä lh-huippu on ollu sunnuntai-iltana. Ukko tuli eilen ja ollaan pupuiltu kyllä illalla, mutta tänään oli jo kohdunnapukkakin kiinni ja limat vähenemään päin. Taidettiin siis olla myöhässä.
Mutta eläähän se munasolu irtoamisenkin jälkeen vielä hetken niin sen puolesta hiukan vielä toivon. Mahaa kyllä nippailee vielä ihmeesti, mitähän se tarkottaa.
En mä muuten viime kierrossakaan saanu tikuilla kunnon ovisplussaa ja silti olin varma, että ovis tapahtui.
Voi kun osais vaan tjottailla..
Toivottavasti jokaikinen jäljellä oleva keiju saa plussansa!
Laitanpa tämän saman viestin tänne, minkä erehdyksissäni pistin jo tuonne tiistai-pinoon...
Mä oon vähän tällanen uusivanha tulokas, eli jo neljättä vuotta oon sillon tällön palstalle kirjotellut, välillä kuume yltyy ja tekee mieli tulla piinailemaan, ja sitten taas pysyn poissa jonkin aikaa. Nikkini on joka tapauksessa uusi kun sen äskettäin vaihdoin.
Täällä on menossa kp 19/26-28. Ovulaation tunsin n. kp 12-13, ja oireita jo bongailtu... jotka voi toki olla ihan normaaleja menkkoja edeltäviä oireita. Mutta normaalista poikkeavana nyt todella kipeät rinnat, joita on särkenyt ihan koskemattakin, puhumattakaan siitä että ovat todella kosketusarat. Alavatsassa on tuntunut jännää vihlomista. Ei sellasta terävää nipistelyä mitä usein ennen menkkoja tunnen, vaan sellasta ihan uudenlaista " pehmeää" vihlontaa. Samoin olin tänään ihan tajuttoman väsynyt, meinasin nukahtaa metroon ja ku tulin kotiin, nukuin 1,5 tuntia ihan tosta vaan.
Kovasti itselleni sanoin, että ei saa toivoa liikoja, kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee, niinku ennenki... mutta ei voi mitään. Eilen illalla kun odotin unta sängyssä ja rintoja särki niin tuli vaan sellanen veikeä olo, että jospa se nyt viimein on tapahtunut. Pelottaa silti toivoa, koska tämän 3,5 vuoden ajalle on mahtunut jo aika monta pettymystä... *huokaus*
Tsemppiä kaikille!!! :)
Tuntuu välillä tuo aika menevän ihan hujauksessa!? Mulla kun niin monta rautaa tulessa samaan aikaan, ettei into ja aika riitä millään kaikkeen ;-( Eilisen pinon luin pikapikaa läpi, kun en koneelle eilen kerennyt.
Pahoittelut teille tädin jyräämille Sofi ja Ibe tsemppiä uuteen kiertoon!! Nyt ei lannistuta tytöt, eihän =) Toivottavasti itsekin muistaa nostaa pään pystyy, jos täti taas kumminkin yllättää!
Hirmusesti toivottelen plussaa kaikille loppupään kuumeilijoille ja todella toivon sitä itsellenikin ;-D
Olitte eilen puhuneet tosta lasketusta ajasta ja sen mukaanaan tuomasta paikasta täällä... Mulla laskurin mukaan nyt jos ois tärpännyt La 27.9.2006 ja jos samalla kaavalla menee, ku esikkokin (La12.6 syntyi 29.6) niin reippaasti ollaan lokakuun puolella sitten. Ei kai ketään täällä haittaa, vaikka kuumeilija ei saisikaan juuri siinä kuussa vauvaansa, vaan laskurien mukaan mennään, eikö??
Sinänsä hassua tuo yliaikaisuus mulla, kun mun äiti on saanut meet kaikki 7. lastaan reilusti ennenaikasena ja mulla oli esikon aikaan todella lyhyt kierto siis 24. päivää. Kaikki sairaalassa olivat ihmeissään, kun masuasukki oli koko ajan vastannut viikkojaan ultran mukaan ja oli noina viimisinä päivinäänkin iso. Käynnistelyistä huolimatta ei luopunut yksiöstään ja leikattiin sitten ulos 42+3 ja kookashan tuo esikko oli pituutta 57cm ja painoi 5070g!! Tulipas seliteltyä omaanapaa =) Kerrottakoon nyt kuitenkin vielä, et tänään käytiin 1,5-vuotis neuvolassa ja nyt Valtteri oli 89cm ja 13kg Pitkä ja hoikka poika siis edelleen.
Mun pikasen laskutoimituksen mukaan nyt on menossa jo Kp22/26-27! Tuntemuksia ei kovinkaan paljoa ole, joten en usko et tärppi ois vieläkään osunut, mutta toivoa niin kauan,kun täti pysyy poissa =D
Huomennakin toivottavasti pääsen koneelle, kun toinen vapaapäivä putkeen ja Valtteri nukkuu komiasti päikkäreitä näin päivällä.
Kuullaan Sanna